WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2016-02-06, 17:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 1984 rok oraz WSK B3 1980 rok
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
Witam właśnie wziąłem się za odświeżenie swojej WSK 125 1984.Chce ja zrobić mniej więcej na oryginał .Kolor RAL 9005 i chciałem pomalować bagażnik filtr mocowanie hamulca na RAL 9006 tak samo jak koła .
WSK będę malował cała chyba proszkowo bo zbiornik i błotniki nie maja dużych wgnieceń co o tym myślicie
Dzisiaj już pomału trochę rozebrałem i zrobiłem kilka zdjeć.
Co zrobić z tłumikiem,spręzynami tylnymi oprócz chromu
WSK będę malował cała chyba proszkowo bo zbiornik i błotniki nie maja dużych wgnieceń co o tym myślicie
Dzisiaj już pomału trochę rozebrałem i zrobiłem kilka zdjeć.
Co zrobić z tłumikiem,spręzynami tylnymi oprócz chromu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2016-02-12, 19:19 przez Kakusny, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2016-02-06, 17:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 1984 rok oraz WSK B3 1980 rok
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
Kolejne fotki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2016-02-06, 17:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 1984 rok oraz WSK B3 1980 rok
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
Dzisiaj zawiozłem wszystko do piaskowanie i malowanie proszkowego.Cała rama bak i błotniiki na RAL 9005 połysk a filtr bagaznik i płaskownik od hamulca 9006
- qpa
- Posty: 618
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
Płaskownik powinien być cynkowany.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2016-02-06, 17:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 1984 rok oraz WSK B3 1980 rok
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
W sumie płaskownik byl ocynkowany. Ale zadzwonię i powiem aby nie malowali.
Za całą usługę chcą ok 300 zł czy to dużo?
Za całą usługę chcą ok 300 zł czy to dużo?
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 2015-01-10, 23:02
- GG: 0
- Moje maszyny: 2x WSK
- Lokalizacja: szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
kamil gdzie dałes do firmy ferre na jesiennej
- marek-robert
- Posty: 399
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
Fajna sztuka, aż miło patrzeć że nie gnije w szopie. Cena OK pod warunkiem że na podkładzie malują.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2016-02-06, 17:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 1984 rok oraz WSK B3 1980 rok
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
Mówili że na podkładzie cynkowym .Ale umówiłem się z nimi ze jak wypiaskują i dadzą podkład to przyjadę zobaczyć czy nie ma jakiś wgnieceń i czy nie będzie trzeba szpachlować .Bo nie wiadomo czy nie były elementy wcześniej robione..A przy okazji ocenie piaskowanie i w jakim stanie sa elementy
Ostatnio zmieniony 2016-02-13, 21:54 przez Kakusny, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2016-02-06, 17:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 1984 rok oraz WSK B3 1980 rok
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
Chwile poczyściłem klamki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2016-02-06, 17:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 1984 rok oraz WSK B3 1980 rok
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
Następne czyszczenie kierownicy i mocowań klamek ale niestety pękło mocowanie klamki sprzęgła
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2016-02-06, 17:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 1984 rok oraz WSK B3 1980 rok
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
Witam proszę o szybką odpowiedz ,mam okazje kupić zapłon cdi uzywany za 120zł +przysyłka
W skłąd wchodzi dwa iskrowniki magneto cewka WN regulator x2 oraz modułx2
Sprzedawca twierdzi ze jest sprawne ale jak by sie okazało ze jest cos uszkodzone to duzo wyjdzie dokupienie jakiegoś elementu
W skłąd wchodzi dwa iskrowniki magneto cewka WN regulator x2 oraz modułx2
Sprzedawca twierdzi ze jest sprawne ale jak by sie okazało ze jest cos uszkodzone to duzo wyjdzie dokupienie jakiegoś elementu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
Ja jestem ciekaw jak te magneto w ogóle pasuje 

-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2016-02-06, 17:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 1984 rok oraz WSK B3 1980 rok
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
Ten zestaw jest od gościa z olx co sprzedaje je z Myślibórz za 300zll.a tak co myslisz
- czankete
- Posty: 1327
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
....poszukaj na forum - były wypowiedzi na temat jego "twórczości", ja miałem styczność z wałami, które "regenerował" i nie polecamKakusny pisze:Ten zestaw jest od gościa z olx co sprzedaje je z Myślibórz

-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2016-02-06, 17:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 1984 rok oraz WSK B3 1980 rok
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
Wszystko wróciło z malarni proszkowej.Wydaje mi się ze szału nie ma i będzie trzeba błotniki zbiornik pomalować na mokro
Koła zrobione wcześniej na Ral 9006 ale w innej firmie.
W tej firmie wyszedł całkiem inny RAL 9006 na filtrze i bagażniku
Dodatkowo jeszcze zrobiłem sobie błotnik okrągły na 7035 do drugiej wsk 1980 r
Sami zobaczcie ,Resztę części póżniej rozpakuje
Teraz będę kompletował śruby nakrętki itp , Jakie brać ocynk czy nierdzewke ?
Koła zrobione wcześniej na Ral 9006 ale w innej firmie.
W tej firmie wyszedł całkiem inny RAL 9006 na filtrze i bagażniku
Dodatkowo jeszcze zrobiłem sobie błotnik okrągły na 7035 do drugiej wsk 1980 r
Sami zobaczcie ,Resztę części póżniej rozpakuje
Teraz będę kompletował śruby nakrętki itp , Jakie brać ocynk czy nierdzewke ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
Ile zapłaciłeś za ten proszek , szału nie ma widać wgniotki..
Co do śrub zobacz w moim poście po polerowaniu wygl jak by były w chromie.
Co do śrub zobacz w moim poście po polerowaniu wygl jak by były w chromie.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2016-02-06, 17:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 1984 rok oraz WSK B3 1980 rok
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
Za wszystko dalem 300zl
- marek-robert
- Posty: 399
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
Kiepsko ten proszek wyszedł, może nie do końca "wygrzany" że taki jakiś pół mat, u mnie wgniotki też widać ale połysk jest jak trzeba. Z resztą sam zobacz tutaj ale za całą dałem 460zł
- yazimoo
- Posty: 561
- Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59' - Lokalizacja: Dynów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
Szczerze to strasznie skopali Ci to malowanie proszkowe... Ja bym motocykla na takich elementach nie poskładał. Jak pisał mój poprzednik, elementy są strasznie matowe, są też wgniotki itd.
Ja oddałbym ramę i jej elementy do PORZĄDNEGO lakierowania proszkowego, następnie po tym samym kodzie dobrał lakier na bak, boczki itd, wcześniej wszystko szpachlując. Miałbyś wtedy zrobione jak trzeba i wyglądało by to, a tak niestety kicha ;/
Ja oddałbym ramę i jej elementy do PORZĄDNEGO lakierowania proszkowego, następnie po tym samym kodzie dobrał lakier na bak, boczki itd, wcześniej wszystko szpachlując. Miałbyś wtedy zrobione jak trzeba i wyglądało by to, a tak niestety kicha ;/
- Grinch
- Posty: 236
- Rejestracja: 2015-12-03, 00:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3
WSK M06 B1
WSK M21W2 KOBUZ - Lokalizacja: PL
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 B3 1984 r Akcja reanimacja
chłopaki ale weźcie pod uwagę, że i cena była niższa zapewne.
więc nie ma co oczekiwać porażającego efektu.
więc nie ma co oczekiwać porażającego efektu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości