-
starcu26
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-12-08, 10:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Garwolin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: starcu26 » 2015-02-07, 16:54
Spaliło mi tylko światło stopu, reszta światel jest
Jaki akumulator byłby lepszy do tej instalacji kwasowy czy żelowy?
-
starcu26
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-12-08, 10:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Garwolin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: starcu26 » 2015-03-16, 19:30
Witam, ponownie wszystkich. Czy ktoś mógłby mi napisać jak powinno być podłączenie kabli w prostownik u selenowy? Bo już druga żarówka mi się spaliła. Może ktoś ma inne propozycje, dlaczego pali mi się żarówka od światel drogowych? Proszę o pomoc.
-
brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: brobmw » 2015-03-16, 20:14
Żarówkę 6V pali dosyć często.Montaż żarówki 12V rozwiąże problem.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
-
starcu26
- Posty: 42
- Rejestracja: 2014-12-08, 10:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Garwolin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: starcu26 » 2015-03-16, 22:15
Właśnie o tym rozwiązaniu już wcześniej przeczytałem. Ale spaliło mi zarowke 12 v,
Co do podłączenia prostownik selenowego, ja mam podłączony tak: brązowy z silnika idzie do plusa od minusa z prostownika idzie czerwony do stacyjki. i myślę nad tym czy nie powinna być zrobiona masa w prostowniku i np. Te dwa kable podłączyć do plusa a od minusa zrobić masę. Bo minus to zazwyczaj masa

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości