Mam na imię Mateusz. Jestem z południowej Wielkopolski. Przedstawię pokrótce moją historię z motorami..
Motory zawsze chodziły mi po głowie, jednak dopiero po zakupie mojego pierwszego jednośladu dowiedziałem się skąd taki stan umysłu w mojej głowie
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Przedstawiam wam moją Czarną WSK M06 B1 rocznik 1969. Wsk jest od pierwszego właściciela stała około 17 lat w garażu. Kiedy wpadła w moje ręce po przejechaniu kilkuset kilometrów po Polsce i w końcu po 2 latach szukania trafiłem na taki model 5 km od domu (tak wiem szukałem za daleko dlatego pewnie to tak długo trwało) Przed tym jeszcze trafiłem przypadkiem na Komara Mr 232 z 1968 roku ale to w innym temacie opisze jego historie
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Wsk zakupiłem z uszkodzonym silnikiem.
Silnik przeszedł renowacje. Cały środek zrobiony, wal został zregenerowany oraz został zrobiony szlif cylindra (jak znajdę zdjęcia to dodam), nowe linki , zębatki oraz łańcuch i tak Moja Wueska zaczęła nowe życie
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
W planach mam zamiar ją odrestaurować, choć po głowie chodzi mi również myśl zostawienia jej w aktualnym stanie.
Rejestracja Wsk'i jest możliwa tylko na unikat lub zabytek tak znajoma z urzędu mi powiedziała, ponieważ została ona wyrejestrowana/skasowana. Faktycznie po wykonaniu kilku telefonów dowiedziałem się, że jedyną opcją, aby poruszać się ta WSK po drogach legalnie jest zrobienie jej na unikat. Pytałem również o opcję Zabytek, jednak jej stan to uniemożliwia (za dużo korozji).
Chciałbym się od was dowiedzieć na ile oryginalny jest jej stan ? jeśli komuś się rzuci w oko jakiś detal, który nie jest oryginalny, to byłbym wdzięczny za każdą uwagę:)
-Lampa tylna jest nieoryginalna z allegro (początkowo chodziło mi tylko o ożywienie i usprawnienie mojej maszyny)
Poniżej przedstawiam 69zdjęc (takie małe nawiązanie do rocznika)
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)