Zerwany gwint? Szpilka cylindra
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 2014-02-01, 16:47
- GG: 0
- Moje maszyny: komar 2350 i jawa 50 mustang wsk 125
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Zerwany gwint? Szpilka cylindra
WSK 125.Mam pytanie :Jak naprawic zerwany gwint w karterze na szpilkę mocującą cylinder i głowice, czy klej do metalu.np poxipol dałby sobie radę?, myslałemżeby jakoś gwint naprawić ale gdzie można kupić szpilke na wiekszy gwint pożniej i czy nie bedzie za gruba
- Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
Zrób większy gwint i tulejkę wstaw.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 

- marucha500
- Posty: 6
- Rejestracja: 2012-07-26, 22:58
- GG: 3036357
- Moje maszyny: WSK125(87')
WSK175(2013')
trike125
WSK175(w trakcie budowy) - Lokalizacja: Arciszewo Stare
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
rozwiercasz, gwintujesz, dotaczasz szpilkę której dolny gwint bdzie takiej długości i skoku jaki jest w karterze a góra jak w oryginale. ja tak u siebie mam i zdaje egzamin 

"jeśli robisz coś to rób to dobrze" - mój tata'
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 2014-02-01, 16:47
- GG: 0
- Moje maszyny: komar 2350 i jawa 50 mustang wsk 125
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
a jeszcze takie pytanie z tego co pamietam wsk 175 miała szpilke podajrze na m8 a wsk 1125 na m6 można byóby wziośc szpilke od wsk 175 i na gwintować podnią
- marucha500
- Posty: 6
- Rejestracja: 2012-07-26, 22:58
- GG: 3036357
- Moje maszyny: WSK125(87')
WSK175(2013')
trike125
WSK175(w trakcie budowy) - Lokalizacja: Arciszewo Stare
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
co chcesz gwintować na szpilce od czwórki?
"jeśli robisz coś to rób to dobrze" - mój tata'
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 2014-02-01, 16:47
- GG: 0
- Moje maszyny: komar 2350 i jawa 50 mustang wsk 125
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
myślałem żeby tak zrobić ale nie wiem czy to zda egzaminmarucha500 pisze:co chcesz gwintować na szpilce od czwórki?

- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
- Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
125 ma szpilkę M7wsk 125 b3 pisze:a jeszcze takie pytanie z tego co pamietam wsk 175 miała szpilke podajrze na m8 a wsk 1125 na m6 można byóby wziośc szpilke od wsk 175 i na gwintować podnią
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 

- zamela
- Posty: 120
- Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
- GG: 3213296
- Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
- Lokalizacja: Pleszew
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
U mnie tez jest problem z 1 szpilką co się okazało po rozkręceniu że zamiast szpilki wkręcona była długa śruba M8 i teraz myślę jak to ogarnąć
opcja nr 1 - szpilka M8 może od WSK 174
opcja nr 2 - wytoczyć odpowiednią szpilkę M8 > M7 - nie znam tokarza
opcja nr 3 - nagwintować na M10 - wkręcić śrubę a w niej zrobić gwint M7 - nie wiem czy nie uszkodzę tym karteru otwór 8,5mm
opcja nr 1 - szpilka M8 może od WSK 174
opcja nr 2 - wytoczyć odpowiednią szpilkę M8 > M7 - nie znam tokarza
opcja nr 3 - nagwintować na M10 - wkręcić śrubę a w niej zrobić gwint M7 - nie wiem czy nie uszkodzę tym karteru otwór 8,5mm
- profss
- Posty: 118
- Rejestracja: 2014-12-30, 20:16
- GG: 0
- Moje maszyny: Ural M66
Wsk 125 B3
Komar mr232
Junak
MZ-ETZ 250
Simson sr50 - Lokalizacja: Twardogóra
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
u siebie zrobiłem tak,Helicoill i po kłopocie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mirek2
- Posty: 167
- Rejestracja: 2008-05-18, 16:00
- GG: 4444281
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Kliczków
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
ile takie coś kosztuje i gdzie kupowałeś? u siebie mam zjechany dolny gwint w karterze tam gdzie przykręca się pokrywe od zapłonu
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
A rzuciłeś to hasło na allegro lub u siebie w sklepie?
"Helicoill"
"Helicoill"
- profss
- Posty: 118
- Rejestracja: 2014-12-30, 20:16
- GG: 0
- Moje maszyny: Ural M66
Wsk 125 B3
Komar mr232
Junak
MZ-ETZ 250
Simson sr50 - Lokalizacja: Twardogóra
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
zadzwoń do tego pana,to jest przedstawiciel handlowy Bollhoff kupisz u niego każdy rozmiar helicoill 501 121 192
dodam jeszcze ze tak naprawiony gwint jest nie do zerwania
dodam jeszcze ze tak naprawiony gwint jest nie do zerwania
- zamela
- Posty: 120
- Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
- GG: 3213296
- Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
- Lokalizacja: Pleszew
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
myślałem nad tym [helikolem] ale trzeba kupić gwintownik około 40zł , sprężynki tanie jak barszcz więc postanowiłem wykorzystać wcześniej nagwintowany otwór M8 i wstawiłem szpilkę od MZ 150 .
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
Czy tą sprężynkę wklejasz na jakiś klej, czy normalnie wkręcasz?profss pisze:u siebie zrobiłem tak,Helicoill i po kłopocie.
- profss
- Posty: 118
- Rejestracja: 2014-12-30, 20:16
- GG: 0
- Moje maszyny: Ural M66
Wsk 125 B3
Komar mr232
Junak
MZ-ETZ 250
Simson sr50 - Lokalizacja: Twardogóra
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
zerwany gwint rozwiercasz wiertłem z zestawu,następnie gwintujesz gwintownikiem który znajduje się w zestawie i wkręcamy sprężynkę przeznaczonym do tego aplikatorem,na koniec wyłamujesz zagiętą część sprężynki,i koniec.. gwint naprawiony nie potrzeba żadnego kleju,za zestaw m7 dałem 202 zł za m6 tez coś koło tego i m14 coś około 300 z hakiem gdyby ktoś pytał,nie jest tanio ale warto zainwestować. http://www.bollhoff.pl/pl/pl/elementy-z ... licoil.php
- profss
- Posty: 118
- Rejestracja: 2014-12-30, 20:16
- GG: 0
- Moje maszyny: Ural M66
Wsk 125 B3
Komar mr232
Junak
MZ-ETZ 250
Simson sr50 - Lokalizacja: Twardogóra
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
Gwinty w głowicach tez są lux,zwykłe tulejki czasem lubiły się wykręcić
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki - Lokalizacja: Jablonna
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
a same tulejki M14x1.25 mozna kupic?
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
Sprężynka w głowicy to średni patent bo kilka razy odkręcisz i dokręcisz świecę i Ci się ona wykręci lub zatnie.
Tam jest dojście więc robi się specjalną redukcję z kołnierzem i od spodu się zaklepuje wtedy nie ma prawa żeby coś się wykręciło.
Moim zdaniem sprężynki nadają się tylko w miejsca gdzie tych gwintów nie odkręca się zbyt często.
Tam jest dojście więc robi się specjalną redukcję z kołnierzem i od spodu się zaklepuje wtedy nie ma prawa żeby coś się wykręciło.
Moim zdaniem sprężynki nadają się tylko w miejsca gdzie tych gwintów nie odkręca się zbyt często.
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Zerwany gwint? Szpilka cylindra
Zaklepana tulejka zmienia położenie świecy w głowicy, bywa nieszczelna po jakimś czasie- inaczej rozszerza się aluminium, inaczej stal, mosiądz czy co sobie w to miejsce wymyślicie.
A przy cdi ile razy w roku wykręcamy świecę? A czytając opinię na innym forum spirala utrzymuje ciśnienie albo robi to podkładka świecy.
Oczywiście możemy założyć długą świecę i przetestować działanie silnika w pełnym zakresie obrotów
A przy cdi ile razy w roku wykręcamy świecę? A czytając opinię na innym forum spirala utrzymuje ciśnienie albo robi to podkładka świecy.
Oczywiście możemy założyć długą świecę i przetestować działanie silnika w pełnym zakresie obrotów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości