Gaźnik, filtr powietrza, kolanko wydechowe, tłumik
-
mk998
- Posty: 46
- Rejestracja: 2015-03-31, 12:03
- GG: 0
- Moje maszyny: aaaaaaaaaaaa
Post
autor: mk998 » 2015-06-25, 11:54
Witam koledzy, proszę o pomoc gdyż skończyły mi się pomysły

Do mojej Wiesi po remoncie i odnowie powłoki lakierniczej założyłem zestaw CDI kupiony na allegroszu. Na starym zapłonie wszystko grało ale chciałem zrobić trochę modyfikacji. Do zapłonu dołożyłem nowy gaźnik am6 mineralli. I zaczeły się kłopoty zalewanie gaźnika i strzały w gaźnik. Nie pomogła wszelka regulacja gaźnika, próby z dyszami od 75 do 90 i iglicą też nie pomogły. Pomyślałem zmienie ten gaźnik na poprzedni na którym wiesia śmigała bezproblemowo, a tu zonk na starym gaźniku G20 to samo, strzały w gaźnik

Myślę chyba coś z kablami, wszystko rozebrałem posprawdzałem masy i połączenia i stacyjkę, podpiołem nawet CDI na krótko aby ominąć pozostałe okablowanie i ewentualnie znaleźć usterkę i nie pomogło. Co jest grane? czy wadliwe cewki w nowym zestawie?
-
AndrzejJ
- Posty: 389
- Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
- GG: 0
- Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97
- Lokalizacja: Hrubieszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AndrzejJ » 2015-06-25, 13:02
regulacja!!
-
brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: brobmw » 2015-06-25, 13:24
Lampa stroboskopowa w dłoń i do dzieła.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
-
mk998
- Posty: 46
- Rejestracja: 2015-03-31, 12:03
- GG: 0
- Moje maszyny: aaaaaaaaaaaa
Post
autor: mk998 » 2015-06-25, 14:01
Andrzej regulacja ale czego gaźnika???, kurcze jak regulować jak na wszystkie możliwe sposoby regulowałem. A zapłon ustawiałem lampą, dlatego piszę bo pomysły mi sie wyczerpały, ale dzięki za odpowiedzi.
-
mk998
- Posty: 46
- Rejestracja: 2015-03-31, 12:03
- GG: 0
- Moje maszyny: aaaaaaaaaaaa
Post
autor: mk998 » 2015-06-25, 15:52
Coś jest nie tak, założyłem stare magneto i iskrownik i nadal strzela, na nowym i starym gazniku. Kurde sprawdziłem tłumik czy nie zatkany i nie. Zostaje mi tylko zmiana paliwa na nowe może te jakieś trafne.
-
klakier665
- Posty: 232
- Rejestracja: 2012-04-13, 20:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK GIL 79'
- Lokalizacja: Tarnów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klakier665 » 2015-06-25, 16:05
mam nadzieje, że zacząłeś od sprawdzenia kilku świec?
-
mk998
- Posty: 46
- Rejestracja: 2015-03-31, 12:03
- GG: 0
- Moje maszyny: aaaaaaaaaaaa
Post
autor: mk998 » 2015-06-25, 16:37
tak

-
mk998
- Posty: 46
- Rejestracja: 2015-03-31, 12:03
- GG: 0
- Moje maszyny: aaaaaaaaaaaa
Post
autor: mk998 » 2015-06-25, 18:01
Poddaje się pozostaje zmiana paliwa i mieszkani.
-
krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
- Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: krzysiek200 » 2015-06-25, 22:36
Dokrec glowice najprawdopodobniej strzela z pod niej.
-
mk998
- Posty: 46
- Rejestracja: 2015-03-31, 12:03
- GG: 0
- Moje maszyny: aaaaaaaaaaaa
Post
autor: mk998 » 2015-06-25, 22:41
właśnie nie pomyślałem o dokręceniu głowicy - dzięki za pomysł. Jeszcze spuściłem olej i jurto przedmucham kompresorem silnik żeby sprawdzić bez oleju czy strzela, bo jeśli zasysa gdzieś olej to może strzelać ktoś tak mi mówił, chyba dobrze myślę?
-
mk998
- Posty: 46
- Rejestracja: 2015-03-31, 12:03
- GG: 0
- Moje maszyny: aaaaaaaaaaaa
Post
autor: mk998 » 2015-06-26, 22:05
Głowica dokręcona - problem zniknął !!!

dzięki.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości