Wygląd WSK M06B3 w roku 1986 i kolejnych - dyskusja.

Tematy nie pasujące do pozostalych dzialów
Odpowiedz
Awatar użytkownika
mariusz30003
Posty: 167
Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Wygląd WSK M06B3 w roku 1986 i kolejnych - dyskusja.

Post autor: mariusz30003 » 2016-02-14, 16:42

Drodzy Koledzy, jestem jak wiecie w posiadaniu WSK M06B3 z 1985r., który charakteryzuje się ramą z trzema mocowaniami silnika, lampą tylną LMT-1 i stacyjką 058.000 zapożyczoną z motoroweru Romet typ 210 Chart.
Na początku roku jeden z forumowiczów pochwalił się posiadaniem "prototypu" silnika typ 051 z zapłonem z ww motoroweru.
Ten "prototyp" silnika dał mi do myślenia na temat wyglądu i kompletacji motocykli 125ccm w latach 1986 i kolejnych.
W książce "Instrukcja naprawy i obsługi Motocykli WSK" z 1980r jest rysunek z kierownicą ze zblokowanymi przełącznikami bardzo przypominającymi te stosowane w Charcie.
Moim zdaniem prawdopodobnie powstawał by przejściowy motocykl z coraz większą ilością zunifikowanych podzespołów z pojazdami Rometa.

Jakie jest wasze zdanie w tym temacie?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Wygląd WSK M06B3 w roku 1986 i kolejnych - dyskusja.

Post autor: Savier » 2016-02-14, 21:10

Patrząc po zapędach fabryki do coraz tańszego wykonania to spodziewałbym się cynkowanych sprężyn amorków i przednich malowanych goleniach :D :D.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości