WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
- marek-robert
- Posty: 399
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Ale przynajmniej rama stoi stabilnie Wszystko będzie poprawione. Tulejki posmarowane żeby weszły bez oporów, smaru było niewiele a i tak wycisnęło jeszcze go chyba do zera. Jak mocno (z jaką siłą) należy przykręcić wahacz (oś wahacza)? Na maxa czy z wyczuciem?
Komentarze mile widziane na kanale
Komentarze mile widziane na kanale
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Tam nic wielkiego się nie stało, powinno byc OK .
Czym kręcisz? Dźwięk jest z zewnetrznego mikrofonu czy z kamery?
Czym kręcisz? Dźwięk jest z zewnetrznego mikrofonu czy z kamery?
- marek-robert
- Posty: 399
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Z kamery, dwie sztuki SONY, jedna "Sony HDR-PJ650" druga podobna do GoPro tylko tańsza ale nie gorsza.
- marek-robert
- Posty: 399
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Tak jak obiecywałem. Mój sposób na montaż łożyska główki ramy i półki dolnej.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7JPanURdG0k[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7JPanURdG0k[/youtube]
- Hussar
- Posty: 54
- Rejestracja: 2014-09-08, 19:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Gil
WSK 125 Kos
SHL M11
CZ 350 - Lokalizacja: Jelcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
czym zabezpieczyłeś tabliczkę ?
https://www.facebook.com/motocyklezpolski
Zapraszam na stronę poświęconą Polskim Motocyklom !
Zapraszam na stronę poświęconą Polskim Motocyklom !
- marek-robert
- Posty: 399
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Tłuszczem, wcieranym długo i kilka razy potem polerowanie. Tłuszcz roślinny się nie nadaje. Najlepszy jest łój bądź sadło
- maniek_wroc
- Posty: 93
- Rejestracja: 2013-07-17, 20:20
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Marek - z niecierpliwością czekam na następny odcinek ..... "W" - jak Wueska .... szkoda że do tej pory nikt nie nagrał takiej serii jak krok po kroku prawidłowo złożyć silnik ....
- marek-robert
- Posty: 399
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Niestety dopóki nie odbiorę chromów prace stanął w miejscu. Po odbiorze chromów, szparunków i zakupie śrub praca ruszy z kopyta. Pojawi się wkrótce odcinek który powinien być jako pierwszy czyli:
Wygląd po zakupie, elementy po piaskowaniu itp. Niestety będzie opierał się on na zdjęciach bo na pomysł z filmami wpadłem zbyt późno.
Ps. Szparunki na błotnikach już są u mnie
Wygląd po zakupie, elementy po piaskowaniu itp. Niestety będzie opierał się on na zdjęciach bo na pomysł z filmami wpadłem zbyt późno.
Ps. Szparunki na błotnikach już są u mnie
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2015-04-18, 16:59
- GG: 0
- Moje maszyny: 125M06B3
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
ta blacha siedzenia pasuję bez problemu ? bo mam garbuskę z 74 r i tam jest blacha z dziurą a te bez dziur są łatwiej dostępne.
- marek-robert
- Posty: 399
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Była taka i pasowała, jej stan wskazuje że była od nowości. Na dniach założę błotnik i wtedy powiem na 100% ale nie wiem dlaczego miałoby się coś zmienić.
- qpa
- Posty: 617
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
W garbatej 77 też mam bez dziury
- marek-robert
- Posty: 399
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Z tego co się dowiedziałem to dziura była min. dlatego że błotnik tylny był wyżej w dwu ramówkach i wchodził w siedzenie, stąd miejsce na niego. W jedno ramówce wystarczy przetłoczenie. Mam nadzieję że załączone zdjęcia ostatecznie wyjaśnią kwestię "gdzie przetłoczenie a gdzie otwór?" Spód od starszych modeli (z otworek) pasował do nowszych modeli i dlatego niektóre motocykle mogły go mieć, natomiast od nowszych nie pasuje do starszych bo się błotnik nie zmieści a jak się jakimś cudem zmieści to bęcie ocierał.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- zmyngut
- Posty: 686
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Tatowa stara garbata z 1974 miała siedzenie z przetłoczeniem. Z "dziurą" to nie przypadkiem od B1 z ostatnich roczników?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Panowie, nie wiem nad czym debatujecie do końca, ale to wyglądało tak:
- z dziurą przystosowane do B1 - końcówka produkcji B1
- z dziurą przystosowane do B3 - do 1976
- do końca produkcji z zadartym tyłkiem i bez dziury we wszystkich jednoramówkach
- z dziurą przystosowane do B1 - końcówka produkcji B1
- z dziurą przystosowane do B3 - do 1976
- do końca produkcji z zadartym tyłkiem i bez dziury we wszystkich jednoramówkach
- marek-robert
- Posty: 399
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
To sobie ją wytnę szlifierkąSavier pisze:Panowie, nie wiem nad czym debatujecie do końca, ale to wyglądało tak:
- z dziurą przystosowane do B1 - końcówka produkcji B1
- z dziurą przystosowane do B3 - do 1976
- do końca produkcji z zadartym tyłkiem i bez dziury we wszystkich jednoramówkach
- marek-robert
- Posty: 399
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
No I mam wreszcie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- maniek_wroc
- Posty: 93
- Rejestracja: 2013-07-17, 20:20
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Marek - gratuluję żółtej blaszki ...ale pierwsza przejażdżka to chyba dopiero na wiosnę będzie ?
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 2014-01-22, 22:28
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06B3
Jawa Ts 350
Honda CBF
600SA - Lokalizacja: Halinów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Dobrze wiedzieć jak jest ,ale mnie to denerwuje że przy wyjmowaniu siedzenia ciężko jest zrobić tak żeby błotnika z tyłu nie porysować,nawet jak siedzenie ma tył zadarty to i tak to samo.Savier pisze:Panowie, nie wiem nad czym debatujecie do końca, ale to wyglądało tak:
- z dziurą przystosowane do B1 - końcówka produkcji B1
- z dziurą przystosowane do B3 - do 1976
- do końca produkcji z zadartym tyłkiem i bez dziury we wszystkich jednoramówkach
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Tak już jest, standard. Dlatego ja we wszystkich motocyklach mam na błotniku z tyłu naklejkę.
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 2014-01-22, 22:28
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06B3
Jawa Ts 350
Honda CBF
600SA - Lokalizacja: Halinów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Dobre rozwiązanie a tak sobie pomyślałem że może nakleić taką bezbarwną jak pod antenę cb.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości