GIL

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: GIL

Post autor: Mateusz WSK » 2015-06-28, 18:08

Ze współczesnych łańcuchów sprzęgłowych to czeskie Favority.
Te cewki kupiłeś chińskie ?
Jeżeli te uszczelki są papierowe to lepiej samemu dorobić z dobrego materiału.

Mariusz1980
Posty: 297
Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
GG: 0
Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Re: GIL

Post autor: Mariusz1980 » 2015-06-28, 18:26

uszczelki z klingerytu
a cewki PL

krisco
Posty: 201
Rejestracja: 2012-08-19, 20:42
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz
Lokalizacja: Lipowa
Kontaktowanie:

Re: GIL

Post autor: krisco » 2015-06-28, 23:26

No no kolejna wściekła 125 wraca do życia...
Jak zwykle Mariusz 1980 - ŻÓŁW i P E R F E K C J O N I S T A w każdym calu
Tak trzymaj stary.

Ewentualnie powiedz coś wiecej o tym gaźniku

Mariusz1980
Posty: 297
Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
GG: 0
Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Re: GIL

Post autor: Mariusz1980 » 2015-06-28, 23:47

Gaźnik niby włoski ;-);-)
Ale odpalała na nim od kopa. Najfajniejsze jest ssanie. Bez zalewania calego tego pier...
Gdyby nie przedmuch na uszczelce głowicy. Dalej by chodziła. Martwił mnie brak reakcji na regulacje. Albo gasla albo dostawala wysokich obrotów. Albo szła sobie na lekko za wysokich obrotach.
Teraz wiem dlaczego. Do tego nie ma zmiany biegów. Widać na fotach dlaczego. Sklejone tarcze sprzęgła
i odkręcony zmieniacz biegów.
Plan na ten tydzień to mycie polerka i wał do fachowca. Potem lista pozostałych
zakupów i składanie. Mam nadzieję ze tym razem uda się szybko zakończyć prace.

Myśle o współczesnym cylindrze i głowicy.

zanim ktoś zapyta....
w tej chwili remontuję tylko silnik. Rama musi poczekać. 125 miała za zadanie nauczyć mnie jeździć motocyklem. Rozpad silnika jest co najmniej niespodziewany. A remont konieczny ze wzgledu na zlot. Po zrobieniu silnika bedziemy jeździć i ustawiamy sie
w kolejce do remontu.
Perkoz jest priorytetem. I tu skupiamy siły środki i działania.
125 ma jeździć.
Co nie oznacza ze silnik bedzie zrobiony na odwal sie. Oooo nie...

krisco
Posty: 201
Rejestracja: 2012-08-19, 20:42
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz
Lokalizacja: Lipowa
Kontaktowanie:

Re: GIL

Post autor: krisco » 2015-06-29, 09:38

Widzę, że Rada Starszych tudzież Geruzja podejmuje słuszne decyzje.
Mam nadzieję, że niebawem pojedziemy docierać WSKI ;)

Mariusz1980
Posty: 297
Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
GG: 0
Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Re: GIL

Post autor: Mariusz1980 » 2015-06-29, 12:45

Krisco konieczna jest narada u mnie na warsztacie

krisco
Posty: 201
Rejestracja: 2012-08-19, 20:42
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz
Lokalizacja: Lipowa
Kontaktowanie:

Re: GIL

Post autor: krisco » 2015-06-29, 14:51

Myślę, że to dobry pomysł. Tylko kto mnie odwiezie????

Mariusz1980
Posty: 297
Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
GG: 0
Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Re: GIL

Post autor: Mariusz1980 » 2015-06-29, 16:25

Krisco po kawie dasz radę sam jechać....

Zaczynamy mycie

I znalazłem śrubę która miała trzymać zmieniacz biegów :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

krisco
Posty: 201
Rejestracja: 2012-08-19, 20:42
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz
Lokalizacja: Lipowa
Kontaktowanie:

Re: GIL

Post autor: krisco » 2015-07-08, 20:46

Widzę, że nie próżnujesz aby ptaszysko powróciło na drogi powiatowe ;)

Mariusz1980
Posty: 297
Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
GG: 0
Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Re: GIL

Post autor: Mariusz1980 » 2015-08-12, 15:58

Zbieram części do remontu.
I w zasadzie mam już chyba wszystko.
Teraz szlif i robienie wału
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Bysio
Posty: 109
Rejestracja: 2014-11-17, 22:01
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 1974 rok
Romet MR-2375
Lokalizacja: Tolniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: GIL

Post autor: Bysio » 2015-08-12, 22:03

Widzę praca wre! Nie to co u mnie :D
Postuj dalej, jestem ciekaw jak to się potoczy. :->
Jadę, jadę na motórze wiater mi owiewa twarz!
Mam na sobie czarne spodnie a na brzuchu czarny pas!

Mariusz1980
Posty: 297
Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
GG: 0
Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Re: GIL

Post autor: Mariusz1980 » 2015-08-15, 18:12

Właśnie nie wre.,.....
Brak kasy i czasu...... bardziej czasu....

Do tego mam problem z kręgosłupem....

Już chyba pisałem że wał wygląda jakby tam ktoś palił koksem albo olejem
i nie daje się wybić.
Ale wreszcie poszło....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
peper50
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-17, 17:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3; Jawa 250 353/04
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: GIL

Post autor: peper50 » 2015-08-17, 10:54

Powodzenia kolego. Od czego te 3 śruby na ostatniej fotce w poprzednim poście? Mocowanie silnika?

Awatar użytkownika
qpa
Posty: 618
Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
GG: 0
Moje maszyny: mustang ttr
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: GIL

Post autor: qpa » 2015-08-17, 11:30

Śruby wyprowadzające z karteru prądu :)

Mariusz1980
Posty: 297
Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
GG: 0
Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Re: GIL który Gilem nie jest.

Post autor: Mariusz1980 » 2015-08-17, 17:51

Dokładnie. Śruby mocują kable do cewek.
Nowe już leżą w samochodzie. :)

Dzisiaj chwila czasu i dalsze mycie.
Do tego znalazłem dziurę jak batorego komin :) zaklejoną jakąś żywicą i wzmocnione płytką metalową.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Mariusz1980
Posty: 297
Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
GG: 0
Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Re: GIL

Post autor: Mariusz1980 » 2015-10-10, 20:10

Czy Koledzy mogliby podzielić się zdjęciem na którym będzie widać prawidłowo poprowadzone kolanko do tłumika.
Mam na myśli to kwadratowe. U mnie dotyka ramy.

Mariusz1980
Posty: 297
Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
GG: 0
Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Re: GIL

Post autor: Mariusz1980 » 2015-10-24, 20:23

powoli do przodu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Mariusz1980
Posty: 297
Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
GG: 0
Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Re: GIL

Post autor: Mariusz1980 » 2015-11-11, 17:55

Gaźnik regeneracja. Będę chciał zrobić oryginalny gaźnik pomimo posiadania niby włoskiego zamiennika
Zrobię to sobie sam bo poprzednio korzystałem z usług Pana z OLX od regeneracji - partacza i ciula jakich mało....

Pływak mi się rozpadł...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: GIL

Post autor: Savier » 2015-11-11, 19:30

Jak będziesz robił regenerację?

Mariusz1980
Posty: 297
Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
GG: 0
Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Re: GIL

Post autor: Mariusz1980 » 2015-11-11, 20:49

Zaczynam od mycia. Teraz gaźnik moczy się w occie.
Weryfikacja stanu części jutro.
Przygotowałem nowe uszczelki. Nowe dysze, nową iglice.
Zalałem go preparatem do mycia gaźnikow.
Potem przepoleruje korpus. Przedmucham kompresorem. I poskładam.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości