Post
autor: guziec583 » 2015-06-22, 00:00
Dawno mnie nie było to powiem co nowego u mz wiec tako wpadły nowe fanty skromnie wiadomo

z instalacja borykałem się ostatnio ale już wszystko gra lecz jeszcze brak ładowania obstawiam regiel , co do odpalania no to ostatnio jak zrobiłem instalacje sprzęgło było gicior można było się brać za odpalanie no to co zapłon do korekty i lecimy . Iskra jest to odpalamy a tutaj zdziwko paliwo nie dochodzi do cylindra czyli gaźnik przepchany bo paliwo leci normalnie z kranika no to go przeczyściłem i jak na złość zalewało ją a pływaka nie ruszałem , niestety walczyłem ile się dało ale ten chiński gaźnik co był zamontowany to takie chu*****o ze myślałem ze nim będę tam rzucał w następny dzień zmieniłem gaźnik na orginalny ( jakiś tam miałem ) zmieniłem jeszcze przepustnice tez na orginalną i ustawiłem lepiej zapłon ,wylałem te paliwo rozrobione z miksolem bo nie podobało mi się . Nowa mieszanka z porządnym olejem elfa jeszcze wymiana świecy na nową championa odpalam chodzi

przejechałem pare km i nagle już przy domu coś stanęła myślę co już ku*** zadarłem tak szybko wystraszony cały zdejmuje głowice cylinder nie ma rys pierścienie całe myślę kich** jest , patrze na wał a on suchy najwidoczniej po tylu latach wszystko wyschło a nowa mieszanka nie zdążyła nasmarować tego tak przypuszczam . No i na tym etapie stoję że czekam do wtorku kupie pierścienie nowe bo stare to nie wiadomo co może z nimi się stać i założę to i polatam trochę jak złapie ochoty to zrobię ładowanie
aa ps patrzyłem to 2 szlif jest rys nie ma czyli polata
[*]Kupię stare motocykle i części[/color] [/b] ( MZ , WSK , WFM , ROMET ) okolice Olecka , Suwałk, Ełku