Prośba i identyfikację klamki
- Charlotta
- Posty: 463
- Rejestracja: 2013-11-22, 19:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Osa M50, Osa M52, Shl M11
- Lokalizacja: Kursko
- Kontaktowanie:
Prośba i identyfikację klamki
Wpadła mi w ręce taka oto klamka sprzęgła. Wygląda mi na gazelowską, ale ma wybite M11.23.23 zamiast M17. A przy okazji, da radę jakoś ją rozprostować?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- czankete
- Posty: 1327
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: Prośba i identyfikację klamki
...da radę - będzie potrzebna Ci opalarka, dwie mocne drewniane listwy, najlepiej imadło / ewentualnie mocowanie klamki na kierownicy oraz cierpliwość - klamkę mocno podgrzewasz stopniowo zaczynając od miejsca widocznego skrzywienia od nazwijmy to "najgrubszego końca" (czyli od strony mocowania) i z wyczuciem delikatnie odginasz. Powtarzasz to na kolejnych odcinkach długości klamki, aż dotrzesz do kulistego zakończenia - końcówkę możesz ostatecznie wyprostować przy pomocy rurki o nieco większej średnicy wewnętrznej niż kuliste zakończenie. Parę razy używałem w podobnym przypadku młotka ale zwykle kończyło się pękaniem w którymś tam momencie prostowania. Należy robić to na pięć/siedem etapów - jeżeli podgrzejesz klamkę od razu na całej długości i będziesz próbować odginać na 99% pęknie. Klamka widoczna na foto jest łagodnie "zawinięta", więc prostowanie powinno się udaćCharlotta pisze:da radę jakoś ją rozprostować?

-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Prośba i identyfikację klamki
Wydaje mi się jest to klamka gazelowska. Poza tym one tak się wyginały. Tak się zastanawiam jeszcze czy nie jest to klamka od SHL M11W, które miały inne klamki niż M11. Przyznam jednak, że nigdy nie widziałem klamek SHL-ki z silnikiem Wiatr, bo to podobno super żadkość.
- Charlotta
- Posty: 463
- Rejestracja: 2013-11-22, 19:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Osa M50, Osa M52, Shl M11
- Lokalizacja: Kursko
- Kontaktowanie:
Re: Prośba i identyfikację klamki
Dziękuję Koledzy! Faktycznie jest to klamka od SHL M11W
Nie będę jej prostować, ale przepis skopiowałam sobie na przyszłość. Wstawię tę klamkę do działu Zamienię, może ktoś takiej szuka. Mi się nie przyda, bo mam eshaelkę ze zwykłym silnikiem.

-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Prośba i identyfikację klamki
A na co byś chciała zamienić?
- Charlotta
- Posty: 463
- Rejestracja: 2013-11-22, 19:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Osa M50, Osa M52, Shl M11
- Lokalizacja: Kursko
- Kontaktowanie:
Re: Prośba i identyfikację klamki
Na przykład na korek baku do Garbuski albo podnóżek kierowcy do SHL m11.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Prośba i identyfikację klamki
Korka nie mam, a tego podnóżka musiałbym poszukać. 

- Charlotta
- Posty: 463
- Rejestracja: 2013-11-22, 19:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Osa M50, Osa M52, Shl M11
- Lokalizacja: Kursko
- Kontaktowanie:
Re: Prośba i identyfikację klamki
A może napisz, co masz zbędnego z drobnicy do Garbuski albo SHL?
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Prośba i identyfikację klamki
Zbędnych rzeczy nie kojarzę, bo jestem w trakcie kompletacji SHL-ki z silnikiem Wiatra. Na pewno mam dwie krótsze listewki ozdobne siedzenia, ew. musiałbym popatrzeć czy jeszcze coś. Do Garbuski nie mam nic. Jak dobrze pójdzie to niedługo stanę się właścicielem takowej, ale bardzo niekompletnej i też pewnie będę kompletował, czyli to co lubię najbardziej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości