WSK 125 M06 B1 1967rok
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 62 rok
- Lokalizacja: Opolo opolski
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Nie sprzedawaj jej za kilka lat będziesz tego żałować
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
No jeszcze przemyślę temat ... znalazłem sobie dobrą pracę na wakacje więc chyba wsk zostanie 

-
- Posty: 96
- Rejestracja: 2013-06-28, 22:58
- GG: 0
- Moje maszyny: m06b1
- Lokalizacja: zielona góra
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
w jakie auto chcesz inwestować?
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Golfa mk1 cabrio, lub chciałem zmienić dotychczasowe audi a3 na merca w210 320 cdi a musiłbym do a3 z 6-7 tysia dorzucić
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-09-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B1 1970rokpięć
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Bardzo ładnie się prezentuje ten motorek, ale czy felgi w chromie odpowiadają oryginałowi? nie powinny być malowane na srebrny młotkowy? Jeśli się mylę to od którego roku produkcji zrezygnowano z chromowanych felg na rzecz malowanych? i ten szew wzdłuż baku, czy fabrycznie był widoczny czy nie?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Wueska została i stoi i stoi i wypadało by ją skończyć
Ostatnio miałem wypadek samochodowy z tirem ...
moja audi 80 cudem uratowała nam życie 
Więc teraz mam więcej czasu i myślę aby dokończyć remont
Ale mam problem ponieważ moto nie miało kół kiedy zacząłem je remontować i nie ma tulejek dystansowych a chciałbym już ją poskładać na gotowo aby jeździła jak siemasz , pojechać na przegląd i zarejestrować
Ma ktoś jakieś dane , wymiary czy nawet komplet takich tulejek ?

Ostatnio miałem wypadek samochodowy z tirem ...


Więc teraz mam więcej czasu i myślę aby dokończyć remont

Ale mam problem ponieważ moto nie miało kół kiedy zacząłem je remontować i nie ma tulejek dystansowych a chciałbym już ją poskładać na gotowo aby jeździła jak siemasz , pojechać na przegląd i zarejestrować

Ma ktoś jakieś dane , wymiary czy nawet komplet takich tulejek ?

- Szymku
- Posty: 135
- Rejestracja: 2015-08-10, 19:19
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 ,komar
- Lokalizacja: B-tów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Fajnie Ci idzie.
Mógłbyś zrobić fotkę wypiaskowanego silnika?
Jaką gradacją piaskowałeś?
Gdzie zakupiłeś fele i szprychy?Jak je oceniasz?
Mógłbyś zrobić fotkę wypiaskowanego silnika?
Jaką gradacją piaskowałeś?
Gdzie zakupiłeś fele i szprychy?Jak je oceniasz?
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
DziękiSzymku pisze:Fajnie Ci idzie.
Mógłbyś zrobić fotkę wypiaskowanego silnika?
Jaką gradacją piaskowałeś?
Gdzie zakupiłeś fele i szprychy?Jak je oceniasz?

Mam już kupioną korbę duellsa i masę innych części , trzeba w końcu skończyć niunie

Hmm gradacji Ci nie podam bo nie wiem co tam u nas w warsztacie wsypali ale drobną bo używamy piaskarki do piaskowania korpusów turbosprężarek.
Fele i szprychy kupiłem na aukcji na allegro linku nie mam bo to było dawno i już wygasł ale cena za obie fele ze szprychami to było coś ok 300 zł chyba , oceniam baaardzo dobrze jak na produkt współczesny jestem z nich zadowolony

- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Witam wszystkich 
Mała aktualizacja
Kupiłem kartery w dobrym stanie, takich jak te szukałem od dawien dawna ... są do pary
, prawy karter w miejscu gdzie zazwyczaj zjada go łańcuch jest calusieńki
, wszystkie gwinty sprawne i ogólnie nikt ich przecinakiem nie rozbierał więc stan oceniam na dobry+
Kartery jutro wypiaskuje drobnym ziarnem
Oraz jutro też oryginalny wał który posiadam pójdzie do regeneracji







Dodatkowo zakupiłem korbowód duellsa , instalacje elektryczną, tarcze sprzęgła, tuleje gumowe zabieraka, podstawkę CDI od Saviera, brakujące bęben hamulcowy , napęd licznika i orygianlny od tego modelu zabierak łańcucha , regulator napięcia do CDI oraz ściągacz magneta
Oraz taką listę ze skuter dębica:
3758 - blaszka napędzająca licznik 1 sztuka
1070 sprężyna zębatki wypukłej 1 szt
1081 szpilka cylindra 2szt
4644- podkładka dystansowa trybu 1szt
3418 osłonka łożysk piasty koła 2szt
2645 osłonka przewodu 1szt
1019 nakrętki 2szt
1014 miseczka zębatki wypukłej 1szt
4684- miseczka automatu 1szt
4307 - śruba ilozator przewodów elektr. 1 komplet (3szt.)
1126 zabezpieczenie miseczki kosza 1szt
1029 - oprawa sprężyny i śruta ... 1szt
1041 podkładka dystansowa 2szt
1043-podkładka dystansowa wału 2szt
1064- sprężyna i śrut ramienia zmieniacza biegów 1szt
2645- osłonka gumowa przewodu w-n 1szt
1025 Obsada pancerza linki gazu 1 szt
3655 osłonka wahacza 2szt.
1045-pierścień oporowy kosza sprzęgłowego 1szt
Brakuje mi jeszcze :
-odbłyśnika
-lampy tył
-licznika
-łańcucha
-zębatki
-wydechu
W najbliższym czasie dokupię te brakujące części i poskładam wszystko w całość
Potem zawiozę zbiornik , błotniki i blachy boczne do lakiernika żeby pomalował to akrylem bądź bazą z klarem i wymalował szparunki od razu
Niedługo mały upgrade fotek
PS> Ktoś powie mi z którego roku są te kartery ??

Mała aktualizacja

Kupiłem kartery w dobrym stanie, takich jak te szukałem od dawien dawna ... są do pary



Kartery jutro wypiaskuje drobnym ziarnem

Oraz jutro też oryginalny wał który posiadam pójdzie do regeneracji








Dodatkowo zakupiłem korbowód duellsa , instalacje elektryczną, tarcze sprzęgła, tuleje gumowe zabieraka, podstawkę CDI od Saviera, brakujące bęben hamulcowy , napęd licznika i orygianlny od tego modelu zabierak łańcucha , regulator napięcia do CDI oraz ściągacz magneta

Oraz taką listę ze skuter dębica:
3758 - blaszka napędzająca licznik 1 sztuka
1070 sprężyna zębatki wypukłej 1 szt
1081 szpilka cylindra 2szt
4644- podkładka dystansowa trybu 1szt
3418 osłonka łożysk piasty koła 2szt
2645 osłonka przewodu 1szt
1019 nakrętki 2szt
1014 miseczka zębatki wypukłej 1szt
4684- miseczka automatu 1szt
4307 - śruba ilozator przewodów elektr. 1 komplet (3szt.)
1126 zabezpieczenie miseczki kosza 1szt
1029 - oprawa sprężyny i śruta ... 1szt
1041 podkładka dystansowa 2szt
1043-podkładka dystansowa wału 2szt
1064- sprężyna i śrut ramienia zmieniacza biegów 1szt
2645- osłonka gumowa przewodu w-n 1szt
1025 Obsada pancerza linki gazu 1 szt
3655 osłonka wahacza 2szt.
1045-pierścień oporowy kosza sprzęgłowego 1szt
Brakuje mi jeszcze :
-odbłyśnika
-lampy tył
-licznika
-łańcucha
-zębatki
-wydechu
W najbliższym czasie dokupię te brakujące części i poskładam wszystko w całość

Potem zawiozę zbiornik , błotniki i blachy boczne do lakiernika żeby pomalował to akrylem bądź bazą z klarem i wymalował szparunki od razu

Niedługo mały upgrade fotek

PS> Ktoś powie mi z którego roku są te kartery ??
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Fajny zakup, ja na Twoim miejscu bym je wyszczotkował obrotową szczotką drucianą, fajny efekt. Kolega tak zrobił w swoim Kosie i bardzo mi się podoba. Jeśli będę rozbierał jakiś silnika to też tak zrobię.
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Dzięki, dzięki
Powiem Ci, że miałem już jedne szczotkowane ale lekko matowe jakoś chyba bardziej mi się podobają

Powiem Ci, że miałem już jedne szczotkowane ale lekko matowe jakoś chyba bardziej mi się podobają

-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
o gustach się nie dyskutuje, to Tobie mają się podobać.
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
W B1 były chyba tylko malowane, ale chromy są ładniejsze oraz nie posiadałem felg a ori zazwyczaj są w marnym już stanie ....Tatapoli pisze:Bardzo ładnie się prezentuje ten motorek, ale czy felgi w chromie odpowiadają oryginałowi? nie powinny być malowane na srebrny młotkowy? Jeśli się mylę to od którego roku produkcji zrezygnowano z chromowanych felg na rzecz malowanych? i ten szew wzdłuż baku, czy fabrycznie był widoczny czy nie?
Ten szew na baku oryginalnie jest zaszpachlowany ale po piaskowaniu się pokazał i bak idzie do poprawki

Aktualizacja !!!
Dziś kartery ładnie wypiaskowane


Dostałem paczkę ze skuter dębica, oraz podstawkę CDI od Saviera i trochę podłubałem dzisiaj

Wał trafił do regeneracji i niebawem zacznę składać silnik

Foty:








Fotka obecnie zamontowanego silnika jeszcze na starych karterach


- Garbar
- Posty: 9
- Rejestracja: 2015-12-04, 17:54
- GG: 0
- Moje maszyny: Demoludy 2T
- Lokalizacja: Miechowskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Dla mnie h*jnia bo silnik stracił swój wygląd,prawie zamazane numery i napisy. Nawet nie podarowałeś gniazdom łożysk, wogule po co tam piaskować ?? Te silniki fajnie wyglądają jak lekko przejedziesz staliwem/wełną co sprzedają na alledrogo, nawet wymyć brudy nitro i nic nie ruszać. Lipa 

-
- Posty: 158
- Rejestracja: 2013-03-18, 17:44
- GG: 0
- Moje maszyny: jawa
shl
gnom
perak
sport 2(sprzedany )
Velorex 560 - Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
I h*j. Poszedłeś na skróty z tymi karterami, dałeś d*py, nie chciało się wypolerować, to masz teraz zjechane gniazda łożysk. I to ma być renowacja? Aluminium tak zjechane że aż białe, razi i psuje...
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Mi się bardziej podoba matowy..Garbar pisze:Dla mnie h*jnia bo silnik stracił swój wygląd,prawie zamazane numery i napisy. Nawet nie podarowałeś gniazdom łożysk, wogule po co tam piaskować ?? Te silniki fajnie wyglądają jak lekko przejedziesz staliwem/wełną co sprzedają na alledrogo, nawet wymyć brudy nitro i nic nie ruszać. Lipa

Gniazda łożysk wału nie piaskowane, wypiaskowalem tylko tam gdzie zdawczy i kosz sprzeglowy bo były punktowane a to na pewno juz nie zaszkodzi.
Polerowanie tego silnika to bezsens... te odlewy mają tyle wad, że wueskowego silnika nigdy nie wypolerujesz na lustro bez żadnej skazy.
A nawet jeśli znudzi mi się mat, to byly one przepiaskowane tak drobnyn granulatem że wystarczy stalowa szczotka i będą się błyszczeć

- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
A powiedz co tu polerować jak te odlewy miały tyle wad, że polerowanie ich to strata czasu. Efekt jak po szkielkowaniu , gniazdom łożysk nic nie jest .Gondek pisze:I h*j. Poszedłeś na skróty z tymi karterami, dałeś d*py, nie chciało się wypolerować, to masz teraz zjechane gniazda łożysk. I to ma być renowacja? Aluminium tak zjechane że aż białe, razi i psuje...
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Przecież na zdjęciach widać że gniazda też były ruszone. Zresztą gruby czy drobny piasek, tutaj liczy się ciśnienie i czas ekspozycji. U Ciebie, po numerze silnika, widać że było przesadzone. Ogólnie do silnika zakładasz imbusy co jak dla mnie jest kaleczeniem tego silnika, ale wiadomo Twoja maszyna
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Jeśli chodzi o numer silnika to dwóch jedynek z przodu prawie nie było widać przed piaskowaniem .halcik pisze:Przecież na zdjęciach widać że gniazda też były ruszone. Zresztą gruby czy drobny piasek, tutaj liczy się ciśnienie i czas ekspozycji. U Ciebie, po numerze silnika, widać że było przesadzone. Ogólnie do silnika zakładasz imbusy co jak dla mnie jest kaleczeniem tego silnika, ale wiadomo Twoja maszyna
I powtarzam, że gniazdom nic nie jest .
Śruby imbusowe łatwiej będzie kiedyś odkręcić .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości