
WSK 125 M06 B1 1967rok
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
I kolego przyznaj mi rację, że jeśli gniazda były punktowane to piaskowanie im nie zaszkodzi ba nawet pomoże przy montażu ponieważ klej(do gwintów) lepiej chwyci . 

-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Ok, wiem jakie są zalety imbusów i śrub na krzyżak. Kiedyś były jeszcze śruby z okrągłym łbem na płaski srubokręt i zrywał się jeszcze łatwiej.
Wyraziłem swoją opinię i powtórzę - to Twoja maszyna. Ale osobiście na złocie staroci bym się takim motorem nie pokazał i dlatego czytasz w tym temacie krytykę
Wyraziłem swoją opinię i powtórzę - to Twoja maszyna. Ale osobiście na złocie staroci bym się takim motorem nie pokazał i dlatego czytasz w tym temacie krytykę
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 2014-01-22, 22:28
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06B3
Jawa Ts 350
Honda CBF
600SA - Lokalizacja: Halinów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Mnie to dziwi jak niektórzy piaskują, polerują kartery a potem wkładają imbusy , bo lepiej się odkręcają a wygląda to tragicznie tak samo jak nie którzy polerują wszystkie łby śrub ,które są przy ramie,przecież oryginalnie były zwykłe śruby i na każdej wybita wytrzymałość ,potem wygląda to jak motocykl rodem z Indii ,ale każdy robi jak uważa.
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Koledzyrolecki pisze:Mnie to dziwi jak niektórzy piaskują, polerują kartery a potem wkładają imbusy , bo lepiej się odkręcają a wygląda to tragicznie tak samo jak nie którzy polerują wszystkie łby śrub ,które są przy ramie,przecież oryginalnie były zwykłe śruby i na każdej wybita wytrzymałość ,potem wygląda to jak motocykl rodem z Indii ,ale każdy robi jak uważa.

To tylko śruby !
Dla mnie nie ma żadnej różnicy między śrubami na płaski śrubokręt a imbus.
Imbusowe przede wszystkim są twardsze , a osobiście nigdzie nie widziałem śrub z łbem na płaski śrubokręt np. 8.8 , a te które ludzie sprzedają jako gotowe zestawy to zwykła plastelina... Nad tymi śrubami jeszcze się zastanowię, jeśli gdzieś znajdę takie jak ori 8.8 to założę ori.
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 2014-01-22, 22:28
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06B3
Jawa Ts 350
Honda CBF
600SA - Lokalizacja: Halinów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Szukaj w dobrych sklepach metalowych ,albo ze śrubami,bo faktycznie to co jest na allegro i w sklepach z częściami do motocykli to szajs ,który tylko ładnie wygląda.
Tutaj mają dużo śrub :
http://www.asmet.com.pl/
Tutaj mają dużo śrub :
http://www.asmet.com.pl/
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Znalazłem już takie jak oryginalne twardsze i z nierdzewki więc kupię takierolecki pisze:Szukaj w dobrych sklepach metalowych ,albo ze śrubami,bo faktycznie to co jest na allegro i w sklepach z częściami do motocykli to szajs ,który tylko ładnie wygląda.
Tutaj mają dużo śrub :
http://www.asmet.com.pl/

Jeśli ktoś ma problem ze znalezieniem to wystarczy wpisać to i już : Wkręt nierdzewny walcowy DIN 84, jeśli ktoś chce z nierdzewki to Wkręt nierdzewny walcowy DIN 84 A2.
Przykładowa stronka ze śrubami : http://bejmet.com.pl/sklep/329-wkret-ni ... -84-a2?p=8
-
- Posty: 158
- Rejestracja: 2013-03-18, 17:44
- GG: 0
- Moje maszyny: jawa
shl
gnom
perak
sport 2(sprzedany )
Velorex 560 - Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Widać było te jedynki elegancko przed psuciem karterów... Weź zmień śruby a silnik przejedź wełna do polerowania, może da się to poprawić. Chwalisz się robotą to nie oczekuj samych pochlebnych opinii na forum, to nie kącik lizania pytki...
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
To jeszcze ja rzucenie swoje 3 grosze. Gdzie i w jakim celu chcesz stosować śruby 8,8; jakiej twardości są kwasów a2. Ludzie trochę poczytać a nie pisać dla pisania. 8.8 są twarde i przy naprezeniach pękają. Stosuje się głównie przy zawieszeniach. A 5,5 czy a2 to miękka śruba która można mocować wszystko inne. Co się stanie z tlumikiem jak oberwie krawężnikiem? Na 5.5 śruba się kształci i tłumi może aż tak nie oberwie, na 8,8 będzie już dziura.
Również uwielbiam zestawy z kwasowki i śruby do zawieszenia wykonane z tego materiału. Wystarczy poczytać normy i dowiemy się że kwasów a2 i 5.5 się w to miejsca nie nadaje
Również uwielbiam zestawy z kwasowki i śruby do zawieszenia wykonane z tego materiału. Wystarczy poczytać normy i dowiemy się że kwasów a2 i 5.5 się w to miejsca nie nadaje
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 2015-07-16, 18:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
JAWA 50 - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Ja tam w swojej WSK 175 wypolerowałem kapy na lustro.
Nie jest idealne ale wygląda spoko.
Weź je zmatuj papierem 400 na mokro i pastą pollux niebieską to daje taki efekt pół lustro pół mat.
Nie jest idealne ale wygląda spoko.
Weź je zmatuj papierem 400 na mokro i pastą pollux niebieską to daje taki efekt pół lustro pół mat.

Coco Jumbo!I do przodu!
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Kolego dobrze o tym wiem, bo jestem mechanikiemhalcik pisze:To jeszcze ja rzucenie swoje 3 grosze. Gdzie i w jakim celu chcesz stosować śruby 8,8; jakiej twardości są kwasów a2. Ludzie trochę poczytać a nie pisać dla pisania. 8.8 są twarde i przy naprezeniach pękają. Stosuje się głównie przy zawieszeniach. A 5,5 czy a2 to miękka śruba która można mocować wszystko inne. Co się stanie z tlumikiem jak oberwie krawężnikiem? Na 5.5 śruba się kształci i tłumi może aż tak nie oberwie, na 8,8 będzie już dziura.
Również uwielbiam zestawy z kwasowki i śruby do zawieszenia wykonane z tego materiału. Wystarczy poczytać normy i dowiemy się że kwasów a2 i 5.5 się w to miejsca nie nadaje

- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
O gustach się nie dyskutuje , kartery zostają jak są dopóki mi się przestaną podobać . Śruby na silniku są tylko chwilowe, jak już pisałem wyżej kupię komplet takich jak oryginalne . A czy ja oczekuje samych pochwał ? Nie. Każdy ma inne gusta i tak zostanie , to chyba normalne że każdy ma swoje zdanieGondek pisze:Widać było te jedynki elegancko przed psuciem karterów... Weź zmień śruby a silnik przejedź wełna do polerowania, może da się to poprawić. Chwalisz się robotą to nie oczekuj samych pochlebnych opinii na forum, to nie kącik lizania pytki...

- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Mała aktualizacja .
Wał odebrany z regeneracji na korbie duellsa ,dotarły śruby oraz skompletowany zestaw do CDI , kartery poszły do tokarza w celu dorobienia nowych tulejek skrzyni biegów ale niestety okazało się, że wałek pośredni nadaje się na złom
gdyż czopy się wytarły i zrobiły się stożki a szlifowanie ich i hartowanie to gra nie warta świeczki więc zamówiłem nowy polski wałek 
Fotki :







Wał odebrany z regeneracji na korbie duellsa ,dotarły śruby oraz skompletowany zestaw do CDI , kartery poszły do tokarza w celu dorobienia nowych tulejek skrzyni biegów ale niestety okazało się, że wałek pośredni nadaje się na złom


Fotki :







- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Ojjj , już staram się to naprawićSarmat pisze:Nie ma żadnych zdjęć już w tym temacie

- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Przejrzałem dokładnie temat i trochę szkoda tego piaskowania. Wierz mi lub nie, ale aluminium lepiej szkiełkować, piaskowanie jest na twardsze powierzchnie. Wiem na własnym przykładzie bo miałem szkiełkowane dekle i wyszły pierwsza klasa 

- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
To było szkiełkowane bo my używamy kulek szklanych, tylko dawno już nie były wymieniane i razem z osadem od piaskowania wychodzi tak ... Ale spoko kartery zostały przepolerowane szczotką drucianą na wiertarce i wyglądają jakby były nowe z fabryki , zdjęcia niebawemSarmat pisze:Przejrzałem dokładnie temat i trochę szkoda tego piaskowania. Wierz mi lub nie, ale aluminium lepiej szkiełkować, piaskowanie jest na twardsze powierzchnie. Wiem na własnym przykładzie bo miałem szkiełkowane dekle i wyszły pierwsza klasa

Czekam tylko na wałek główny i składam silniczek

I na dniach zawiozę zbiornik do ocynku i zabierak bo dorwałem w końcu ori od B1, zbiornik z tego względu, że w środku konkretnie zaczyna rdzewieć a i tak musi być ponownie pomalowany więc stwierdziłem, że go ocynkuje i będzie spokój na wieki

- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Mała aktualizacja
Silnik poskładany :
Nowe łożyska, uszczelniacze, wałek główny, kosz sprzęgłowy, sprzęgło, łańcuszek sprzęgłowy, wał po regeneracji na duellsie , cylinder po szlifie






Silnik poskładany :
Nowe łożyska, uszczelniacze, wałek główny, kosz sprzęgłowy, sprzęgło, łańcuszek sprzęgłowy, wał po regeneracji na duellsie , cylinder po szlifie






-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Tak przeglądam sobie te zdjęcia i wydaje mi się że silnik to masz nieoryginalny.
W tym roczniku numery były na karterze od strony magneta.
Podnóżek kierowcy też nieoryginalny powinien być prosty pręt.
W tym roczniku numery były na karterze od strony magneta.
Podnóżek kierowcy też nieoryginalny powinien być prosty pręt.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości