WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
- Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
- Kontaktowanie:
WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
Witam.
I ja chciałem się pochwalić z odrestaurowywania mojej wueski.
Zakupiłem ją dwa miesiące temu od pana który mówił że od 30 lat stoi w jednym miejscu. Teraz gdy znalazłem trochę czasu zabieram się za porządny remont.
Tak wyglądała po zakupie. Na pierwszy ogień poleciał silnik który był w opłakanym stanie.
Silnik przygotowany do szkiełkowania Aktualnie pracuje nad lagami i pytanie do was.
Które elementy(oprócz simeringu) wymienia się podczas regeneracji zawieszenia?
I ja chciałem się pochwalić z odrestaurowywania mojej wueski.
Zakupiłem ją dwa miesiące temu od pana który mówił że od 30 lat stoi w jednym miejscu. Teraz gdy znalazłem trochę czasu zabieram się za porządny remont.
Tak wyglądała po zakupie. Na pierwszy ogień poleciał silnik który był w opłakanym stanie.
Silnik przygotowany do szkiełkowania Aktualnie pracuje nad lagami i pytanie do was.
Które elementy(oprócz simeringu) wymienia się podczas regeneracji zawieszenia?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
Hej
Jeżeli tulejka ma za dużo luzu to tylko to, sprawdź też uszczelki pod tłumikami na samym dole zawieszenia, byś nie musiał rozbierać ponownie jak by ci olej zaczął ciec
Jeżeli tulejka ma za dużo luzu to tylko to, sprawdź też uszczelki pod tłumikami na samym dole zawieszenia, byś nie musiał rozbierać ponownie jak by ci olej zaczął ciec
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
- Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
Właśnie albo się przykleiły albo ich tam nie ma.(to jest ta skórzana?) Okazało się że lag nieruchomy ze zdjęcia powyżej jest krzywy
- kuba063
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr - Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
Widac nawet na zdj że krzywa Silnik pusty w środku? Koła posiadasz?
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
- Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
Silnik był kompletny. W cylindrze było urwane jedno żeberko więc kupiłem nominał żeliwny ze wszystkimi żeberkami. Wał oddałem do regeneracji.Kół nie było ale już dorwałem piasty i bębny. A czy w B1 dekle na piasty były identyczne z przodu i z tyłu? Chodzi mi o te dźwignie. Bo w mojej B3 z przodu jest inny i z tyłu jest inny.
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
Ja miałem inne o ile dobrze pamiętam. A lagi do prostowania, albo wymiany
- kuba063
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr - Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
Te dźwignie nie są jednakowe, tak jak kolega wyżej napisał. Jeśli chodzi o cylinder i wał to bardzo dobrze.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
- Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
Kurde nie widzę między nimi różnicy
- kuba063
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr - Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=71 ... 1&p=520226
Koło tylne ma tą dźwignię dłuższą i zagiętą.
Koło tylne ma tą dźwignię dłuższą i zagiętą.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
- Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
Tak tylko że według mnie zagięty i dłuższy jest w b3. Wszystkie zdjęcia tylnego koła m06b1 przedstawiają taką dźwignie jak w przodzie.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
Kolega sqrety ma racje .
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
- Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
Co do lagów to kupiłem dziś takie
Mają one szarą farbę zamiast chromów więc prawdopodobnie pochodzą od WSK M06-64.
Czy w b1 są takie same?
A tak obecnie wygląda wueska.
Mają one szarą farbę zamiast chromów więc prawdopodobnie pochodzą od WSK M06-64.
Czy w b1 są takie same?
A tak obecnie wygląda wueska.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
W M06-64 są szare golenie zamiast chromu. Tylko taka różnica
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
- Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
Przyszła pierwsza z paczek.
A tak wyglądają golenie. Niżej po polerowaniu, a wyżej przed polerowaniem.
A tak wyglądają golenie. Niżej po polerowaniu, a wyżej przed polerowaniem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
Uchwyty wizualnie niczym się nie różnią, jednakże w jednym jest otwór mocujący na trzpień rozpierający szczęki jest wzdłuż a w drugim w poprzek.sqerty pisze:Tak tylko że według mnie zagięty i dłuższy jest w b3. Wszystkie zdjęcia tylnego koła m06b1 przedstawiają taką dźwignie jak w przodzie.
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
Ładnie wygląda po polerce. Ale nie myl pojęć- golenie to części ruchome, te dolne.
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
- Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
Jeśli chodzi o te otwory to akurat mam tak jak piszesz.WSK_Poznań pisze: Uchwyty wizualnie niczym się nie różnią, jednakże w jednym jest otwór mocujący na trzpień rozpierający szczęki jest wzdłuż a w drugim w poprzek.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
Akurat nie dysponowałem zdjęciem, ale dokładnie o to chodzi. Bębny niczym się nie różnią, kwestia tylko zamocowania odpowiedniej dźwigni.
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
- Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
No właśnie też tego nie mogę pojąć.
A tym czasem nowy rok i nowe wydarzenia z remontu wueski. Przyszły śrubki z polerowanej stali nierdzewnej.
A tak wygląda silnik po szkiełkowaniu.
A tym czasem nowy rok i nowe wydarzenia z remontu wueski. Przyszły śrubki z polerowanej stali nierdzewnej.
A tak wygląda silnik po szkiełkowaniu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 2015-09-01, 15:14
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz, WSK 125 M06 B1
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty
Głowica też po szkiełkowaniu? Co robiłeś z cylindrem, chodzi mi o wykończenie zew.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości