
WSK 125 KOS 84r. byBRO.
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 2014-01-19, 17:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b3
Romet kadetx2
romet50t1
yamaxa xs400 - Lokalizacja: Osięciny-Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 KOS 84r. byBRO.
Ładnie idziesz i ładnie się kos prezentuje,ale ten tłumik coś razi w oczy.Ja bym zmienił na czarny taki jak być powinien 

-
- Posty: 1097
- Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
- GG: 0
- Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 KOS 84r. byBRO.
Pięknie wygląda z tym tłumikiem. A cdi to czemu chcesz montować? Brakuje prądu? Pamiętaj, że pozbywając się koła zamachowego zmienisz charakterystykę pracy silnika.
- brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz - Lokalizacja: Piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 KOS 84r. byBRO.
Czy brakuje prądu -tego jaszcze niewiem bo kierunki zamontowałem wczoraj.Po ci mi to CDI -sam niewiem ale ja tak już mam że jak sobie coś zakoduje w głowie to tak musi być.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
- Cienias
- Posty: 314
- Rejestracja: 2014-10-30, 22:55
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125,Dantom,Kadet,Komar,Yamaha 1E7,Honda Deauville,Ogar
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 KOS 84r. byBRO.
Ten tłumik to najładniejszy model jaki powstał do WSek
Kolega w pracy (starszy Pan) cały czas jeździ do pracy WSKą 125 i ma właśnie ten tłumik.Fajny dźwięk z niego jest przy silniku 125
A motorek nie ma co, ładnie się prezentuje

Kolega w pracy (starszy Pan) cały czas jeździ do pracy WSKą 125 i ma właśnie ten tłumik.Fajny dźwięk z niego jest przy silniku 125

A motorek nie ma co, ładnie się prezentuje

Ostatnio zmieniony 2014-12-20, 18:57 przez Cienias, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 KOS 84r. byBRO.
Czym uszczelniłeś połączenie kolanko-tłumik ?
- brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz - Lokalizacja: Piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 KOS 84r. byBRO.
Przerobiłem pod kolanko od 125 tzn.ponacinałem,ładnie doklepałem i pospawałem zostawiając jedno nacięcie widomo po co plus obejmą ze sznurem ognioodpornym od kominka i jest git.Tylko brakuje mi wkładki tłumiącej jak by ktoś miał coś takiego to proszę o info.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
- brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz - Lokalizacja: Piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 KOS 84r. byBRO.
Dziś postanowiłem odświeżyć przednią lampę i przy okazji zajrzeć do stacyjki.Kilka fot z przeprowadzonych prac.
A wyglądało to tak: Mała pomoc w czyszczeniu nieoceniona W trakcie prac ot mały pętliczek Stacyjkę rozebrałem według opisu z forum A oto co tam znalazłem - smród,bród i ubóstwo,już wiem czemu czasami przerywała na światłach. Po wyczyszczeniu Poskładałem stacyjkę,wyczyściłem konektory,podoginałem blaszki z tyłu i jest malinowo,wnętrze stacyjki przesmarowałem wazeliną techniczną.
A tak wygląda obudowa lampy po moim malowaniu Jutro cdn.
A wyglądało to tak: Mała pomoc w czyszczeniu nieoceniona W trakcie prac ot mały pętliczek Stacyjkę rozebrałem według opisu z forum A oto co tam znalazłem - smród,bród i ubóstwo,już wiem czemu czasami przerywała na światłach. Po wyczyszczeniu Poskładałem stacyjkę,wyczyściłem konektory,podoginałem blaszki z tyłu i jest malinowo,wnętrze stacyjki przesmarowałem wazeliną techniczną.
A tak wygląda obudowa lampy po moim malowaniu Jutro cdn.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 KOS 84r. byBRO.
Elegancja 

- brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz - Lokalizacja: Piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 KOS 84r. byBRO.
cd.
Postanowiłem zmienić klosz z odblaskiem na taki przystosowany pod żarówkę H4,wybrałem się do sklepy z częściami do traktorów zakupić "element świetlny" niestety sam element był niedostępny więc kupiłem całą lampę z myślą że przełożę szkło z odblaskiem i gotowe a tu dupa szkło z ciągnika jest płytsze (z moto po prawej). Same szkła też są inne tzn.te z traktora są prawo/lewe a z moto centralne. Zabrałem się za rozklejanie i przekładkę szkieł. Podczas podgrzewania aby rozkleić uszkodziłem odblask ale znalazłem w garażu jakiś niby chrom w spreju i pomalowałem. A całość po przekładce wygląda tak: Przód złożony i nawet pojeździłem troszkę w nocy i okazuje się że żarówka 12V całkiem dobrze sobie radzi z ori instalacją 6V.
Dzisiaj wykonałem kilka testów z wkładkami tłumiącymi z rurą od 175cc
Postanowiłem zmienić klosz z odblaskiem na taki przystosowany pod żarówkę H4,wybrałem się do sklepy z częściami do traktorów zakupić "element świetlny" niestety sam element był niedostępny więc kupiłem całą lampę z myślą że przełożę szkło z odblaskiem i gotowe a tu dupa szkło z ciągnika jest płytsze (z moto po prawej). Same szkła też są inne tzn.te z traktora są prawo/lewe a z moto centralne. Zabrałem się za rozklejanie i przekładkę szkieł. Podczas podgrzewania aby rozkleić uszkodziłem odblask ale znalazłem w garażu jakiś niby chrom w spreju i pomalowałem. A całość po przekładce wygląda tak: Przód złożony i nawet pojeździłem troszkę w nocy i okazuje się że żarówka 12V całkiem dobrze sobie radzi z ori instalacją 6V.
Dzisiaj wykonałem kilka testów z wkładkami tłumiącymi z rurą od 175cc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
- marek5
- Posty: 159
- Rejestracja: 2012-11-03, 01:40
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk M06B3
- Lokalizacja: Stary Sącz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 KOS 84r. byBRO.
Ile dałeś za ten element optyczny do ciągnika????
- brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz - Lokalizacja: Piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 KOS 84r. byBRO.
Kupiłem cały reflektor za 40zł.
A tym czasem walczę z CDI.
Fotorelacja niebawem.
A tym czasem walczę z CDI.
Fotorelacja niebawem.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
- brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz - Lokalizacja: Piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 KOS 84r. byBRO.
Krótka fotorelacja z przeróbki mojego Kosa na CDI.Niezbędne komponenty nabyłem w pobliskich sklepach/serwisach skuterowych.
Z kołem tak jak było już pisane czyli to samo oznaczenie a z kilku wybrałem tylko dwa pasujące idealnie na wał (kupiłem obydwa). Postanowiłem wykorzystać ori podstawkę zapłonu a przeróbka wyglądała następująco:
-na początek odciąłem wszystkie "mocno wystające" fabryczne nadlewki. -następnie szlifowanie/piłowanie z przodu i z tyłu. -z tylu zeszlifowałem jakiś niecały milimetr. -podstawkę impulsatora dorobiłem z płaskownika alu.50/4mm -przykręciłem podstawki do siebie i dorobiłem szpilki pod cewki,na szpilkach zastosowałem dystans z podkładek i nakrętek żeby całość cewek nie leżała bezpośrednio na podstawce. -cewka zapłonowa jest większa od cewek ładowania( nie mogłem znaleźć tych o takim samym rozmiarze)nie jest to problemem jeśli przykręcimy to w ten sposób czyli w świetle starej cewki. -przewód impulsatora poprowadziłem po obwodzie podstawki. -wg. mnie wykorzystanie ori podstawki ma swoje plusy takie jak większa przestrzeń wentylacyjna,dostęp do przelotek elektrycznych w karterach(które ja wykorzystałem ale o tym później) tyle o podstawce.
-regulator i moduł przykręciłem do filtra powietrza. -cewkę wn przykręciłem do uchwytu pompki przy czym drugi jej koniec wykorzystałem jako masę do układu cdi -całość pod siedzenie wygląda tak. - i stator z magnetem na swoim miejscu. Tak jak wspominałem wcześniej wykorzystałem przewody z korpusu silnika tzn.ten od świateł i od gaszenia a mianowicie połączyłem jak na schemacie Audiego tylko nie prowadziłem ich pod bakiem do lampy tylko od silnika (bo tam już są) pod siedzenie do modułu ten od gaszenia i do AQ ten od świateł.Ładowanie bez obciążenia na wolnych obrotach oscyluje w granicach 15V a na światłach nie całe 14V,z kierunkowskazami spada poniżej 13V(skacze). Pozostały testy drogowe i drobna regulacja calośći a ja jestem mega zadowolony z tej modyfikacji.
Mam nadzieję że komuś się ten tekst spodoba i przyda jednocześnie.
Pozdro
Z kołem tak jak było już pisane czyli to samo oznaczenie a z kilku wybrałem tylko dwa pasujące idealnie na wał (kupiłem obydwa). Postanowiłem wykorzystać ori podstawkę zapłonu a przeróbka wyglądała następująco:
-na początek odciąłem wszystkie "mocno wystające" fabryczne nadlewki. -następnie szlifowanie/piłowanie z przodu i z tyłu. -z tylu zeszlifowałem jakiś niecały milimetr. -podstawkę impulsatora dorobiłem z płaskownika alu.50/4mm -przykręciłem podstawki do siebie i dorobiłem szpilki pod cewki,na szpilkach zastosowałem dystans z podkładek i nakrętek żeby całość cewek nie leżała bezpośrednio na podstawce. -cewka zapłonowa jest większa od cewek ładowania( nie mogłem znaleźć tych o takim samym rozmiarze)nie jest to problemem jeśli przykręcimy to w ten sposób czyli w świetle starej cewki. -przewód impulsatora poprowadziłem po obwodzie podstawki. -wg. mnie wykorzystanie ori podstawki ma swoje plusy takie jak większa przestrzeń wentylacyjna,dostęp do przelotek elektrycznych w karterach(które ja wykorzystałem ale o tym później) tyle o podstawce.
-regulator i moduł przykręciłem do filtra powietrza. -cewkę wn przykręciłem do uchwytu pompki przy czym drugi jej koniec wykorzystałem jako masę do układu cdi -całość pod siedzenie wygląda tak. - i stator z magnetem na swoim miejscu. Tak jak wspominałem wcześniej wykorzystałem przewody z korpusu silnika tzn.ten od świateł i od gaszenia a mianowicie połączyłem jak na schemacie Audiego tylko nie prowadziłem ich pod bakiem do lampy tylko od silnika (bo tam już są) pod siedzenie do modułu ten od gaszenia i do AQ ten od świateł.Ładowanie bez obciążenia na wolnych obrotach oscyluje w granicach 15V a na światłach nie całe 14V,z kierunkowskazami spada poniżej 13V(skacze). Pozostały testy drogowe i drobna regulacja calośći a ja jestem mega zadowolony z tej modyfikacji.
Mam nadzieję że komuś się ten tekst spodoba i przyda jednocześnie.
Pozdro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
- kwijatkowski
- Posty: 120
- Rejestracja: 2014-08-23, 12:34
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1983
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 KOS 84r. byBRO.
Wszystko fajnie, mam podobnie, tylko po cholerę dziurawiłeś filtr i ramę?
Mój motór: viewtopic.php?f=71&t=19480
- brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz - Lokalizacja: Piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 KOS 84r. byBRO.
Bo jest to prosty i skuteczny sposób na trwałe przymocowanie,jak masz przymocowane to u siebie?kwijatkowski pisze:Wszystko fajnie, mam podobnie, tylko po cholerę dziurawiłeś filtr i ramę?
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
- kwijatkowski
- Posty: 120
- Rejestracja: 2014-08-23, 12:34
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1983
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
- brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz - Lokalizacja: Piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 KOS 84r. byBRO.
Nie mogłem się oprzeć dzisiejszej pogodzie i wyskoczyłem na mały objazd po okolicy.
CDI pierwszy test przeszło mega pozytywnie.Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
- brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz - Lokalizacja: Piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 KOS 84r. byBRO.
W sobotę z kumplem pośmigaliśmy troszkę na motórach.pierwsza większa trasa zaliczona (z Piaseczna pod Kozienice,jakieś 120km)
Foto z Warki pod bombowcem MIG 15. Poza tym przewierciłem głowicę i wcisnąłem węża gumowego-moto pracuje o wiele ciszej. A i jeszcze wpadły gumy na bak.
Na tygodniu zajrzę do cylindra,zobaczę co tam słychać po remoncie (zrobiłem jakieś 300km).
Foto z Warki pod bombowcem MIG 15. Poza tym przewierciłem głowicę i wcisnąłem węża gumowego-moto pracuje o wiele ciszej. A i jeszcze wpadły gumy na bak.
Na tygodniu zajrzę do cylindra,zobaczę co tam słychać po remoncie (zrobiłem jakieś 300km).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
-
- Posty: 749
- Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, itp.
- Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 KOS 84r. byBRO.
według mnie filtr będzie pękał, jak badzięsz jeździł to sprawdź co jakiś czas czy nic się nie dzieje.
- brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz - Lokalizacja: Piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 KOS 84r. byBRO.
Jaki filtr?picek pisze:według mnie filtr będzie pękał, jak badzięsz jeździł to sprawdź co jakiś czas czy nic się nie dzieje.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
- brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz - Lokalizacja: Piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 KOS 84r. byBRO.
Dwa strzały z terenu.
Pod Narodowym na rozpoczęciu sezonu YT. I takie tam z małego rajdu po lasach ze znajomymi trzema rowerami. Pozdro.
Pod Narodowym na rozpoczęciu sezonu YT. I takie tam z małego rajdu po lasach ze znajomymi trzema rowerami. Pozdro.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości