-
de4awer
- Posty: 5
- Rejestracja: 2015-07-07, 16:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 Garbuska
- Lokalizacja: Polska, Łódzkie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: de4awer » 2015-07-19, 10:14
Witam

otóż mam problem mianowicie nie wiem jak powinien być ustawiony tłok chodzi o zamki. Czy zamki powinny być po stronie wydechu czy gaźnika a może nie ma to znaczenia bardzo proszę o szybką odpowiedź z góry bardzo dziękuje

-
pawlik118
- Posty: 129
- Rejestracja: 2014-06-19, 19:34
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125, WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Skoczów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawlik118 » 2015-07-19, 10:37
Od góry tłoka jest strzałka która ma być skierowana w kierunku wydechu, a zamki w kierunku gaźnika. Jeśli to 175, przy wkładaniu tłoka w cylinder, należy przez okno ssące od gaźnika dopchnąć pierścień, bo inaczej się ułamie.
-
de4awer
- Posty: 5
- Rejestracja: 2015-07-07, 16:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 Garbuska
- Lokalizacja: Polska, Łódzkie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: de4awer » 2015-07-19, 10:49
dzięki wielkie za pomoc
-
brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: brobmw » 2015-07-19, 13:15
pawlik118 pisze:Od góry tłoka jest strzałka która ma być skierowana w kierunku wydechu, a zamki w kierunku gaźnika. Jeśli to 175, przy wkładaniu tłoka w cylinder, należy przez okno ssące od gaźnika dopchnąć pierścień, bo inaczej się ułamie.
Nie prawda.Zamki i strzałka w 125cc powinny być skierowane w stronę wydechu.W chińskich zestawach z żeliwniakiem trafiają się źle oznaczone tłoki.
Ostatnio zmieniony 2015-07-20, 07:00 przez
brobmw, łącznie zmieniany 1 raz.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
-
Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mateusz WSK » 2015-07-19, 17:47
Dobrze piszecie ale autor tematu nie sprecyzował, o co chodzi. Oczywiście strzałką w stronę kanału wydechowego. Skoro w chińskich zestawach są takie cyrki to pasuje kierować się zamkami.
125 zamki od strony kanału wydechowego, w 175 od strony kanału ssącego i jak kolega wyżej pisał trzeba docisnąć pierścienie poprzez kanał ssący ( np śrubokrętem ).
-
pawlik118
- Posty: 129
- Rejestracja: 2014-06-19, 19:34
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125, WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Skoczów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawlik118 » 2015-07-20, 19:22
Jeśli chodzi o kierunek zamków w 125 to rzeczywiście mogłem się pomylić za co przepraszam.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość