Witam
Sprawa tyczy się iskrownika starego typu tzn. głęboki zapłon. Cewki nowe - Renox, przerywacz Elprom.
Wszystko złożone od nowa, wyprowadzone nowe przewody,podkładki izolacyjne itp. Magnesy w dobrym stanie utrzymują klucz 21mm.
Co następuje; za pierwszym kopnięciem zauważalny mały przeskok iskry (goły przewód bez fajki i świecy) przy kolejny obrotach iskry brak, na "palcu" wyczuwalny prąd cały czas widocznie zbyt mały aby wzbudzić iskrę. Nie mam pojęcia co jest nie tak ?
Będę wdzięczny za wszelkie porady. Silnik nie jest zamontowany w motocyklu wał jak i reszta podzespołów po regeneracji.
Moje typy to przebicie na masę, uszkodzona cewka (nowa). Kondensator podmieniany na inny to samo. Magnesy podczas rozwarcia styków nachodzą na cewkę jakieś 7-8 mm czyli raczej prawidłowo.
Nieregularna iskra - brak iskry.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 2014-09-03, 21:56
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 1962,
Junak M10 1961, - Lokalizacja: Jarocin
- Kontaktowanie:
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: Nieregularna iskra - brak iskry.
Po pierwsze prawidlowa regulacja, po drugie sprawdz czy magnesy nie obcieraja o cewki
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 2014-09-03, 21:56
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 1962,
Junak M10 1961, - Lokalizacja: Jarocin
- Kontaktowanie:
Re: Nieregularna iskra - brak iskry.
Regulacje wg serwisówki. Zapłon ustawiany przy pomocy czujnika zegarowego. Fakt leciutko przycierało na cewce świetlnej. Zostało już poprawione. Natomiast przerwa na cewce zapłonowej jest znacznie większa. Może to jest przyczyna?
Może ktoś podzieli się informacją na temat odległość magnesy- cewka ?
Może ktoś podzieli się informacją na temat odległość magnesy- cewka ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości