
Etz 251 by guziec583
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: Etz 251 by guziec583
No najlepiej złożyć 1 porządny i przy okazji łożyska, zimery i inne pierdoły i pierdółki wymienić. 

- guziec583
- Posty: 243
- Rejestracja: 2013-02-25, 18:29
- GG: 0
- Moje maszyny: Shl M11W
Wsk M06B3
M06B3
Romet Pony
ogar 200
Honda Dominator - Lokalizacja: Olecko
- Kontaktowanie:
Re: Etz 251 by guziec583
Witam po długiej przerwie . Do motorku trochę zaglądałem ale po kolei :
- kupiłem drugi silnik o czym już pisałem i zrobiłem parę przekładek części z niego . W przyszłości to on będzie docelowo śmigał w mz bo jest od 251 cały .
- wymieniłem wszystkie łożyska oczywiście skf , uszczelniacze uszczelki itp .
-cylinder narazie jest ten bo ma dobre sprężanie na nim ( bynajmniej tak mi sie zdaje
na dniach manometrem sprawdzę )
- wymieniłem wałek zmiany biegów stary był objechany cały i był niezły cyrk z dźwignią zmiany biegów teraz jest wszystko pięknie
- założyłem cdi bo mój zapłon oryginalny nadaje sie do regeneracji
-wpadała nowa świeca
Ogólnie motorek chodzi tylko mam problem :
- nie trzyma wolnych obrotów na każdym gaźniku ( mam trzy bvf 30n3-1 oryginalne )
-chodzi tylko na ssaniu znaczy jak odpuszcze je to tez chodzi ale tylko w zakresie wysokich obrotów
Albo ten wydech jest do dupy albo mam juz mocno wyeksploatowane gaźniki ( kurcze tylko aż 3 ? )
Zapłon mam ustawiony na 2.6 przed gmp odstęp na świecy 0,4 mm miedzy impulsatorem a blaszką na kole jakies 0.7 , świeca cała mokra ale to dziwne bo mam ustawiony poziom paliwa według książki .
Poniżej filmik z moim problemem i fotka świecy
https://youtu.be/e3gmWtkMCr4
- kupiłem drugi silnik o czym już pisałem i zrobiłem parę przekładek części z niego . W przyszłości to on będzie docelowo śmigał w mz bo jest od 251 cały .
- wymieniłem wszystkie łożyska oczywiście skf , uszczelniacze uszczelki itp .
-cylinder narazie jest ten bo ma dobre sprężanie na nim ( bynajmniej tak mi sie zdaje

- wymieniłem wałek zmiany biegów stary był objechany cały i był niezły cyrk z dźwignią zmiany biegów teraz jest wszystko pięknie
- założyłem cdi bo mój zapłon oryginalny nadaje sie do regeneracji
-wpadała nowa świeca
Ogólnie motorek chodzi tylko mam problem :
- nie trzyma wolnych obrotów na każdym gaźniku ( mam trzy bvf 30n3-1 oryginalne )
-chodzi tylko na ssaniu znaczy jak odpuszcze je to tez chodzi ale tylko w zakresie wysokich obrotów
Albo ten wydech jest do dupy albo mam juz mocno wyeksploatowane gaźniki ( kurcze tylko aż 3 ? )
Zapłon mam ustawiony na 2.6 przed gmp odstęp na świecy 0,4 mm miedzy impulsatorem a blaszką na kole jakies 0.7 , świeca cała mokra ale to dziwne bo mam ustawiony poziom paliwa według książki .
Poniżej filmik z moim problemem i fotka świecy
https://youtu.be/e3gmWtkMCr4
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
[*]Kupię stare motocykle i części[/color] [/b] ( MZ , WSK , WFM , ROMET ) okolice Olecka , Suwałk, Ełku
- qpa
- Posty: 618
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Etz 251 by guziec583
Nie odpalaj motocykla w zamkniętym garażu!!
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: Etz 251 by guziec583
Zdejmij filtr powietrza i zobacz na ssaniu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości