M06B3 1973

Odpowiedz
bishop
Posty: 21
Rejestracja: 2015-02-08, 01:19
GG: 0
Moje maszyny: Wueska trójka
Ogar czeski
Etezetka 250
Lokalizacja: Piaseczno
Kontaktowanie:

M06B3 1973

Post autor: bishop » 2015-02-09, 22:27

Witam serdecznie!

Mam na imię Max i jestem posiadaczem skundlonego motocykla WSK 125 z 1973. Mam go 10 lat, snuł się w tle różnych motorowerów Romet, którymi się w owym czasie legalnie poruszałem, z racji tego że miałem kartę motorowerową, a nie miałem prawa jazdy na motocykl. W związku z tym, że przepisy się zmieniły, będę mógł nim legalnie jeździć, bo całe szczęście ma kwity (tata się uparł, że jak kupować, to z papierem, bardzo mu za to dziękuje ;) ). W obecnej chwili, leży od 2 lat rozkręcony zawinięty w folie w piwnicy po piaskowaniu/szlifowaniu. Wraz ze wzrostem temperatur, zamierzam się nim zająć i zastąpić nim użytkowanego intensywnie przez 2 lata Ogara 200.
W związku z tym będę miał do Was szereg pytań, które będę starał się umieszczać w odpowiednich działach i mam nadzieje, że pomożecie mi znaleźć na nie odpowiedz ;).

Pozdrawiam,
Bishop

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: M06B3 1973

Post autor: Jakub » 2015-02-09, 22:41

Śmiało pytaj , pomożemy . Masz jakieś zdjęcia zanim ją rozebrałeś ?
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

bishop
Posty: 21
Rejestracja: 2015-02-08, 01:19
GG: 0
Moje maszyny: Wueska trójka
Ogar czeski
Etezetka 250
Lokalizacja: Piaseczno
Kontaktowanie:

Re: M06B3 1973

Post autor: bishop » 2015-02-10, 01:28

Generalnie coś tam mam, ale stare sprzed 7 lat.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

bishop
Posty: 21
Rejestracja: 2015-02-08, 01:19
GG: 0
Moje maszyny: Wueska trójka
Ogar czeski
Etezetka 250
Lokalizacja: Piaseczno
Kontaktowanie:

Re: M06B3 1973

Post autor: bishop » 2015-02-10, 01:30

Druga strona
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: M06B3 1973

Post autor: Jakub » 2015-02-11, 16:05

Na pewno to 1973 a nie 1978 ?
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

Awatar użytkownika
gangaj
Posty: 113
Rejestracja: 2011-09-21, 10:59
GG: 6023650
Moje maszyny: wsk B3 125
wsk 175
romet 50 T1 komar 2350
Lokalizacja: Wicko
Kontaktowanie:

Re: M06B3 1973

Post autor: gangaj » 2015-02-13, 12:34

Patrząc na wahacz i kapę od silnika to raczej 73, z zmienionym bakiem i boczkami.
"Pier*ole kolarzy, motor mi się marzy"
viewtopic.php?f=71&t=11609

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: M06B3 1973

Post autor: Jakub » 2015-02-14, 12:32

gangaj pisze:Patrząc na wahacz i kapę od silnika to raczej 73, z zmienionym bakiem i boczkami.
Bądźmy już konsekwentni. Jak już to jeszcze nie pasuje lampa , kierownica , tylna lampa i amortyzatory .
Albo ktoś zrobił lifting albo to nie jest 1973r :D
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

bishop
Posty: 21
Rejestracja: 2015-02-08, 01:19
GG: 0
Moje maszyny: Wueska trójka
Ogar czeski
Etezetka 250
Lokalizacja: Piaseczno
Kontaktowanie:

Re: M06B3 1973

Post autor: bishop » 2015-02-16, 01:41

Zgadza się, bak, boczki, lampy, amortyzatory tył, kierownica nie oryginalne, wymienione w roku 2006. Motocykl był kupiony w 2004, i od tamtego czasu używany raz na ruski rok, a jak wynika z dowodu rejestracyjnego miał 15 lat stania, bo ostatni przegląd 1989rok a jak go kupiłem bak był od wewnątrz cały zardzewiały. Lakier też nieoryginalny, jak go kupiłem, to miał coś ala "jeloł bahama", ale położony średnio chyba odkurzaczem z średnim połyskiem jeszcze w latach '80(jakaś ftlalówa, albo renolak)był on na tych elementach na których teraz jest niebieski metalik. Jak zdzierałem z niego lakier to było widać że pierwsza warstwa była czarna ze szparunkami. Jak już mówiłem będę go lakierował jeszcze raz, bo to co zrobiłem parę lat temu to było szprejowane i nie specjalnie mnie zadowala. Czekam aż się zrobi trochę cieplej, bo będę lakierował w pomieszczeniu o temperaturze zewnętrznej.
Na razie zbieram części, wertuje forum w celu rozwiania niektórych moich wątpliwości ;)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości