GIL
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: GIL
Ze współczesnych łańcuchów sprzęgłowych to czeskie Favority.
Te cewki kupiłeś chińskie ?
Jeżeli te uszczelki są papierowe to lepiej samemu dorobić z dobrego materiału.
Te cewki kupiłeś chińskie ?
Jeżeli te uszczelki są papierowe to lepiej samemu dorobić z dobrego materiału.
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena - Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontaktowanie:
Re: GIL
uszczelki z klingerytu
a cewki PL
a cewki PL
-
- Posty: 201
- Rejestracja: 2012-08-19, 20:42
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz
- Lokalizacja: Lipowa
- Kontaktowanie:
Re: GIL
No no kolejna wściekła 125 wraca do życia...
Jak zwykle Mariusz 1980 - ŻÓŁW i P E R F E K C J O N I S T A w każdym calu
Tak trzymaj stary.
Ewentualnie powiedz coś wiecej o tym gaźniku
Jak zwykle Mariusz 1980 - ŻÓŁW i P E R F E K C J O N I S T A w każdym calu
Tak trzymaj stary.
Ewentualnie powiedz coś wiecej o tym gaźniku
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena - Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontaktowanie:
Re: GIL
Gaźnik niby włoski
;-)
Ale odpalała na nim od kopa. Najfajniejsze jest ssanie. Bez zalewania calego tego pier...
Gdyby nie przedmuch na uszczelce głowicy. Dalej by chodziła. Martwił mnie brak reakcji na regulacje. Albo gasla albo dostawala wysokich obrotów. Albo szła sobie na lekko za wysokich obrotach.
Teraz wiem dlaczego. Do tego nie ma zmiany biegów. Widać na fotach dlaczego. Sklejone tarcze sprzęgła
i odkręcony zmieniacz biegów.
Plan na ten tydzień to mycie polerka i wał do fachowca. Potem lista pozostałych
zakupów i składanie. Mam nadzieję ze tym razem uda się szybko zakończyć prace.
Myśle o współczesnym cylindrze i głowicy.
zanim ktoś zapyta....
w tej chwili remontuję tylko silnik. Rama musi poczekać. 125 miała za zadanie nauczyć mnie jeździć motocyklem. Rozpad silnika jest co najmniej niespodziewany. A remont konieczny ze wzgledu na zlot. Po zrobieniu silnika bedziemy jeździć i ustawiamy sie
w kolejce do remontu.
Perkoz jest priorytetem. I tu skupiamy siły środki i działania.
125 ma jeździć.
Co nie oznacza ze silnik bedzie zrobiony na odwal sie. Oooo nie...

Ale odpalała na nim od kopa. Najfajniejsze jest ssanie. Bez zalewania calego tego pier...
Gdyby nie przedmuch na uszczelce głowicy. Dalej by chodziła. Martwił mnie brak reakcji na regulacje. Albo gasla albo dostawala wysokich obrotów. Albo szła sobie na lekko za wysokich obrotach.
Teraz wiem dlaczego. Do tego nie ma zmiany biegów. Widać na fotach dlaczego. Sklejone tarcze sprzęgła
i odkręcony zmieniacz biegów.
Plan na ten tydzień to mycie polerka i wał do fachowca. Potem lista pozostałych
zakupów i składanie. Mam nadzieję ze tym razem uda się szybko zakończyć prace.
Myśle o współczesnym cylindrze i głowicy.
zanim ktoś zapyta....
w tej chwili remontuję tylko silnik. Rama musi poczekać. 125 miała za zadanie nauczyć mnie jeździć motocyklem. Rozpad silnika jest co najmniej niespodziewany. A remont konieczny ze wzgledu na zlot. Po zrobieniu silnika bedziemy jeździć i ustawiamy sie
w kolejce do remontu.
Perkoz jest priorytetem. I tu skupiamy siły środki i działania.
125 ma jeździć.
Co nie oznacza ze silnik bedzie zrobiony na odwal sie. Oooo nie...
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena - Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontaktowanie:
Re: GIL
Krisco konieczna jest narada u mnie na warsztacie
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena - Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontaktowanie:
Re: GIL
Krisco po kawie dasz radę sam jechać....
Zaczynamy mycie
I znalazłem śrubę która miała trzymać zmieniacz biegów
Zaczynamy mycie
I znalazłem śrubę która miała trzymać zmieniacz biegów

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena - Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontaktowanie:
Re: GIL
Zbieram części do remontu.
I w zasadzie mam już chyba wszystko.
Teraz szlif i robienie wału
I w zasadzie mam już chyba wszystko.
Teraz szlif i robienie wału
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Bysio
- Posty: 109
- Rejestracja: 2014-11-17, 22:01
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 1974 rok
Romet MR-2375 - Lokalizacja: Tolniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: GIL
Widzę praca wre! Nie to co u mnie 
Postuj dalej, jestem ciekaw jak to się potoczy. :->

Postuj dalej, jestem ciekaw jak to się potoczy. :->
Jadę, jadę na motórze wiater mi owiewa twarz!
Mam na sobie czarne spodnie a na brzuchu czarny pas!
Mam na sobie czarne spodnie a na brzuchu czarny pas!
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena - Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontaktowanie:
Re: GIL
Właśnie nie wre.,.....
Brak kasy i czasu...... bardziej czasu....
Do tego mam problem z kręgosłupem....
Już chyba pisałem że wał wygląda jakby tam ktoś palił koksem albo olejem
i nie daje się wybić.
Ale wreszcie poszło....
Brak kasy i czasu...... bardziej czasu....
Do tego mam problem z kręgosłupem....
Już chyba pisałem że wał wygląda jakby tam ktoś palił koksem albo olejem
i nie daje się wybić.
Ale wreszcie poszło....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena - Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontaktowanie:
Re: GIL który Gilem nie jest.
Dokładnie. Śruby mocują kable do cewek.
Nowe już leżą w samochodzie.
Dzisiaj chwila czasu i dalsze mycie.
Do tego znalazłem dziurę jak batorego komin
zaklejoną jakąś żywicą i wzmocnione płytką metalową.
Nowe już leżą w samochodzie.

Dzisiaj chwila czasu i dalsze mycie.
Do tego znalazłem dziurę jak batorego komin

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena - Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontaktowanie:
Re: GIL
Czy Koledzy mogliby podzielić się zdjęciem na którym będzie widać prawidłowo poprowadzone kolanko do tłumika.
Mam na myśli to kwadratowe. U mnie dotyka ramy.
Mam na myśli to kwadratowe. U mnie dotyka ramy.
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena - Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena - Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontaktowanie:
Re: GIL
Gaźnik regeneracja. Będę chciał zrobić oryginalny gaźnik pomimo posiadania niby włoskiego zamiennika
Zrobię to sobie sam bo poprzednio korzystałem z usług Pana z OLX od regeneracji - partacza i ciula jakich mało....
Pływak mi się rozpadł...
Zrobię to sobie sam bo poprzednio korzystałem z usług Pana z OLX od regeneracji - partacza i ciula jakich mało....
Pływak mi się rozpadł...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena - Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontaktowanie:
Re: GIL
Zaczynam od mycia. Teraz gaźnik moczy się w occie.
Weryfikacja stanu części jutro.
Przygotowałem nowe uszczelki. Nowe dysze, nową iglice.
Zalałem go preparatem do mycia gaźnikow.
Potem przepoleruje korpus. Przedmucham kompresorem. I poskładam.
Weryfikacja stanu części jutro.
Przygotowałem nowe uszczelki. Nowe dysze, nową iglice.
Zalałem go preparatem do mycia gaźnikow.
Potem przepoleruje korpus. Przedmucham kompresorem. I poskładam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości