WSK DUDEK 1976 Pomoc
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2012-04-28, 10:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak M10
- Lokalizacja: zABRZE
- Kontaktowanie:
WSK DUDEK 1976 Pomoc
Szukałem Lelka a znalazłem takowego Dudka.
Proszę o pomoc w weryfikacji oryginalności motocykla.
Myślę o renowacji, duży byłby koszt?
I jeszcze pytanie co do rejestracji. Motocykl został wycofany z ruchu czasowo w 1988 roku,
czy mogę go ponownie zarejestrować jeżeli mam umowę z właścicielem?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2015-06-25, 09:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Międzychód
- Kontaktowanie:
Re: WSK DUDEK 1976 Pomoc
z tego co wiem możesz zarejestrowac jesli masz dokumenty/umowy. Potrzebna będzie opinie na tzw. "unikat". Ale to nie problem.
Powodzenia!
Powodzenia!
-
- Posty: 749
- Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, itp.
- Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
- Kontaktowanie:
Re: WSK DUDEK 1976 Pomoc
ładny duduś.
właśnie takiego remontuje.
jeśli chodzi o koszt, u ciebie bedzie dobrze bo jest kompletny, to myśle że jak nie bedziesz miał ambicji by chromy były zrobione w jakiejś markowej firmie to całość, profesjonalnie zrobiona przez ciebie wyjdzie około 7tyś.
właśnie takiego remontuje.
jeśli chodzi o koszt, u ciebie bedzie dobrze bo jest kompletny, to myśle że jak nie bedziesz miał ambicji by chromy były zrobione w jakiejś markowej firmie to całość, profesjonalnie zrobiona przez ciebie wyjdzie około 7tyś.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2012-04-28, 10:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak M10
- Lokalizacja: zABRZE
- Kontaktowanie:
Re: WSK DUDEK 1976 Pomoc
To mnie kolego trochę przeraziłeś..
Przy takich kosztach to nie wiem czy nie lepiej kupić w oryginalnym stanie za 9 tys,
Przy takich kosztach to nie wiem czy nie lepiej kupić w oryginalnym stanie za 9 tys,
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 2013-05-26, 19:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk dudek
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK DUDEK 1976 Pomoc
Brak przednich kierunków, tylne koło od trójki. Lagi nieruchome na dzieńdobry w chrom techniczny. Poza tym w miarę kompletna.
Niech Picek nie przesadza z tymi 7 k bo nie każdy kładzie proszek na podkład cynkowo-złoty tak jak on
.
4-5k włożysz w remont. Zależy co możesz zrobić sam lub ewentualnie u pana Miecia co ma tokarkę w garażu i Ci pomoże za małe pieniądze. Dorwij zarejestrowaną ramę od 3 z silnikiem 125 i możesz zrobić fajnego bąka/lelka.
Niech Picek nie przesadza z tymi 7 k bo nie każdy kładzie proszek na podkład cynkowo-złoty tak jak on

4-5k włożysz w remont. Zależy co możesz zrobić sam lub ewentualnie u pana Miecia co ma tokarkę w garażu i Ci pomoże za małe pieniądze. Dorwij zarejestrowaną ramę od 3 z silnikiem 125 i możesz zrobić fajnego bąka/lelka.
-
- Posty: 749
- Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, itp.
- Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
- Kontaktowanie:
Re: WSK DUDEK 1976 Pomoc
Jak ma się zainwestować nawet tak jak piszesz 5tyś i mieć kiepsko umalowany motor to lepiej dać do profesjonalnego lakiernika i niech to zrobi dobrze. A malowanie proszkowo wychodzi kilkukrotnie taniej niż malowanie na mokro. Nawet taniej niż malowanie samemu na mokro.
Motocykl napewno wart renowacji.
Motocykl napewno wart renowacji.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK DUDEK 1976 Pomoc
Pany, ale co Wy gadacie
.
Zacznijmy od uzupełnienia braków: nie masz gum z wąsem (powyżej 300zł, chociaż trudno powiedzieć, bo ich nie ma
), stopki bocznej (200?) no i baniek z przodu - widziałem kiedyś za 80zł, powiedzmy 200zł za dwie. Jeszcze alu listwy siedzenia z tego co widzę się zgubiły.
Jedziemy dalej, malowanie. Rzucasz wszystkow w proszek (to co do szpachlowania tylko do podkładku, ewentualnie w kolor od razu i tylko widoczną część pomalować akrylem) - z piaskowaniem to max 300zł (a tutaj jeszcze masz mniej o błotniki). Teraz akryl, lakier, szpachla, podkład do 100zł a może i przesadziłem - są tylko 4 elementy
. Zmatowić, poszpachlować i upieprzyć podkładem samemu można, a potem ewentualnie do lakiernika wszystko - ja za podobne elementy zapłaciłem 50zł (robocizna lakiernika). Gotowe.
Dalej mamy remont silnika - szlif z tłokiem 100...200, zależnie od tłoka, pierścieni, sworznia itp. Regeneracja wału w Iławie 120zł. Łożyska, simmery, uszczelniacze, sprzęgło ... myślę, że w 500-600 by się zmieścił, bo silnik nie wygląda na tragiczny
.
Szkiełkowanie - piasty, silnik jakieś 150-200? Chyba, że polerka
Ocynki jakieś 50zł.
Chromy zależnie od stanu elementów, pewnie jakieś 800zł albo i więcej. Do tego chrom techniczny na lagi nieruchome (nie widzę dobrze, kiepski jest?)
Do tego jakieś śruby z nierdzewki np., pokrowce, napęd, linki... opony ewentualnie, no 500? 600?
300+200+200+300+100+50+200+120+300+200+50+800+600=3420, a liczone po górnej granicy.

Zacznijmy od uzupełnienia braków: nie masz gum z wąsem (powyżej 300zł, chociaż trudno powiedzieć, bo ich nie ma

Jedziemy dalej, malowanie. Rzucasz wszystkow w proszek (to co do szpachlowania tylko do podkładku, ewentualnie w kolor od razu i tylko widoczną część pomalować akrylem) - z piaskowaniem to max 300zł (a tutaj jeszcze masz mniej o błotniki). Teraz akryl, lakier, szpachla, podkład do 100zł a może i przesadziłem - są tylko 4 elementy

Dalej mamy remont silnika - szlif z tłokiem 100...200, zależnie od tłoka, pierścieni, sworznia itp. Regeneracja wału w Iławie 120zł. Łożyska, simmery, uszczelniacze, sprzęgło ... myślę, że w 500-600 by się zmieścił, bo silnik nie wygląda na tragiczny

Szkiełkowanie - piasty, silnik jakieś 150-200? Chyba, że polerka

Ocynki jakieś 50zł.
Chromy zależnie od stanu elementów, pewnie jakieś 800zł albo i więcej. Do tego chrom techniczny na lagi nieruchome (nie widzę dobrze, kiepski jest?)
Do tego jakieś śruby z nierdzewki np., pokrowce, napęd, linki... opony ewentualnie, no 500? 600?
300+200+200+300+100+50+200+120+300+200+50+800+600=3420, a liczone po górnej granicy.

-
- Posty: 749
- Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, itp.
- Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
- Kontaktowanie:
Re: WSK DUDEK 1976 Pomoc
zainspirowałeś mnie Savier do założenia mojego tematu Dudku. Rozszerzę go o koszty.
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK DUDEK 1976 Pomoc
Tak a propo, Dudek to nie 125 i niech ktoś przeniesie temat.
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WSK DUDEK 1976 Pomoc
ładna maszyna, ale remont fakt troszkę wyniesie ze wzgeldu na chromy i małe braki.
Jak cie przerazaja koszta, brak czasu to wystaw na forum i szukaj idaeła.
Jak cie przerazaja koszta, brak czasu to wystaw na forum i szukaj idaeła.
-
- Posty: 417
- Rejestracja: 2013-03-01, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk dudek bak kobuz exsport
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontaktowanie:
Re: WSK DUDEK 1976 Pomoc
chromy to cena około 1700 do 2300 jesli ma być ładnie,malowanie przeszło 1000 zł (rama oraz inne czarne podzespoły dwa razy piecowo ) brakujące elementy 700 jak będziesz miał szczęście ,remont silnika powiedzmy 500 ale będzie więcej , ja bym obstawiał 4.5 tyś i to jest minimalna kwota która i tak wzrośnie .
- Jogurt
- Posty: 338
- Rejestracja: 2015-01-13, 13:07
- GG: 0
- Moje maszyny: Tylko polskie.
- Kontaktowanie:
Re: WSK DUDEK 1976 Pomoc
Założyciel tematu pogonił ten motor 2x drożej kilka dni po zakupie, więc nie ma co robić kosztorysów.
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WSK DUDEK 1976 Pomoc
Szkoda ze szuka pomocy a info na forum nie da aby maszyna poszła w dobre ręce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości