WFM M06 1956r
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Cewka była podmieniana na inną sprawną, obecnie jest założona nowa (produkcji współczesnej) kondensator również jest nowy. Zalewa tylko na wolnych obrotach. Myślę, że to wina gaźnika. Chętnie pożyczyłbym od kogoś z warszawy taki gaźnik i wtedy by było wszystko jasne
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-12-06, 16:49
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk b3
- Lokalizacja: narol
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Mam jeszcze takie pytanie: czy to co jest malowane proszkowo bardzo odróżnia się od elementów malowanych na mokro? Zamierzam właśnie remontować WSKę i zastanawiam się czy malować wszystko na mokro czy też trochę proszkowo(rama,wahacz,itp.).
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 2013-06-28, 22:58
- GG: 0
- Moje maszyny: m06b1
- Lokalizacja: zielona góra
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
szczwany_bolo różnice będzie widać przede wszystkim w połysku..... ale to i tak tylko z bliska
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Lakier proszkowe się tak nie błyszczy jak akryl. Ja trochę zniwelowałem różnicę polerując to co pomalowane jest proszkowo.
- Garry1
- Posty: 395
- Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
- GG: 7047182
- Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2 - Lokalizacja: Konin/Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Gaźnik g16 niestety ideałem nie jest i często podaję za bogatą mieszankę:/
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
WueFeMka się przewietrzyła w walentynki
Muszę sobie jakiś licznik rowerowy założyć bo nie wiem nawet ile KM już nawinięte ma. A planuję w wakacje traskę zrobić jakaś
Chromy na miejscu, został jeszcze korek kierownicy (nie ma nigdzie na allegro), i peszel od instalacji (biały - nie mogę znaleźć nigdzie, wszędzie mają plecione i czarne).
PS, tak, wiem, że logotyp jest źle


PS, tak, wiem, że logotyp jest źle

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Ale to mocowanie rejestracji jest beznadziejne 

-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
"Rejestracja" pełni funkcję gadżetu, że tak powiem 

-
- Posty: 109
- Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 62 rok
- Lokalizacja: Opolo opolski
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Zarejestrowales to bo moja tez nie ma żadnego papieru
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Jeszcze nie, ale pracuje nad tym.
Potrzebuję info jak wypełnić wniosek o badanie techniczne. Chodzi o dokładne dane katalogowe pojazdu. Poratuje ktoś?
Potrzebuję info jak wypełnić wniosek o badanie techniczne. Chodzi o dokładne dane katalogowe pojazdu. Poratuje ktoś?
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2014-08-10, 09:33
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3,
WFM M06 S34 Aprilia RS 125 - Lokalizacja: Tłuszcz
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Dokładne dane znajdziesz tutaj.
http://wfm125.republika.pl/opis_techniczny.html
Jak będziesz miał problem z wypełnieniem wniosku o badanie, to chętnie pomogę. Sam przez to przechodziłem jakiś czas temu
http://wfm125.republika.pl/opis_techniczny.html
Jak będziesz miał problem z wypełnieniem wniosku o badanie, to chętnie pomogę. Sam przez to przechodziłem jakiś czas temu

- sopi220
- Posty: 272
- Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Witam.niby fajnie ale nie bardzo.nie oddaje klimatu fumki.mieszane uczucia mam co do tego sprzętu.mogłeś wyszkiełkować silnik jeszcze, to by się tak nie odrużniało od nowego lakieru.koła czym pomalowane ?bo jakieś białe takie.ładna ale nie dla mnie 

-
- Posty: 117
- Rejestracja: 2014-01-19, 17:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b3
Romet kadetx2
romet50t1
yamaxa xs400 - Lokalizacja: Osięciny-Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Jak dla mnie ładna.sopi to nie takie proste zrobić wszystko w ideał.kto nie robił ten nie wie.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Silnik jest wyszkiełkowany. na 1 stronie masz foty... Tu na zdjęciach jest po prostu zakurzony, bo sprzęt jeździ, a nie stoi w salonie czy w garażu. Koła nie są białe, tylko RAL 7tysięcy ileś tam, nie pamiętam. Kolor nadwozia jest dobrany z miejsca pod tabliczką znamionową, więc jest bardzo zbliżony do oryginału. Nie robiłem jej na ideał, bo nawet z fabryki tak nie wychodziły. Z czasem się poprawi jakieś drobne niedociągnięcia. Ważne, że silnik jak i całość ma raczej nieduży przebieg, bo silnik był otwierany przeze mnie 1 raz. Wał nawet nie kwalifikował się do regeneracjisopi220 pisze:Witam.niby fajnie ale nie bardzo.nie oddaje klimatu fumki.mieszane uczucia mam co do tego sprzętu.mogłeś wyszkiełkować silnik jeszcze, to by się tak nie odrużniało od nowego lakieru.koła czym pomalowane ?bo jakieś białe takie.ładna ale nie dla mnie

-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Dziś Fumka została wpisana do rejestru zabytków, i przeszła badanie zgodności pojazdu zabytkowego
Białą Kartę zrobiłem sam - koszt 8zł za wydrukowanie, niestety konieczna była opinia rzeczoznawcy, za którą musiałem wysypać 350zł. Następnie 37,75 za czerwoną blachę i 183zł za przegląd techniczny. Jutro jadę po upragnioną żółtą tablicę
Fotki wypełnionej Białej Karty:


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Adaś mam pytanie, w jaki sposób jest montowany bak. Ja mam zwłoki WFM-ki z 1955 i w ramie nie ma żadnego "oczka" do którego przykręca się śrubę centralną. Jak to wygląda od spodu?
P.S. Wspaniała robota.
P.S. Wspaniała robota.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
U mnie pod bakiem jest profil między dwoma głównymi elementami nośnymi a w nim przyspawana tuleja na gwint M8. W 1955 był zbiornik chyba inaczej montowany.
-
- Posty: 306
- Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak, - Lokalizacja: Parczew
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
Wtrące się odnośnie mocowania zbiornika. Mam WFM z 1955 roku nr ramy 23771 i jest mocowany śrubą centralną przez zbiornik.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
A byłaby możliwość żebyś cyknął fotkę jak to wygląda, może być na PW żeby nie robić koledze offa. Moja jest 15 tyś coś tam...
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1956r
No i jest 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości