AudioBas pisze:Witam
Maszyna z 1995 roku. Nawet zadbana

Kupiona 5 dni temu
Plany?
- wymiana filtrów
- wymiana płynów
- wymiana klocków hamulcowych
- synchronizacja gaźników
- sprawdzenie i regulacja zaworów
- nowe obszycie kanapy
- dorobienie zapasowych kluczyków
- wymiana lusterek (jedno mam rozwalone)
- usunięcie delikatnego pocenia się z okolic zębatki zdawczej (nie zaglądałem tam jeszcze)
- polerka kolektorów
- przeróbka mocowania tablicy
- dokręcenie obrotomierza (lata kubełek)
- Pkt 1-5 -ot typowy serwis motocykla, praktycznie coroczny, co nie znaczy, że maszyna jest zaniedbana.
- Pkt 6 - dla lepszego życia 4 liter
- Pkt 7 - co się stało z resztą oryginalnych? Był tylko jeden?
- Pkt 8 - weź takie o dłuższym rozstawie ramion, w oryginałach czasami nic nie widac z tyłu
- Pkt 9 - tam nie ma co usuwać, pewnie od nowości nie dbano o ilość "syfu" z układu smarowania łańcucha, czy to z olejarki, czy ze spraja, zapewne była tam kupa wszystkiego, która się tam zawsze zbierze. Chyba, że mowa o oringu zębatki, to już grubsza sprawa.
- Pkt 10 - powodzenia i samozaparcia
- PKT 11 - byleby nie przedobrzyć, chyba, że jeździsz bez pasażera
- Pkt 12 - obejrzyj dokładnie zegary, czy nie były uszkodzone wcześniej, spawane/klejone.
Przed zbesztaniem mnie powiem tyle, że nie jeden motocykl kupowałem/oglądałem. Nie wszystko złoto co się świeci

, co nie znaczy, że nie ma perełek. O szybie przypomnisz sobie powyżej 160 na blacie

, wygląd wtedy będzie Cie najmniej interesował .