140 zł to zdecydowanie za dużo. Za tę cenę można mieć 2 sztuki fabrycznie nowych gaźników.man on the WSK pisze:Odpowiadając na pytania dotyczące G20 - w moim przypadku koszt regeneracji wyniósł 140 zł. Korpus w środku został wyrównany i została do niego dorobiona nowa przepustnica. Dysza główna i uszczelki również nowe. Elementy stalowe na nowo ocynkowane.
Namiary na regeneracje gaźników
Re: Namiary na regeneracje gaźników
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Namiary na regeneracje gaźników
Tych fabrycznie nowych w których czasami po odpaleniu dzwoni już przepustnice? Widzę, że jakość nie ma dla ciebie żadnego znaczenia.mikke pisze:140 zł to zdecydowanie za dużo. Za tę cenę można mieć 2 sztuki fabrycznie nowych gaźników.man on the WSK pisze:Odpowiadając na pytania dotyczące G20 - w moim przypadku koszt regeneracji wyniósł 140 zł. Korpus w środku został wyrównany i została do niego dorobiona nowa przepustnica. Dysza główna i uszczelki również nowe. Elementy stalowe na nowo ocynkowane.
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Namiary na regeneracje gaźników
Fabrycznie nowy oryginalny? Czy Chińsko nowy?mikke pisze:140 zł to zdecydowanie za dużo. Za tę cenę można mieć 2 sztuki fabrycznie nowych gaźników.man on the WSK pisze:Odpowiadając na pytania dotyczące G20 - w moim przypadku koszt regeneracji wyniósł 140 zł. Korpus w środku został wyrównany i została do niego dorobiona nowa przepustnica. Dysza główna i uszczelki również nowe. Elementy stalowe na nowo ocynkowane.
Widzę że masz pojęcie o kosztach i pracy jaką trzeba wykonać przy regeneracji gaźnika.
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1979r.
WSK 175 1980r.
CZ 477 73r.
Mińsk 400A 90r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: Namiary na regeneracje gaźników

- man on the WSK
- Posty: 295
- Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
- Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983 - Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
- Kontaktowanie:
Re: Namiary na regeneracje gaźników
Do regeneracji przeznaczyłem oryginalnego G20. Potrzebowałem gaźnika sprawnego, a nie chińskego który nie nadaje się do niczego i nie ma jakiegokolwiek sensu jeszcze go regenerować. Kolego mikke uważam, że cena za usługę jest właściwa, bo to jest robota precyzyjna i ten zakład ma renomę. Nie żałuję decyzji, ba nawet rozważam regenerację kolejnego gaźnika za jakiś czas. Nie licz że ktoś Ci to wykona za 50 zł...
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Namiary na regeneracje gaźników
Widzę, że niektórzy potrafią tylko krytykować.
Re: Namiary na regeneracje gaźników
A ja widzę że niektórzy lubią wyrzucać niepotrzebnie pieniądze.
- grand
- Posty: 73
- Rejestracja: 2013-05-29, 10:04
- GG: 0
- Moje maszyny: drz 400
wsk 125 - Lokalizacja: Uc (Łódź)
- Kontaktowanie:
Re: Namiary na regeneracje gaźników
ja stoje przed problemem regenerowac czy kupic nowa alternatywe np am6
-
- Posty: 749
- Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, itp.
- Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
- Kontaktowanie:
Re: Namiary na regeneracje gaźników
z gaźnikami to jest trochę tak, że nalezało by się wypowiadać jak się jeździ motocyklem a najlepiej dwoma . Wtedy ma się możliwość porównania ich pracy- myślę że od tego się zaczyna rozróżnianie. To że silnik motocykla pracuje to nie oznacza że gaźnik jest dobry.
Podzielam zdanie forumowicza że G20 współczesne to wedle zasady - jak się trafi.
Testowałem chwilę gaźniki G20 i z kilku można coś złożyć konkretnego albo się trafi jeden a dobry. Jesli silnik jest po całkowitym remoncie to napewno doradzam regeneracje. Jeśli silnik jest "nieruszany " i działa to na chińczyku też będzie chodziło, tu mu gaźnik ani nie poprawi ani zbytnio nie pogorszy osiągów.
Jednak GM26 polecam bezwzględnie regenerować. Widziałem prace puszczykowa u forumowiczów chyba nawet u mateja. Super robota.
Podzielam zdanie forumowicza że G20 współczesne to wedle zasady - jak się trafi.
Testowałem chwilę gaźniki G20 i z kilku można coś złożyć konkretnego albo się trafi jeden a dobry. Jesli silnik jest po całkowitym remoncie to napewno doradzam regeneracje. Jeśli silnik jest "nieruszany " i działa to na chińczyku też będzie chodziło, tu mu gaźnik ani nie poprawi ani zbytnio nie pogorszy osiągów.
Jednak GM26 polecam bezwzględnie regenerować. Widziałem prace puszczykowa u forumowiczów chyba nawet u mateja. Super robota.
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Namiary na regeneracje gaźników
A ja widzę, że masz dwa kontamikke pisze:A ja widzę że niektórzy lubią wyrzucać niepotrzebnie pieniądze.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1979r.
WSK 175 1980r.
CZ 477 73r.
Mińsk 400A 90r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: Namiary na regeneracje gaźników
Się kur** teraz uniosę i przepraszam skoro forumowicz mikke ma takie zdanie to proszę o przykład i Twoje doświadczenia z regeneracją gaźnika albo eksploatacją na chińczyku ile zrobiłeś km i jaką WSKą bo widzę że to kolejny mundry co krytykuje a sam nic nie wnosi godnego uwagi po co jest to forum chyba żeby pomagać i doradzać zdobyć informację a bzdety bez pokrycia najłatwiej pisać 

Re: Namiary na regeneracje gaźników
Zapewniam że nie mam żadnego drugiego konta i że nigdy wcześniej się tutaj nie rejestrowałem.
Co do mojej eksploatacji nowego gaźnika (nie wiem czy był chiński), to ponad 3 lata temu kupiłem cały zestaw naprawczy silnika w którym znajdowało się: wał korbowy pełny, cylinder z żeliwa, tłok, pierścienie, sworzeń, zabezpieczenie sworznia, łożyska, uszczelniacze, gaźnik, uszczelki gaźnika. Całość kosztowała ok. 400 zł. Przejechałem na tym zestawie ok . 5 000 km i nic niepokojącego nie zauważyłem, ani z gaźnikiem ani z wałem ani z cylindrem. Spalanie na 100km wynosi ok. 3,5-4l.
Proszę więc proszę nie pisać że nowe gaźniki lub wały są do niczego.
Co do mojej eksploatacji nowego gaźnika (nie wiem czy był chiński), to ponad 3 lata temu kupiłem cały zestaw naprawczy silnika w którym znajdowało się: wał korbowy pełny, cylinder z żeliwa, tłok, pierścienie, sworzeń, zabezpieczenie sworznia, łożyska, uszczelniacze, gaźnik, uszczelki gaźnika. Całość kosztowała ok. 400 zł. Przejechałem na tym zestawie ok . 5 000 km i nic niepokojącego nie zauważyłem, ani z gaźnikiem ani z wałem ani z cylindrem. Spalanie na 100km wynosi ok. 3,5-4l.
Proszę więc proszę nie pisać że nowe gaźniki lub wały są do niczego.
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: Namiary na regeneracje gaźników
No tak..a masz porównanie to silnika zrobionego po bożemu ?
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Namiary na regeneracje gaźników
Zmień forum. Tu się po prostu już nie loguj, jeśli masz choć trochę godności...mikke pisze:Po bożemu czyli jak?
-
- Posty: 152
- Rejestracja: 2013-11-06, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Głogów
- Kontaktowanie:
Re: Namiary na regeneracje gaźników
Mam problem z nieszczelnością gażnika GM26U3 w miejscu łączenia z króćcem ( wklęsła powierzchnia). I w związku z tym pytanie w jaki sposób i gdzie wyrównać powierzchnie styku .
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Namiary na regeneracje gaźników
Blat, szyba, wodny papier ścierny i jedziesz obie powierzchnie.
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1979r.
WSK 175 1980r.
CZ 477 73r.
Mińsk 400A 90r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: Namiary na regeneracje gaźników
Odświeżam temat, jak spisują się wam gaźniki G20 po regeneracji ? Dzwoniłem dziś do Puszczykowa i czas oczekiwania to 3 miesiące tyle mają roboty. Mój tak klekotał, że obrotów nie było jak zgasła sama to kaplica z odpaleniem, założyłem ostatni dobry teraz tylko wysłać i czekać, koszt 180 zł.
-
- Posty: 749
- Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, itp.
- Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
- Kontaktowanie:
Re: Namiary na regeneracje gaźników
ja mam wysłanych 11 sztuk i też cierpliwie czekam
- man on the WSK
- Posty: 295
- Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
- Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983 - Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
- Kontaktowanie:
Re: Namiary na regeneracje gaźników
Czas na odkop tematu. Po licznych perypetiach z silnikiem w mojej B3 wczoraj udało mi się w końcu przeprowadzić kilkukilometrowy test gaźnika G20 po regeneracji w Puszczykowie. Uważam go za bardzo udany - moto odpala po nocnym postoju po przelaniu od 1 kopnięcia. W czasie jazdy nie ma problemów z obrotami, bez problemu osiągnąłem 80 km/h. Skład mieszanki jest prawidłowy. Przed regeneracją izolator świecy był wiecznie czarny, próby regulacji nic nie dawały. Podsumowując jestem zadowolony, inwestycja się opłaciła.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości