Kartery
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2015-10-12, 19:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Wieluń
- Kontaktowanie:
Kartery
Witam. Co z tym fantem zrobić.. Zostawić czy pilowac.. Cylinder jest kupiony 2 lata temu jako nowy, teraz pora na remont
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Administrator
- Posty: 734
- Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
- GG: 2507850
- Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211 - Lokalizacja: Miłoszyce
- Kontaktowanie:
Re: Kartery
piłować
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2015-10-12, 19:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Wieluń
- Kontaktowanie:
Re: Kartery
Ok. Dzięki,może słabo widać na tym zdjęciu,bo telefonem pisze.
Przymierze może jeszcze do innych karterow,bo gdzieś mam, zobaczę jak tam pasuje, tylko że tam jest jakiś inny zaplon, taki głębszy..
Przymierze może jeszcze do innych karterow,bo gdzieś mam, zobaczę jak tam pasuje, tylko że tam jest jakiś inny zaplon, taki głębszy..
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Kartery
W każdych to tak będzie wyglądać.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2015-10-12, 19:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Wieluń
- Kontaktowanie:
Re: Kartery
Czyli husteczkowo odlany cylinder..
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Kartery
Z ori cylindrami wygląda to tak samo.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2015-10-12, 19:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Wieluń
- Kontaktowanie:
Re: Kartery
Dzięki. A posiada może ktoś zdjęcia jak to powinno wyglądać już po szlifowaniu..
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
- max
- Posty: 21
- Rejestracja: 2015-11-12, 11:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Kartery
Zeby nie zakladac nowego tematu, bo ten swietnie pasuje. Sprawa tak samo dotyczy karterow. Mianowicie czy ktos posiada informacje odnosnie : Jak fabryka skladala kartery nowe, na jakies szczeliwo, moze sama uszczelke czy jedno i drugie. Udalo mi sie kupic fabrycznie nowe oryginalne kartery silnika S01-Z3A Lux, a przynajmniej tak wygkadaja
Teraz bede bral sie za skladanie i chcialbym aby bylo jak najblirzej oryginalu. Prosze o pomoc w temacie. Jak bylo szczeliwo / uszczelnienie to jakie, jak byla uszczelka to jakiej grubosci?

-
- Posty: 445
- Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki - Lokalizacja: Jablonna
- Kontaktowanie:
Re: Kartery
szczeliwo to "hermetic", a uszczelka miala grubosc 0,4 mm, ale i tak warto zadbac o wlasciwe zdystansowanie skrzyni (podkladkami)
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728
- max
- Posty: 21
- Rejestracja: 2015-11-12, 11:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Kartery
Dzięki za ino, przede wszystkim interesowało mnie czy były uszczelki.
i ich grubość

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości