WSK M06 : Z, Z2, L - 125
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Fabryka miała w 63roku nowe ramy a zostały jej silniki S01. Więc żeby się ich wyzbyć montowano te silniki w ramę gdzie powiem znajdować się silnik s34. Spotkałem się że na tabliczce był napis że silnik typu s34 a w ramie był silnik S01 który numerami pasował do tych z tabliczki.
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Ku zaciekawieniu tematu;
Osobiście posiadam model WFM z 1963r, z silnikiem S01, oraz bez belki wzmacniającej, wrzucę na dniach zdjęcie tabliczki.
Dodaję skan z instrukcji, odnośnie omawianego problemu;
Osobiście posiadam model WFM z 1963r, z silnikiem S01, oraz bez belki wzmacniającej, wrzucę na dniach zdjęcie tabliczki.
Dodaję skan z instrukcji, odnośnie omawianego problemu;
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Folder reklamowy WSK M06-Z z lat 60-tych znaleziony na aukcji
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2013-07-21, 11:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Witam!
Ponawiam pytanie; od którego roku w WSk Z2 był montowany ślimak prędkościomierza w przednim kole?
Ponawiam pytanie; od którego roku w WSk Z2 był montowany ślimak prędkościomierza w przednim kole?
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Sądząc po zdjęciach oryginalnie zachowanych motocykli to od 1961 roku, ale pewności nie mam.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-12-10, 13:31
- GG: 0
- Moje maszyny: AWO 425T
JAP 200
WSK
Deauville
Ural - Lokalizacja: Zamość
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Nie wiedziałem w którym dziale umieścić takie zapytanie wiec poszło tutaj http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=90&t=22827
Proszę o pomoc bo czas kompletować braki.
Proszę o pomoc bo czas kompletować braki.
- janosikmz19822
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
- GG: 0
- Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
- Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Wpadło pare gratów do mojej ogołoconej L i mm pytanka .
Poratował by kroś wymiarami osi od wsk L , LUB SCHEMATAMI ABY JE SOBIE DOTOCZYĆ .
Poratował by kroś wymiarami osi od wsk L , LUB SCHEMATAMI ABY JE SOBIE DOTOCZYĆ .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2015-08-30, 09:41
- GG: 10286747
- Moje maszyny: motorynka pony m3, wsk125 m06z2
- Lokalizacja: Wiry
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Witam,
Mam problem z dobraniem odpowiedniego klosza do mojej WSK M06-Z2 z 1962r., czy wychodziły z różnymi? Czy jesteście w stanie podzielić się zdjęciami jak powinien wyglądać oryginalny klosz? Mam licznik w lampie i osłonę stacyjki na 4 zatrzaski.
Mam problem z dobraniem odpowiedniego klosza do mojej WSK M06-Z2 z 1962r., czy wychodziły z różnymi? Czy jesteście w stanie podzielić się zdjęciami jak powinien wyglądać oryginalny klosz? Mam licznik w lampie i osłonę stacyjki na 4 zatrzaski.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2015-12-26, 13:31
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk wfm
- Lokalizacja: opole
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Witam, również mam problem z szkłem lampy przedniej i z tylną lampką w mojej z2 1958, czy występowały takie cuda czy są zapożyczone z innego egzemplarza ?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2015-12-26, 13:31
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk wfm
- Lokalizacja: opole
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Przepraszam wsk z2 1959r
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2015-12-26, 13:31
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk wfm
- Lokalizacja: opole
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Jeszcze jedno zdjęcie poglądowe lepszej jakości.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- janosikmz19822
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
- GG: 0
- Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
- Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
http://img1.aukcjoner.pl/gallery/014644 ... 1381176883
Zwymiarował by ktoś te śruby wielkość i skok gwintu ,będę bardzo wdzięczny .
Zwymiarował by ktoś te śruby wielkość i skok gwintu ,będę bardzo wdzięczny .
- janosikmz19822
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
- GG: 0
- Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
- Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Sorry bo byka zrobiłem nie wytłumaczyłem dokładnie o co mi chodził o nakrętki lag .janosikmz19822 pisze:http://img1.aukcjoner.pl/gallery/014644 ... 1381176883
Z wymiarował by ktoś te śruby wielkość i skok gwintu ,będę bardzo wdzięczny .
http://img10.staticclassifieds.com/imag ... yklowe.jpg
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2015-12-26, 13:31
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk wfm
- Lokalizacja: opole
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Pierwszy raz się spotykam z tego typu napisem "Jelenia Góra ZJ" wszystkie Z2 1959r miały tego typu szkła?
ps. Zdjęcia całej wrzucę w wolnej chwili.
ps. Zdjęcia całej wrzucę w wolnej chwili.
- Impala
- Posty: 120
- Rejestracja: 2015-05-04, 23:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1980r
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Podpinam pytanie, żeby nie zakładać nowego wątku.
Mam problem że wstawieniem oryginalnego szkła ZELMOT do WSK B3 1980r. Miałem wcześniej cały klosz URSUS który pasował super.
Szkło nie mieści się w metalową ramkę - wchodzi na wcisk ale nie dochodzi do końca. Od Ursusa pasowało idealnie. Czy to oznacza, że metalowa ramka w Ursusie i WSK są inne?
Czy ktoś spotkał się z tym problemem?
Mam problem że wstawieniem oryginalnego szkła ZELMOT do WSK B3 1980r. Miałem wcześniej cały klosz URSUS który pasował super.
Szkło nie mieści się w metalową ramkę - wchodzi na wcisk ale nie dochodzi do końca. Od Ursusa pasowało idealnie. Czy to oznacza, że metalowa ramka w Ursusie i WSK są inne?
Czy ktoś spotkał się z tym problemem?
- janosikmz19822
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
- GG: 0
- Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
- Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Skoro twój problem dotyczy wski m06b3 to w temacie o wsk m06B3 i tam daj zdjęcia tu masz wski z lat 60 -20 wieku nie 80 tych .PozdrawiamImpala pisze:Podpinam pytanie, żeby nie zakładać nowego wątku.
Mam problem że wstawieniem oryginalnego szkła ZELMOT do WSK B3 1980r. Miałem wcześniej cały klosz URSUS który pasował super.
Szkło nie mieści się w metalową ramkę - wchodzi na wcisk ale nie dochodzi do końca. Od Ursusa pasowało idealnie. Czy to oznacza, że metalowa ramka w Ursusie i WSK są inne?
Czy ktoś spotkał się z tym problemem?
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=9&t=337
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 2016-02-16, 00:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 M06-Z2 1963
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Potwierdzam. Mam WSK 125 M06-Z2 z 1963 r. i mam taką samą przednią lampę. Natomiast tylną lampę mam podobną. Tzn. mniej kanciastą, bardziej zaokrągloną.zubr9471 pisze:twister te lampy są dobre ale pochwal sie zdjęciami całej maszyny
Przy okazji pierwszego wpisu na forum witam wszystkich serdecznie.
Jak wyżej zasygnalizowałem mam po dziadku WSKę niedawno odrestaurowaną jak najbliżej wersji fabrycznej.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
No to pochwal się fotkami sprzęta!
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2015-12-26, 13:31
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk wfm
- Lokalizacja: opole
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Dziękuję bardzo za informację odnośnie tego szkła, jak będę w kraju to zrobię zdjęcie i też się pochwalę. Pozdrawiam
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 2016-02-16, 00:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 M06-Z2 1963
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Proszę o weryfikację:
1) W moim moto kranik paliwa jest przesuwny lewo/prawo lub jak kto woli zamkniety/otwarty. Czy taki piwinien być w wsk 125 m06-Z2 z 63r.? Czy występowały też wtedy kraniki obrotowe z rezerwą? Wydaje mi się, że jak oddawałem moto w częściach do renowacji to był kranik obrotowy. Nie wiem czy się nadawał do użytku. Ustalenia z osobą składającą były, że robimy najbliżej oryginałowi. Nie wiem też, czy Tata z Dziadkiem nie wprowadzali modyfikacji usprawniających funkcjonowanie moto.
Na filmach, zdjęciach w necie występują obydwa warianty. Sam skłaniam się ku kranikowi obrotowemu ale nie wiem, czy to nie bedzie za duża rozbieżność. Warto mieć rezerwę, a nie pusty bak przy wyjazdach.
2) Mocowanie linki gazu w manetce jest mega luźne jakby brakowało jakieś tulejki w którą najpierw wchodziłby pancerz linki gazu. Mógłby ktoś z Was zrobić zdjęcie manetki od dołu jak to powinno wyglądać? Dodam, że regulacja na gaźniku jest niewystarczająca.
Czy taka tulejka powinna być na lince gazu pomiędzy jej pancerzem, a obudową rollgazu? Bloczek od GMOTO
Z góry dziękuję za wszelakie info.
1) W moim moto kranik paliwa jest przesuwny lewo/prawo lub jak kto woli zamkniety/otwarty. Czy taki piwinien być w wsk 125 m06-Z2 z 63r.? Czy występowały też wtedy kraniki obrotowe z rezerwą? Wydaje mi się, że jak oddawałem moto w częściach do renowacji to był kranik obrotowy. Nie wiem czy się nadawał do użytku. Ustalenia z osobą składającą były, że robimy najbliżej oryginałowi. Nie wiem też, czy Tata z Dziadkiem nie wprowadzali modyfikacji usprawniających funkcjonowanie moto.
Na filmach, zdjęciach w necie występują obydwa warianty. Sam skłaniam się ku kranikowi obrotowemu ale nie wiem, czy to nie bedzie za duża rozbieżność. Warto mieć rezerwę, a nie pusty bak przy wyjazdach.
2) Mocowanie linki gazu w manetce jest mega luźne jakby brakowało jakieś tulejki w którą najpierw wchodziłby pancerz linki gazu. Mógłby ktoś z Was zrobić zdjęcie manetki od dołu jak to powinno wyglądać? Dodam, że regulacja na gaźniku jest niewystarczająca.
Czy taka tulejka powinna być na lince gazu pomiędzy jej pancerzem, a obudową rollgazu? Bloczek od GMOTO
Z góry dziękuję za wszelakie info.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości