
Renowacja WFM 1960 KONIEC
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
638 max. wielkość szczeliny do 0.25 a 648 do 0.15. Miedzy innymi taka różnica 

- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Dzisiaj rano znalazłem paczkę, a w niej pochromowany, dorobione przeze mnie, uchwyt od włącznika światła stop i miseczka stacyjki. Błyszczą się jak psu ja.ca. Zdjęcie średniej jakości bo telefon zgłupiał od tego blasku.
Będę mógł wreszcie złożyć stacyjkę, przymocować włącznik stop oraz dokończyć instalację.
Będę mógł wreszcie złożyć stacyjkę, przymocować włącznik stop oraz dokończyć instalację.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Witajcie. Potrzebuję pomocy
Wczoraj w nocy zamontowałem stacyjkę i zabrałem się za jej podłączenie. Mam problem bo nie wiem gdzie co ma iść. Na stacyjce nie ma oznaczeń i jestem w kropce.
Kupiłem instalacje z takim schematem: Podłączenie aku, klaksonu, tylnej lampy i przełącznika na kierownicy to nie problem. Problem z podłączeniem samej stacyjki.
Pomoże ktoś? Jakie kable (najlepiej ze schematu) powinny być podłączone pod dane styki? Pod 5 i 1 (albo 8, nie pamiętam teraz) mam zrobiony zapłon. Niebieski kabel na jeden styk a masa na drugi. To proste akurat
Tylko co dalej.
Wczoraj w nocy zamontowałem stacyjkę i zabrałem się za jej podłączenie. Mam problem bo nie wiem gdzie co ma iść. Na stacyjce nie ma oznaczeń i jestem w kropce.
Kupiłem instalacje z takim schematem: Podłączenie aku, klaksonu, tylnej lampy i przełącznika na kierownicy to nie problem. Problem z podłączeniem samej stacyjki.
Pomoże ktoś? Jakie kable (najlepiej ze schematu) powinny być podłączone pod dane styki? Pod 5 i 1 (albo 8, nie pamiętam teraz) mam zrobiony zapłon. Niebieski kabel na jeden styk a masa na drugi. To proste akurat

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 62 rok
- Lokalizacja: Opolo opolski
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Zobacz u mnie czy na zdjęciu widać kolory kabli w stacyjce bo specjalnie je ciolem zeby potem bylo prościej
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Nic nie widzę 

- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Pozwoliłem sobie SIWY wstawić tutaj twoją fotkę i wyjaśnić sprawę na forum. Może ktoś jeszcze pomoże i komuś to się przyda. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz.
1 żółty?
2 zielony?
3 brązowy?
4
5
6
7 czarny ale gdzie on idzie?
8 niebieski i czarny kabel
Jak możesz to podaj co pod który numer. Proszę.
Nie wszystko widzę wiec może tak:1 żółty?
2 zielony?
3 brązowy?
4
5
6
7 czarny ale gdzie on idzie?
8 niebieski i czarny kabel
Jak możesz to podaj co pod który numer. Proszę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 62 rok
- Lokalizacja: Opolo opolski
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Podjadę na dziuple i sprawdzę po starej instalacji
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Dzięki. Jak jesteś w stanie dojść gdzie który kabel dokładnie szedł będę bardzo wdzięczny.
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 62 rok
- Lokalizacja: Opolo opolski
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Widok tak jak na zdjęciu zolty przedostatni wtyk po lewej do przelicznik na kierownicy żółty srodkowy do silnika . Zolty środek druga strona lampa przód . Czarny pierwszy z przodu do prostownika .czasny z wiązki silnika do drugiej strony prostownika . Zielony z wiązki silnika do tylnego wtyku z czarnym chyba podświetlanie licznika niestety miałem malo czasu zeby dokładnie sprawdzić
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Wystarczyło książkę otworzyć
To wyjaśnia wszystko:

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
A co to za książka?
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Taka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Dzięki!
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Spoko. Chciałem podlinkować ale nie pamiętam skąd ją pobrałem i nie mogę znaleźć. Jakby co mogę na maila wysłać.
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 2015-02-03, 18:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
68r. - Lokalizacja: Krapkowice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Witam,
jeżeli to możliwe to też bym poprosił o tę książkę na maila. Ja też się przymierzam do renowacji mojej maszyny i każda książka się przyda
jeżeli to możliwe to też bym poprosił o tę książkę na maila. Ja też się przymierzam do renowacji mojej maszyny i każda książka się przyda

- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Dzisiaj zawiozłem pokrywę do tokarza i przyszły zamówione w SD części. Brakuje mi tylko sprężyny pod kulkę zmieniacza biegów bo chyba gdzieś mi wypadła a dopiero teraz to odkryłem. Jak nie urok to sr...ka. Zamówiłem, ale muszę czekać. Złożę instalację i zabiorę się za silnik.
Ten suchy akumulator to się elektrolitem zalewa tak?Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
No raczej się go zalewa elektrolitem 
Fajne wymiary ma ten akumulatorek, chyba zbliżone do oryginału

Fajne wymiary ma ten akumulatorek, chyba zbliżone do oryginału

- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Czymś się zalewa. Kiedyś miałem chyba taki, który zalewało się tylko wodą demineralizowaną chyba i był naładowany. Doczytałem, że ten trzeba zalać elektrolitem i ładować.
Wymiary ma fajne, to fakt.
Wymiary ma fajne, to fakt.
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 62 rok
- Lokalizacja: Opolo opolski
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Wczoraj oglądałem stronę tego sklepu i podoba mi się ten sklep i ceny
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: Renowacja WFM 1960 w toku
Z cenami to różnie. Niektóre rzeczy można kupić taniej.
Zadałem ten temat w innym wątku, ale może jak tutaj wkleję to szybciej uzyskam odpowiedź:
Jestem na etapie instalacji elektrycznej w swojej fumce. Miałem wcześniej instalację strasznie pokopaną i teraz zakładam nową. Mam 4 kabelki a na schematach są trzy:
Cewka nr 1 jest do świecy. To jest jasne
Cewki 2 i 3 są połączone przewodem. Dodatkowo z cewki 2 wychodzą dwa przewody ( a i b) a z cewki 3 jeden (c). Jest jeszcze przewód do gaszenia ale tu też jest wszystko jasne.
Moje pytanie. Jak mam to podłączyć żeby grało z tym schematem:
Zadałem ten temat w innym wątku, ale może jak tutaj wkleję to szybciej uzyskam odpowiedź:
Jestem na etapie instalacji elektrycznej w swojej fumce. Miałem wcześniej instalację strasznie pokopaną i teraz zakładam nową. Mam 4 kabelki a na schematach są trzy:
Cewka nr 1 jest do świecy. To jest jasne

Cewki 2 i 3 są połączone przewodem. Dodatkowo z cewki 2 wychodzą dwa przewody ( a i b) a z cewki 3 jeden (c). Jest jeszcze przewód do gaszenia ale tu też jest wszystko jasne.
Moje pytanie. Jak mam to podłączyć żeby grało z tym schematem:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości