Historię z polską motoryzacja zacząłem od motorynki, z 10 lat temu mocno udzielałem się na pewnym forum o motorynkach, które jak się domyślam mógł prowadzić ktoś z tego forum, domyślam się że to mógł być AudioBas ale pod innym nickiem. Następnie był Ogar 200. Oba te motorki posiadam do dziś

Przedstawiam Wam moją czarną B1. Motor dostałem od dziadka, który był pierwszym właścicielem i jeździł nią od 1971 roku ( zakup i rejestracja) aż do 2014 roku. W moich rękach jest od ponad roku. Dziadek przed oddaniem dał silnik komuś do remontu, wstawiono chiński tłok który puchł mi po 20 km... aż w końcu i korba stanęła w miejscu. Zrobiłem pod okiem znajomego mechanika remont silnika sam, i w tym sezonie natrzepałem WSKą ok 1600 km. Dziadek mocno dbał o motor co świadczy jego oryginalność jak i w dosyć dobrym stanie lakier, fakt szparunki zanikły ale to nie problem. Na życzenie dziadka postanowiłem odremontować lakier, elementy aktualnie są po piaskowaniu i u lakiernika. Wiem, że zjedziecie mnie za to, bo WSK była w dobrym stanie. Dziadek - siła wyższa, chcę zobaczyć motorek w fabrycznym stanie. No to lecimy ze zdjęciami
