czyli rozmowy o wszystkim
-
HuBeRt.
Post
autor: HuBeRt. » 2015-02-22, 20:53
Witam,mam pytanie bo znajomy twierdzi że założył cylinder i głowicę od wfm 150 na kartery od shl 175 3b ,i teraz mam pytanie czy jest to możliwe ?

Dział odpowiedni?

-
DamianM181086
- Posty: 31
- Rejestracja: 2015-02-12, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1981 i 1976 , Romet Ogar 205
- Lokalizacja: Krzyków DWR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: DamianM181086 » 2015-02-22, 21:02
A jaka jest pewność ze SHL 3b to 175? Bo z tego co kojarzę to SHL były 150-3b i 175-4b. Ale mogę się mylić najwyżej ktoś może mnie poprawić
-
Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jakub » 2015-02-22, 21:24
A czym to się niby różni ? Podejdzie tylko że tłok trzeba zmienić .
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
-
picek
- Posty: 749
- Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, itp.
- Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: picek » 2015-02-22, 22:26
bez problemu można to zrobić- wszystko pasuje.
-
Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mateusz WSK » 2015-02-22, 23:15
A co to za WFM o pojemności 150 ? Bo chyba nie znam albo nie jestem w temacie.
-
Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jakub » 2015-02-23, 01:48
Zapewne chodziło mu o Shl 150
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
-
szef100
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978
- Lokalizacja: Hańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: szef100 » 2015-02-23, 15:36
Albo cylek z s34 rozwiercony na 150
-
Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
- Lokalizacja: Wartkowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Filip518 » 2015-03-08, 22:57
1. SHL były 125, 150 i 175 3b. 175 4b to już W2A Wiatr. 2. Spoko wszystko pasuje, górę 175 możesz założyć na dół 150 i na odwrót. 3. Cylinder z S34 można roztoczyć na 150 i też bedzie śmigać. ;P
-
picek
- Posty: 749
- Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, itp.
- Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: picek » 2015-03-09, 15:13
po taich zmianach zawsze pamiętajcie o zmienie gaźnika lub dysz.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości