Pegaz modele, różnice, typy
- mietek009
- Posty: 532
- Rejestracja: 2015-08-23, 15:56
- GG: 0
- Moje maszyny: 125,175 i takie tam
- Kontaktowanie:
Pegaz modele, różnice, typy
Cześć czy mógłby mi ktoś opisać z grubsza modele pegazów do czwórki. Jakie mają podobieństwa różnice np gaźnik od junaka a czwórki. Wszystko co powinienem wiedzieć o Pegazie.
- Mateusz123341
- Posty: 58
- Rejestracja: 2014-11-16, 20:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1981r.
WSK 175 1984r. - Lokalizacja: Cekcyn
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki - Lokalizacja: Jablonna
- Kontaktowanie:
Re: Pegaz modele, różnice, typy
SHLki mialy bodajze Pegaza o srednicy 24mm, byc moze starsze WSK tez.
Sam Pegaz U1 rozni sie od U3 tylko polozeniem kanalu doprowadzajacego powietrze do dyszy wolnych obrotow
(ktorys ma bardziej z przodu a ktorys bardziej z tylu)
widac to po wymontowaniu "srodka" gaznika z korpusu
i jest to bodajze jedyna roznica.
Sam Pegaz U1 rozni sie od U3 tylko polozeniem kanalu doprowadzajacego powietrze do dyszy wolnych obrotow
(ktorys ma bardziej z przodu a ktorys bardziej z tylu)
widac to po wymontowaniu "srodka" gaznika z korpusu
i jest to bodajze jedyna roznica.
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728
- man on the WSK
- Posty: 295
- Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
- Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983 - Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
- Kontaktowanie:
Re: Pegaz modele, różnice, typy
SHL M11 z silnikiem S32 miały gaźnik typu GM24U1 , a wersja z silnikiem W2A gaźnik GM24U3.
- mietek009
- Posty: 532
- Rejestracja: 2015-08-23, 15:56
- GG: 0
- Moje maszyny: 125,175 i takie tam
- Kontaktowanie:
Re: Pegaz modele, różnice, typy
Junkersy jak rozumiem miały 26 tak ?
-
- Posty: 2258
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Pegaz modele, różnice, typy
Junak 26U1, a wsk175 26U3
- mietek009
- Posty: 532
- Rejestracja: 2015-08-23, 15:56
- GG: 0
- Moje maszyny: 125,175 i takie tam
- Kontaktowanie:
Re: Pegaz modele, różnice, typy
A jaka przepustnica w 175 ? I kanał powietrzny ?
-
- Posty: 749
- Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, itp.
- Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
- Kontaktowanie:
Re: Pegaz modele, różnice, typy
panowie do książek pozaglądać zanim zaczniecie coś pisać- bo więcej zamieszania robicie jak pomagacie.
SHL M11 gaźniki GM24 U1 oraz U3
WSK 175 Gaźniki Gm26 U1 i U3 zazwyczaj U3 ze względu na lata produkcji.
na gaźniku jest oznaczenie więc porównacie
U1a U3 różniły się tylko elementem zamykającym dopływ paliwa w komorze pływakowej - dla informacji dodam OSA miała U2
średnice dysz do literatury odsyłam
shl a Wsk różniły się również przepustnicami w części skośnego podcięcia. wnikających odsyłam do literatury
U1 zastąpiono komorą U3 odbywało się to chyba w 64 roku (nie mam wiedzy o junakach) ale Shlki M11 napewno miały zmiany w trakcie produkcji
Wydaje mi się że już Gazela miała też tylko U3 na gardzieli 26. A więc można by uznać że wszystkie WSK 175 powinny mieć gaźnik U3 chyba ze im zostało z junaków i to wykorzystali, pytanie tylko gdzie czy w Gazelach czy w pierwszych czwórkach. Ale to są już szczegóły.
Znajac życie i wiedzac że pegazy wymagały częstych napraw większość z gaźników jest kilkukrotnie przekładana.
rss coś napisałeś o wolnych obrotach- pierwsze słyszę ale sprawdzę, wielokrotnie rozbierałem całe gaźniki ale na taką różnicę nie zwróciłem uwagi jeśli rzeczywiście jest.
SHL M11 gaźniki GM24 U1 oraz U3
WSK 175 Gaźniki Gm26 U1 i U3 zazwyczaj U3 ze względu na lata produkcji.
na gaźniku jest oznaczenie więc porównacie
U1a U3 różniły się tylko elementem zamykającym dopływ paliwa w komorze pływakowej - dla informacji dodam OSA miała U2
średnice dysz do literatury odsyłam
shl a Wsk różniły się również przepustnicami w części skośnego podcięcia. wnikających odsyłam do literatury
U1 zastąpiono komorą U3 odbywało się to chyba w 64 roku (nie mam wiedzy o junakach) ale Shlki M11 napewno miały zmiany w trakcie produkcji
Wydaje mi się że już Gazela miała też tylko U3 na gardzieli 26. A więc można by uznać że wszystkie WSK 175 powinny mieć gaźnik U3 chyba ze im zostało z junaków i to wykorzystali, pytanie tylko gdzie czy w Gazelach czy w pierwszych czwórkach. Ale to są już szczegóły.
Znajac życie i wiedzac że pegazy wymagały częstych napraw większość z gaźników jest kilkukrotnie przekładana.
rss coś napisałeś o wolnych obrotach- pierwsze słyszę ale sprawdzę, wielokrotnie rozbierałem całe gaźniki ale na taką różnicę nie zwróciłem uwagi jeśli rzeczywiście jest.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość