Od zagłady ocalona
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2012-05-08, 21:23
- GG: 0
- Moje maszyny: teraz Wsk Kos,Osa.Kiedyś 12 motorków Wsk:-)
- Lokalizacja: DŚ
- Kontaktowanie:
Od zagłady ocalona
Witam.
Wczoraj ocalona od zagłady.
Koledzy,który to może być rocznik w przybliżeniu bo tabliczka jest tak uświniona że nie odczytałem roku a czyścił będę za jakiś tydzień.
Pozdrawiam
http://images70.fotosik.pl/909/06a495e14f5ababegen.jpg
http://images66.fotosik.pl/911/e8f37714f942a505gen.jpg
http://images68.fotosik.pl/910/a72cafafcf9bf55agen.jpg
http://images68.fotosik.pl/910/d43c990a14a993e1gen.jpg
http://images70.fotosik.pl/909/909cb1bd65edf742gen.jpg
http://images69.fotosik.pl/909/12e40913a31f8310gen.jpg
http://images66.fotosik.pl/911/e8d09c2eee7de944gen.jpg
http://images67.fotosik.pl/911/5d9c8839cfa8b440gen.jpg
http://images67.fotosik.pl/911/e0ca75610e0cf989gen.jpg
http://images66.fotosik.pl/911/ffebeb9be9eda46egen.jpg
http://images67.fotosik.pl/911/3aad4bf1a70354c3gen.jpg
http://images67.fotosik.pl/911/ec0ab45116b51b8bgen.jpg
Wczoraj ocalona od zagłady.
Koledzy,który to może być rocznik w przybliżeniu bo tabliczka jest tak uświniona że nie odczytałem roku a czyścił będę za jakiś tydzień.
Pozdrawiam
http://images70.fotosik.pl/909/06a495e14f5ababegen.jpg
http://images66.fotosik.pl/911/e8f37714f942a505gen.jpg
http://images68.fotosik.pl/910/a72cafafcf9bf55agen.jpg
http://images68.fotosik.pl/910/d43c990a14a993e1gen.jpg
http://images70.fotosik.pl/909/909cb1bd65edf742gen.jpg
http://images69.fotosik.pl/909/12e40913a31f8310gen.jpg
http://images66.fotosik.pl/911/e8d09c2eee7de944gen.jpg
http://images67.fotosik.pl/911/5d9c8839cfa8b440gen.jpg
http://images67.fotosik.pl/911/e0ca75610e0cf989gen.jpg
http://images66.fotosik.pl/911/ffebeb9be9eda46egen.jpg
http://images67.fotosik.pl/911/3aad4bf1a70354c3gen.jpg
http://images67.fotosik.pl/911/ec0ab45116b51b8bgen.jpg
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Od zagłady ocalona
Kolego wrzuć na coś innego normalnego foty bo pewnie za niedługo znikną.
Gdzie ją znalazłeś ? Fajna zdobycz. Nie znam się na dwuramówkach i WFM ale to pewnie coś w okolicy 56r
Gdzie ją znalazłeś ? Fajna zdobycz. Nie znam się na dwuramówkach i WFM ale to pewnie coś w okolicy 56r

-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2012-05-08, 21:23
- GG: 0
- Moje maszyny: teraz Wsk Kos,Osa.Kiedyś 12 motorków Wsk:-)
- Lokalizacja: DŚ
- Kontaktowanie:
Re: Od zagłady ocalona
Fakt,masz rację
Jutro to poprawię
Nikomu niepotrzebna gniła bidula w krzaczorach u gospodarza więc postanowiłem ratować:-)
Oczywiście za zgodą właściciela.Powiedział że poszuka kwitów ale nie bardzo w to wierzę.
Pozdrawiam

Nikomu niepotrzebna gniła bidula w krzaczorach u gospodarza więc postanowiłem ratować:-)
Oczywiście za zgodą właściciela.Powiedział że poszuka kwitów ale nie bardzo w to wierzę.
Pozdrawiam
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2012-05-08, 21:23
- GG: 0
- Moje maszyny: teraz Wsk Kos,Osa.Kiedyś 12 motorków Wsk:-)
- Lokalizacja: DŚ
- Kontaktowanie:
Re: Od zagłady ocalona
Poprawione
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2012-05-08, 21:23
- GG: 0
- Moje maszyny: teraz Wsk Kos,Osa.Kiedyś 12 motorków Wsk:-)
- Lokalizacja: DŚ
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Od zagłady ocalona
No stary, gratuluję i zazdroszczę! Wygląda na WFM-kę z 1955 r., jaki nr ramy? Ja podobną wyciągnąłem ze złomu, ale trochę bardziej niekompletna. Czy możesz odkręcić zbiornik paliwa i wrzucić fotkę jego mocowania do ramy????????????????????
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2012-05-08, 21:23
- GG: 0
- Moje maszyny: teraz Wsk Kos,Osa.Kiedyś 12 motorków Wsk:-)
- Lokalizacja: DŚ
- Kontaktowanie:
Re: Od zagłady ocalona
Kolego,dzisiaj wieczorem postaram się wrzucić fotkę o której mówisz i nr ramy
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Od zagłady ocalona
Czekam na zdjęcie, bardzo mi zależy. 

- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: Od zagłady ocalona
Fajny okaz będziesz miał się czym zająć.
Mam na sprzedaż koła do tego jak ktoś chętny niech pisze na priv.
Mam na sprzedaż koła do tego jak ktoś chętny niech pisze na priv.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- kamildawca
- Posty: 133
- Rejestracja: 2015-10-17, 13:58
- GG: 0
- Moje maszyny: wfm z1956r wskb3 x2 romet 205
WSK M21 W2 S1 Sport 1974r - Lokalizacja: rogi koło krosna
- Kontaktowanie:
Re: Od zagłady ocalona
fajna mam podobną. numery silnika zgodne z ramą uratowana od szlifierki kontowej z 1956r .przednie mocowanie silnika zdążyli wyciąć
musze wstawić z blacharzem nowe 


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- gołąb83
- Posty: 305
- Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
- Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
Re: Od zagłady ocalona
już moja
kupiłem ją od kolegi majki na początku lata jak dobrze pamiętam i na ten moment wygląda tak
jeszcze nie skończona of course
do skończenia pozostaje podpięcie instalacji elektrycznej, stacyjka, ogólnie regeneracja przedniego zawieszenia
to kompletnie wyklucza jazdę bo niestety we wszystkie strony się wykrzywia po skręceniu
koszty poniosłem spore, stacyjka nie nadawała się do naprawy, przełącznik bakielitowy góra ok ale dół kompletnie rozsypany, założony cylinder właściwy, kupiłem zregenerowany gaźnik G16 z 1955 aby było z jednego kompletu, do założenia mam oryginalne szkło T+M (słońce typowe przy wcześnych M06, M05 i ostatnich M04) nie wiem co z wydechem bo mam lekko podgnieciony ale oryginał czy wymienić czy zostawić, kolanko coś nie pasuje chyba musze kupić od hartmana to długie jak M04 i najwyżej skrócę je troszkę. Kranik oryginał pordzewiały ale szczelny najważniejsze, robiłem w oryginał nie na perłę, gumy też oryginalne z epoki
Poniżej zdjęcia i czekam na wasze komentarze widać jakąkolwiek różnicę ?








Poniżej zdjęcia i czekam na wasze komentarze widać jakąkolwiek różnicę ?




- kuba063
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr - Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: Od zagłady ocalona
Ładnie zrobiona, podoba mi się siedzenie!
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Od zagłady ocalona
Bardzo ładna, możesz zmierzyć średnicę szkła przedniej lampy i wrzucić jego zdjęcie?
- kamildawca
- Posty: 133
- Rejestracja: 2015-10-17, 13:58
- GG: 0
- Moje maszyny: wfm z1956r wskb3 x2 romet 205
WSK M21 W2 S1 Sport 1974r - Lokalizacja: rogi koło krosna
- Kontaktowanie:
Re: Od zagłady ocalona
bardzo ładnie zrobiona zapraszam do mnie na wfm z 56r moja będzie szara
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=73&t=22662

http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=73&t=22662
- gołąb83
- Posty: 305
- Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
- Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie
Re: Od zagłady ocalona
Ładna sztuka jaki masz nr. ramy bo ja teraz będę reanimował z 55r. o numerze ramy 14239skavinsky pisze:już mojakupiłem ją od kolegi majki na początku lata jak dobrze pamiętam i na ten moment wygląda tak
jeszcze nie skończona of course
do skończenia pozostaje podpięcie instalacji elektrycznej, stacyjka, ogólnie regeneracja przedniego zawieszenia
to kompletnie wyklucza jazdę bo niestety we wszystkie strony się wykrzywia po skręceniu
koszty poniosłem spore, stacyjka nie nadawała się do naprawy, przełącznik bakielitowy góra ok ale dół kompletnie rozsypany, założony cylinder właściwy, kupiłem zregenerowany gaźnik G16 z 1955 aby było z jednego kompletu, do założenia mam oryginalne szkło T+M (słońce typowe przy wcześnych M06, M05 i ostatnich M04) nie wiem co z wydechem bo mam lekko podgnieciony ale oryginał czy wymienić czy zostawić, kolanko coś nie pasuje chyba musze kupić od hartmana to długie jak M04 i najwyżej skrócę je troszkę. Kranik oryginał pordzewiały ale szczelny najważniejsze, robiłem w oryginał nie na perłę, gumy też oryginalne z epoki
Poniżej zdjęcia i czekam na wasze komentarze widać jakąkolwiek różnicę ?
Wszędzie Szybko Komfortowo:)
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
Re: Od zagłady ocalona
numer ramy chyba jak dobrze pamiętam koło 15 000
- gołąb83
- Posty: 305
- Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
- Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie
Re: Od zagłady ocalona
czyli moja ma tak wyglądać mniej - więcej jak Twoja:) PZD
Wszędzie Szybko Komfortowo:)
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: Od zagłady ocalona
Najbardziej podobają mi się właśnie takie fumki z początku produkcji, te późniejsze już nie mają tego czegoś. Świetnie wyszło, gratuluje.
- kamildawca
- Posty: 133
- Rejestracja: 2015-10-17, 13:58
- GG: 0
- Moje maszyny: wfm z1956r wskb3 x2 romet 205
WSK M21 W2 S1 Sport 1974r - Lokalizacja: rogi koło krosna
- Kontaktowanie:
Re: Od zagłady ocalona
możesz mi powiedzieć jakiej firmy łożyska zakładałeś ?skavinsky pisze:już mojakupiłem ją od kolegi majki na początku lata jak dobrze pamiętam i na ten moment wygląda tak
jeszcze nie skończona of course
do skończenia pozostaje podpięcie instalacji elektrycznej, stacyjka, ogólnie regeneracja przedniego zawieszenia
to kompletnie wyklucza jazdę bo niestety we wszystkie strony się wykrzywia po skręceniu
koszty poniosłem spore, stacyjka nie nadawała się do naprawy, przełącznik bakielitowy góra ok ale dół kompletnie rozsypany, założony cylinder właściwy, kupiłem zregenerowany gaźnik G16 z 1955 aby było z jednego kompletu, do założenia mam oryginalne szkło T+M (słońce typowe przy wcześnych M06, M05 i ostatnich M04) nie wiem co z wydechem bo mam lekko podgnieciony ale oryginał czy wymienić czy zostawić, kolanko coś nie pasuje chyba musze kupić od hartmana to długie jak M04 i najwyżej skrócę je troszkę. Kranik oryginał pordzewiały ale szczelny najważniejsze, robiłem w oryginał nie na perłę, gumy też oryginalne z epoki
Poniżej zdjęcia i czekam na wasze komentarze widać jakąkolwiek różnicę ?

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości