

P.S. Dziękuję przy okazji koledze z forum za zajefajne chlapacze! Wielkie dzięki, super wykonanie!
Majster pamiętaj, że tłok ma owal i zależy gdzie ten listek wkładasz. Spróbuj wsadzić te 0,15 na dole płaszcza.Walther77 pisze: Miało być na 5 setek. Luz między cylindrem a tłokiem uwaga: 0,15 mm. Mylę się, czy powinien wejść listek szczelinomierza max. 0,05 mm między tłok a cylinder???
Owalizacja tłoka, tak wiem. Z tego co pamiętam wchodzi w każdym miejscu 0,15. Ale dla pewności zrobię pomiar jeszcze raz. Mierzyłem to z bratem, który jest kontrolerem jakości i jak to zmierzył również stwierdził, że partactwo. Zobaczymy jak będzie to dzwoniło w silniku... Obym się mylił.Sebastian440 pisze:Majster pamiętaj, że tłok ma owal i zależy gdzie ten listek wkładasz. Spróbuj wsadzić te 0,15 na dole płaszcza.Walther77 pisze: Miało być na 5 setek. Luz między cylindrem a tłokiem uwaga: 0,15 mm. Mylę się, czy powinien wejść listek szczelinomierza max. 0,05 mm między tłok a cylinder???
Sprawdzę bez tulejek ustalających, dobry pomysł. W nerwach na to nie wpadłem. Czoła brązowych były już obrabiane i wałek zaczął się obracać na skręconych karterach ale i tak są miejsca, gdzie się blokuje. Nie ma co, idę do to wszystko jeszcze raz pomierzyć. Dziękifranq87 pisze:Owal i stożek,ten szczelinomierz od której strony wkładasz? Te tulejki można z czoła frezowac tylko trzeba wcześniej złożyć skrzynie i się przygladnac która i ile. Nieosiowosc otworów sprawdzisz sam składając obudowy z samym wałkiem pośrednim bez tulejek ustalajacych .
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości