czyli rozmowy o wszystkim
-
ceva
- Posty: 72
- Rejestracja: 2007-05-29, 23:37
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B3 '78
WSK M21W2 Dudek '76
- Lokalizacja: Sierpc
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ceva » 2015-09-09, 14:45
Źródło może nie specjalnie wiarygodne, ale że dzisiaj 9 września a nie 1 kwietnia więc wstawiam link do artykułu.
ARTYKUŁ .
Pewnie skończy się tak samo jak reaktywacja WFM i Junaka, ale może nie.
-
profss
- Posty: 118
- Rejestracja: 2014-12-30, 20:16
- GG: 0
- Moje maszyny: Ural M66
Wsk 125 B3
Komar mr232
Junak
MZ-ETZ 250
Simson sr50
- Lokalizacja: Twardogóra
-
Kontaktowanie:
Post
autor: profss » 2015-09-09, 16:10
jakaś inna ta WSK na której siedzi Leszek,przyjrzyjcie się.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
MajkelCIN
- Posty: 456
- Rejestracja: 2013-06-27, 10:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 59' XJr 1300 01'
Gnom 5.?
- Lokalizacja: Cinowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MajkelCIN » 2015-09-09, 17:06
Zegarek też nie na tej ręce co trza

.
-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2015-09-09, 18:44
Junak jako nie marka, a znak towarowy bardzo dobrze sobie radzi

Najwięcej sprzedanych motocykli w PL o czymś jednak świadczy.
Zdjęcie Leszka to lustrzane odbicie.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
Spirit
- Posty: 63
- Rejestracja: 2013-05-22, 09:57
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Ostrołęka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Spirit » 2015-09-09, 19:34
A kto im zarejestruje dwusuwa o pojemności większej niż 50ccm?
-
Piter7391
- Posty: 147
- Rejestracja: 2013-05-26, 12:29
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Kos 125
Wsk M06 B3 x2
Garbuska
KawasakiLTD 750 AME
- Lokalizacja: Radom
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Piter7391 » 2015-09-09, 20:58
Przecież nadal produkują 2T w pojemnościach do 500, z tym że są to crosy itp.
-
Spirit
- Posty: 63
- Rejestracja: 2013-05-22, 09:57
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Ostrołęka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Spirit » 2015-09-10, 08:34
A może ten przepis obowiązuje tylko samochody? Kiedyś trafiłem na jakiś artykuł w którym było napisane że w Polsce nie można rejestrować nowych pojazdów dwusuwów o pojemności wyższej niż 50ccm.
Znalazłem coś takiego:
Dz.U. z roku 2003 nr 32 poz. 262
par 11.3 "Pojazd samochodowy nie może być wyposażony w silnik dwusuwowy
11.4 przepisu ust. 3 nie stosuje się do motocykla oraz samochodu osobowego zarejestrowanego po raz pierwszy przed dniem 1 stycznia 1986 r. i pozostałych pojazdów zarejestrowanych po raz pierwszy przed dniem 30 kwietnia 1993r."
-
syreniarz
- Posty: 29
- Rejestracja: 2009-03-22, 16:42
- GG: 0
- Moje maszyny: wfm, wsk b1, łobuz, schwalbe
- Lokalizacja: Nowa Huta
-
Kontaktowanie:
Post
autor: syreniarz » 2015-09-11, 12:13
moze w koncu wdroza perkoza do produkcji seryjnej

-
Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mateusz WSK » 2015-09-27, 12:37
Borewicz pisze:Junak jako nie marka, a znak towarowy bardzo dobrze sobie radzi

Najwięcej sprzedanych motocykli w PL o czymś jednak świadczy.
Zdjęcie Leszka to lustrzane odbicie.
Te dzisiejsze śmieszne junaki chyba klepią w tej samej fabryce w Chinach bo motorki od Zippa to jest to samo.
Ja mam nadzieję, że jak już zrobią tą wueske to nie będzie ona przypominała tej prawdziwej co kiedyś robili ( tak samo jak Junak i WFM ).
-
Spirit
- Posty: 63
- Rejestracja: 2013-05-22, 09:57
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Ostrołęka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Spirit » 2015-09-27, 13:06
Pewnie będzie to chińczyk z napisem WSK na zbiorniku. Samo to że gdyby została wyprodukowana w Polsce to kosztowała by pewnie ponad 10 000 zł.
-
fazerofz6y
- Posty: 537
- Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne
- Lokalizacja: scotland
-
Kontaktowanie:
Post
autor: fazerofz6y » 2015-09-28, 00:12
Jak zaczna klepat takie same jak te chinskie Romety i Junaki to szlak mnie trafi ze tak nisko WSK upadnie byla to jedyna marka jak dotad, opierajaca sie chinola

-
kadet12
- Posty: 93
- Rejestracja: 2015-03-10, 09:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175,Pegaz 710,Komar,Simson S51,WFM M06,SHL m11
- Lokalizacja: Ostrołęka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kadet12 » 2015-09-28, 10:46
Tam gadacie o tych chinolach,jak się dba to można powiedzieć że są nawet i bezawaryjne.Wszyscy myślą że te komarki,wsk itp. to były bezawaryjne ,popytajcie się tych co nimi jeździli jak były nowe a będą pewnie innego zdania

Za komuny też robili aby zrobić i do ludzi,na to nie ma reguły
![:]](./images/smilies/splash.gif)
Teraz te "nasze" wyremontowane klasyki są lepsze niż kiedyś nowe,kto np. maluje motocykl bez podkładu ?! My nie ale fabryka kiedyś owszem xD
-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2015-09-28, 12:48
Myśle że dzisiejsze Romety i Junaki są zdecydowanie lepszej jakości niż Wueski z lat 80, których jakość była żenującą

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mateusz WSK » 2015-10-08, 15:21
Jak sie uda to ten chiński Romet czy Junak będzie jeździł. Kiedyś zajechał do roboty jeden gość to w rok zrobił świetny przebieg jak na ten wynalazek.
Gorzej jak źle trafisz to posiwiejesz w miesiąc przez ten szajs.
Mam do czynienia ze sprzętami Zippa i skutery Rometa to takie same bagno - może bym nawet bardziej polecił Zippa.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość