Drodzy Koledzy, jestem jak wiecie w posiadaniu WSK M06B3 z 1985r., który charakteryzuje się ramą z trzema mocowaniami silnika, lampą tylną LMT-1 i stacyjką 058.000 zapożyczoną z motoroweru Romet typ 210 Chart.
Na początku roku jeden z forumowiczów pochwalił się posiadaniem "prototypu" silnika typ 051 z zapłonem z ww motoroweru.
Ten "prototyp" silnika dał mi do myślenia na temat wyglądu i kompletacji motocykli 125ccm w latach 1986 i kolejnych.
W książce "Instrukcja naprawy i obsługi Motocykli WSK" z 1980r jest rysunek z kierownicą ze zblokowanymi przełącznikami bardzo przypominającymi te stosowane w Charcie.
Moim zdaniem prawdopodobnie powstawał by przejściowy motocykl z coraz większą ilością zunifikowanych podzespołów z pojazdami Rometa.
Jakie jest wasze zdanie w tym temacie?
Wygląd WSK M06B3 w roku 1986 i kolejnych - dyskusja.
- mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella - Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Wygląd WSK M06B3 w roku 1986 i kolejnych - dyskusja.
Patrząc po zapędach fabryki do coraz tańszego wykonania to spodziewałbym się cynkowanych sprężyn amorków i przednich malowanych goleniach
.


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości