Usługi oferowane przez użytkowników, np. chromowanie, malowanie proszkowe, szkiełkowanie.
-
Elektryk #
- Posty: 25
- Rejestracja: 2014-05-20, 15:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Elektryk # » 2014-06-29, 22:05
Jestem kolejnym bardzo zadowolonym klientem !!! Wysłałem nie ciekawie wyglądający silnik od mojej B3 a dostałem świetnie odświeżony
Bardzo Polecam !!
-
g-m1987
- Posty: 6
- Rejestracja: 2012-10-01, 08:47
- GG: 6450259
- Moje maszyny: WSK M21W2
WSK M06B1
- Lokalizacja: Gdańsk / Słupsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: g-m1987 » 2014-07-02, 22:04
Bardzo mi miło że dołączam do grona zadowolonych klientów
Niezdecydowanym gorąco polecam
Kilka zdjęć z efektów pracy kolegi można obejrzeć w temacie o mojej WSK

-
tomek23293
- Posty: 79
- Rejestracja: 2012-09-23, 11:06
- GG: 8328143
- Moje maszyny: WSK M06 B3
Simson S51
Romet Pony m301
- Lokalizacja: Sieradz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tomek23293 » 2014-07-06, 23:19
Full profeska

świetny kontakt

polecam

-
ufosi
- Posty: 55
- Rejestracja: 2009-10-17, 17:48
- GG: 0
- Moje maszyny: - WSK M06-B1 1970r
- Lokalizacja: Wojków/Mielec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ufosi » 2014-10-19, 19:44
Stworzyłem krótki filmik, zbiór kilku różnych zdjęć ze szkiełkowania

.
Będę wdzięczny za udostępnienia, łapki w górę czy opinie dotychczasowych klientów w komentarzach

Zapraszam:
https://www.youtube.com/watch?v=1XHbNVEAVKI
-
Cienias
- Posty: 314
- Rejestracja: 2014-10-30, 22:55
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125,Dantom,Kadet,Komar,Yamaha 1E7,Honda Deauville,Ogar
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Cienias » 2014-11-07, 11:28
Powiedźcie mi czy z częściami aluminiowymi po szkiełkowaniu trzeba coś robić,jakoś zabezpieczyć czy wyjmuje z paczki i składam

-
ufosi
- Posty: 55
- Rejestracja: 2009-10-17, 17:48
- GG: 0
- Moje maszyny: - WSK M06-B1 1970r
- Lokalizacja: Wojków/Mielec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ufosi » 2014-11-08, 10:14
Nic nie trzeba robić, malowanie lakierem bezbarwnym tylko psuje efekt. Po szkiełkowaniu można od razu silnik składać, a gdy się coś wybrudzi podczas składania to szmatka i benzyna ekstrakcyjna i wraca połysk jak po szkiełkowaniu

.
AudioBas masz rację, ale zawsze zapominam robić zdjęć przed robotą

-
Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alien » 2014-11-08, 13:59
Cienias pisze:Powiedźcie mi czy z częściami aluminiowymi po szkiełkowaniu trzeba coś robić,jakoś zabezpieczyć czy wyjmuje z paczki i składam

Ja po szkle myje wszystko karcherem przed skladaniem. Inaczej po zlozeniu nieumytych karterow bedziesz mial pelno szkla w silniku jak olej zacznie wszystko plukac. To samo z cylindrami, zanim cokolwiek sie z nimi robi trzeba umyc porzadnie.
-
ufosi
- Posty: 55
- Rejestracja: 2009-10-17, 17:48
- GG: 0
- Moje maszyny: - WSK M06-B1 1970r
- Lokalizacja: Wojków/Mielec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ufosi » 2014-11-23, 00:34
Często pytacie o malowanie lakierem bezbarwnym po szkiełkowaniu.
Przedstawiam tutaj efekt malowania proszkowego takim lakierem po szkiełkowaniu.

Więcej zdjęć:
http://imgur.com/a/cWPyD
Ostatnie zdjęcie dla porównania - bez lakieru bezbarwnego.
Według mnie efekt po bezbarwnym jest bardzo słaby i dużo lepiej zostawić to po prostu szkiełkowane i od czasu do czasu przetrzeć szmatką i benzyną ekstrakcyjną aby utrzymać silnik czy piasty w czystości

a co Wy o tym sądzicie?

-
brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Piaseczno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: brobmw » 2014-11-23, 09:47
Wg.mnie lepiej wygląda bez lakieru.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
-
Cienias
- Posty: 314
- Rejestracja: 2014-10-30, 22:55
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125,Dantom,Kadet,Komar,Yamaha 1E7,Honda Deauville,Ogar
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Cienias » 2014-11-23, 12:09
brobmw pisze:Wg.mnie lepiej wygląda bez lakieru.
Dokładnie, z lakierem wygląda jak by dekiel był pomalowany szarą farbą.
-
mundy1
- Posty: 358
- Rejestracja: 2012-01-01, 22:19
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk B3, Mz Trophy 250
- Lokalizacja: ostrow mazowiecka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mundy1 » 2014-11-30, 21:28
Bo niedoskonałości powłoki nie widac po skiełkowaniu, a tak to na malowanym wszystkie kropki zadraski ktore zostały wyglądają jak wada lakiernicza . Zdecydowanie ja bym nie malował.
Jeśli ktoś by chciał malowac to nie piaskował bym przed tym , tylko wyrównał dobrze powierzchnie przed , nawet ze szpachla wyrównująca pokombinować. Wtedy tak jak sie klasycznie maluje każdy detal pod dany kolor . A jak szkiełkowanie , to szkiełkowanie.
-
ufosi
- Posty: 55
- Rejestracja: 2009-10-17, 17:48
- GG: 0
- Moje maszyny: - WSK M06-B1 1970r
- Lokalizacja: Wojków/Mielec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ufosi » 2015-09-25, 09:38
Oprócz szkiełkowania świadczymy też usługę piaskowania. Ostatnio piaskowaliśmy obudowę metalową i nagrałem krótki filmik. Możecie zobaczyć jak wygląda nasza praca:
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=m8zeAtba-Rw[/youtube]
Oczywiście cały czas szkiełkujemy i zapraszamy do korzystania z naszych usług!
-
Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Chota » 2015-10-08, 15:01
Tak z ciekawości, do piaskowania i szkielkowania uzywasz sprężarki WD53 ?
Polish motorcycles never die !!!
-
ufosi
- Posty: 55
- Rejestracja: 2009-10-17, 17:48
- GG: 0
- Moje maszyny: - WSK M06-B1 1970r
- Lokalizacja: Wojków/Mielec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ufosi » 2015-10-08, 22:04
Nie chcielibyśmy szukać dekla od WSKi po całej piaskarni, bo w rękach byłoby go raczej ciężko utrzymać

.
WD-53 służy u nas do piaskowania wielkogabarytowego (wymiary do 20x3,5x4 (dług x szer x wys podane w metrach).
Mamy do tego jeszcze piaskowanie/śrutowanie kabinowe oraz szkiełkowanie, które również odbywa się w małej kabinie - do tych usług mamy 2 inne kompresory.

-
miazga
- Posty: 21
- Rejestracja: 2010-07-14, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 w permanentnym rozkładzie
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: miazga » 2016-02-11, 23:12
Dolaczam sie do opinii przedmowcow - swietny kontakt, kolega ufosi cierpliwie znosi pytania laikow, a efekt szkielkowania pierwsza klasa. Polecam tego allegrowicza

-
marek175x
- Posty: 1
- Rejestracja: 2011-11-29, 15:28
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar
SHL M17
WSK M06B3 GIL1980
Jawa 50 Mustang
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
-
Kontaktowanie:
Post
autor: marek175x » 2016-02-12, 09:32
W ostatnim czasie również korzystałem z usługi
ufosi, robota wykonana bardzo dobrze, wszystko wyszkiełkowane bardzo dokładnie, kontakt wzorowy. Wszystko jak najbardziej na wielki plus

-
Cienias
- Posty: 314
- Rejestracja: 2014-10-30, 22:55
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125,Dantom,Kadet,Komar,Yamaha 1E7,Honda Deauville,Ogar
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Cienias » 2016-02-21, 21:34
Bylem osobiście i również kontakt był OK

Ufosi poprawiał szkiełkowanie po innej firmie z Rzeszowa i zrobił co się tylko dało. Dodatkowo pomalował mi parę elementów na czarno proszkiem. Tutaj troszkę gorzej bo na farbie są jakieś mikro otworki, ale na stopkach będzie dobrze

-
Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Student » 2016-03-15, 19:01
No i super, jestem kolejnym zadowolonym klientem. Robota wykonana dobrze i szybko, efekt można zobaczyć w dziale z moją maszyną

-
stachu624
- Posty: 112
- Rejestracja: 2016-02-07, 22:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk z2 1960
Wsk 1958
Shl m11 1966
Jawa 250 1960
- Lokalizacja: Skoczów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: stachu624 » 2016-03-15, 21:18
Tez jestem bardzo zadowolony wyszkielkowane bardzo dokladnie z lekkim polyskiem tak jak chcialem polecam.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości