Chrom techniczny
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 2013-08-15, 21:50
- GG: 0
- Moje maszyny: 2xWSK 125, WSK175 SHL M11
Ogar 205
Chart - Lokalizacja: Myszyniec
- Kontaktowanie:
Chrom techniczny
Chciałem zapytać,czy znacie jakiś zakład kładący chrom techniczny,który zregenerował by dosyć szybko tłoczyska amortyzatorów tylnych?
Bardzo zależy mi na czasie .
Bardzo zależy mi na czasie .
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Chrom techniczny
Najlepiej jest kupić gotowe pręty chromowane stosowane w hydraulice:
http://allegro.pl/tloczysko-pret-chromo ... 75051.html
Nie pamiętam jaka jest średnica w WSK ale przy 12 mm tak to wychodzi.
Można kupić też utwardzane ale to chyba nie ma sensu w amortyzatorze tylnym.
Kupujesz to na metry wystarczy tylko zarobić końcówki i masz nówkę sztukę.
http://allegro.pl/tloczysko-pret-chromo ... 75051.html
Nie pamiętam jaka jest średnica w WSK ale przy 12 mm tak to wychodzi.
Można kupić też utwardzane ale to chyba nie ma sensu w amortyzatorze tylnym.
Kupujesz to na metry wystarczy tylko zarobić końcówki i masz nówkę sztukę.
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 2013-08-15, 21:50
- GG: 0
- Moje maszyny: 2xWSK 125, WSK175 SHL M11
Ogar 205
Chart - Lokalizacja: Myszyniec
- Kontaktowanie:
Re: Chrom techniczny
Z gwintowaniem u mnie nie było by problemu,a jak z mocowaniem tam gdzie silentblock wchodzi jak to wykonać?Zdejmuje się to jakoś(ten uchwyt)?
- Impala
- Posty: 120
- Rejestracja: 2015-05-04, 23:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1980r
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: Chrom techniczny
Witam. Odświeżam temat sprzed roku, żeby nie zakładać nowego wątku i dołączam się do pytania.dtyc97 pisze:Z gwintowaniem u mnie nie było by problemu,a jak z mocowaniem tam gdzie silentblock wchodzi jak to wykonać?Zdejmuje się to jakoś(ten uchwyt)?
Czy da się odłączyć pręt tłoczyska od ucha amortyzatora?
- Impala
- Posty: 120
- Rejestracja: 2015-05-04, 23:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1980r
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: Chrom techniczny
Wiecie może, czy fabryczne tłoczysko tylnego amortyzatora było pokrywane chromem technicznym czy był to po prostu wypolerowany metal?
-
- Administrator
- Posty: 734
- Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
- GG: 2507850
- Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211 - Lokalizacja: Miłoszyce
- Kontaktowanie:
Re: Chrom techniczny
Było pokryte chromem
- Impala
- Posty: 120
- Rejestracja: 2015-05-04, 23:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1980r
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: Chrom techniczny
Dziękuję. Pytałem, bo wypolerowałem z ciekawości tłoczysko na lustro, za pomocą szlifierki stołowej z tarczą z cienkim papierem ściernym a potem pastą Tempo Chrom. Zdarłem przy tym oczywiście wierzchnią warstwę i mam zamiar założyć do amortyzatorów (oczywiście jako eksperyment) żeby zobaczyć jak że szczelnością i rdzewiniem.Matej pisze:Było pokryte chromem
Podkreślam, nie namawiam nikogo do takich rozwiązań - robię to z czystej ciekawości bo mam dwa komplety zbędnych tloczysk z wżerami.
-
- Posty: 749
- Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, itp.
- Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
- Kontaktowanie:
Re: Chrom techniczny
jak czytam taki tekst to zawsze się uśmiecham mimowoli.
chcesz przetestować ok- ale to troche tak -jak stuknąć się specjalnie młotkiem w palec by zobaczyć jak to jest.
WSK to nie statek kosmiczny, ma amortyzator tak jak każdy inny motocykl lub samochód, tłoczysko jest zawsze pokryte chromem technicznym.
Fajnie że zamierzasz poeksperymentować, ale może zmień cel. Może poeksperymentuj z cylindrem, z tłumikiem, ze sprzęgłem lub z czymś innym co przyniesie jakąś korzyść. No dobra marudzę- ale to dlatego że zazdroszczę ci że masz tyle wolnego czasu i możesz poświęcać go na takie głupoty.
chcesz przetestować ok- ale to troche tak -jak stuknąć się specjalnie młotkiem w palec by zobaczyć jak to jest.
WSK to nie statek kosmiczny, ma amortyzator tak jak każdy inny motocykl lub samochód, tłoczysko jest zawsze pokryte chromem technicznym.
Fajnie że zamierzasz poeksperymentować, ale może zmień cel. Może poeksperymentuj z cylindrem, z tłumikiem, ze sprzęgłem lub z czymś innym co przyniesie jakąś korzyść. No dobra marudzę- ale to dlatego że zazdroszczę ci że masz tyle wolnego czasu i możesz poświęcać go na takie głupoty.
-
- Posty: 1096
- Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
- GG: 0
- Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
- Kontaktowanie:
Re: Chrom techniczny
Najlepszym źródłem wiedzy jest własne doświadczenie
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki - Lokalizacja: Jablonna
- Kontaktowanie:
Re: Chrom techniczny
o, nein, jeszcze lepszym jest cudzefranq87 pisze:Najlepszym źródłem wiedzy jest własne doświadczenie
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości