Witam
Jak wiecie trochę po modziłem S01 i chcę się piodzielić wrażeniami z nowym wałem z korbą duells.
otóż. Wał ma złe wyważenie dynamiczne. Przeciwwagi są mniej więcej takie jak w oryginale natomiast sam korbowód jest cięższy. Dlatego ten wał nadaje się do wyważenia dynamicznego zaraz po otworzeniu go z foli. Jeżeli robicie wały na korbie duellsa to weźcie to pod uwagę. Ja stosując tłok z nsr chcąc zachować wyważenie 60% musiałem zdjąć z wału w miejscu sworznia stopy korbowodu 92 gramy. pozdro i powodzenia w rzeźbie
Wał Duells podpowiedź dla kupujących
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2012-01-24, 16:43
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk m21w2
wsk 132/4/M
kacha z wozem na BMW - Lokalizacja: Krasnystaw
- Kontaktowanie:
- czankete
- Posty: 1301
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: Wał Duells podpowiedź dla kupujących
...bez urazy - ok, dziel się Kolego wrażeniami tylko nie bardzo rozumiem po co zakładasz kolejny temat dotyczący korb i wałów duellsa???gawri pisze:Jak wiecie trochę po modziłem S01 i chcę się piodzielić wrażeniami z nowym wałem z korbą duells.
...przecież otwierając dział "S01 silniki 125" i wybierając zakładkę "układ tłokowo - korbowy" na pierwszej stronie masz trzy czy nawet cztery tematy, w których "dzielimy się wrażeniami" i opisujemy ten produkt - zresztą w co niektórych łącznie z podaniem różnic w wadze i to nie na zasadzie jak to ujmujesz
gawri pisze:Przeciwwagi są mniej więcej takie jak w oryginale
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2012-01-24, 16:43
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk m21w2
wsk 132/4/M
kacha z wozem na BMW - Lokalizacja: Krasnystaw
- Kontaktowanie:
Re: Wał Duells podpowiedź dla kupujących
Chciałem tylko zaznaczyć w czym problem. Mogłem to dokładniej opisać ale to nie było głównym celem. Bo każdy wie o co chodzi. Moja kolokwialna wypowiedź o podobieństwie przeciwwag wałów orginalnych i duellsa miała na celu zobrazowanie sytuacji a nie przedstawienie jakich kolwiek suchych danych bo nie o to chodziło. Każdy wał jest inny.
A co do tematów w dziale silniki s01 to faktycznie tam powinienem zamieścić ten post.
pzodro. Do przeniesienia.
A co do tematów w dziale silniki s01 to faktycznie tam powinienem zamieścić ten post.
pzodro. Do przeniesienia.
-
- Posty: 174
- Rejestracja: 2016-01-17, 19:48
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m150, wfm m06, jawa 353 1959r, jawa 354 1957r,tula 200
- Lokalizacja: wilkszyn
- Kontaktowanie:
Re: Wał Duells podpowiedź dla kupujących
korzystając z twoich doświadczeń miał bym pytanie - to wyważenie na 60% sprawdzałeś metodom prób i błędów i okazało się optymalne , czy tak założyłeś i nie sprawdzałeś innych możliwości????
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2012-01-24, 16:43
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk m21w2
wsk 132/4/M
kacha z wozem na BMW - Lokalizacja: Krasnystaw
- Kontaktowanie:
Re: Wał Duells podpowiedź dla kupujących
W motocyklach crossowych stosuje się wyważenie 50-60 % fabrycznie. Założyłem że 60 % będzie ok i wyważyłem swój układ. Zauważyłem że silnik od razu przestał wibrować. Zauważyłem że motocykl lepiej pracuje w niższych partiach obrotów dlatego teraz zmienię % wyważenia na 55. Co powinno skutkować poprawą jakości pracy silnika w wyższych partiach obrotów. Modyfikację wyważenia układu korbowo tłokowego dokonuję na podstawie prób w przedziale jw. Jak wiadomo wyważenie układu robi się dla obrotów w które najczęściej będą używane czyli od max momentu do najwyższej mocy u mnie to ok 8-10 tys w s01 haha
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości