
WSK 125 M06 B1 1967rok
- zmyngut
- Posty: 687
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
To co widać na ostatnim zdjęciu (i nie tylko)- chodzi o gaźnik. Czy króciec to tam masz poprawnie zamocowany? Popatrz jak wychodzi wylot z filtra powietrza i wlot do gaźnika. Z tymi nr na prawym karterze to chyba już nie w tym roczniku. Tak to mniót 

- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Króciec zamontowany tak tylko chwilowo, on musi być przekrecony na bok :p w sensie , że silnik jest z młodszego ? Czy co ?:D bo numery są chyba z 73/74 ; pzmyngut pisze:To co widać na ostatnim zdjęciu (i nie tylko)- chodzi o gaźnik. Czy króciec to tam masz poprawnie zamocowany? Popatrz jak wychodzi wylot z filtra powietrza i wlot do gaźnika. Z tymi nr na prawym karterze to chyba już nie w tym roczniku. Tak to mniót
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
W tym roczniku były dwa silniki juz montowane to przejściówka z tego co pamiętamsbanys pisze:Tak przeglądam sobie te zdjęcia i wydaje mi się że silnik to masz nieoryginalny.
W tym roczniku numery były na karterze od strony magneta.
Podnóżek kierowcy też nieoryginalny powinien być prosty pręt.


-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Takie podnóżki były w modelu Z i M150.
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Według informacji z jednego z działów gdzie są opisane poszczególne modele, to niby B1 "odzyskało" regulacje podnóżka kierowcy. Ja u siebie mam prosty i też zastanawiałem się czy jest ok
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Dziś zabrałem się za odpalanie wieśki , ale mam taki problem , że odpala na chwile i gaśnie , pokręciłem trochę zapłonem ale nie przynosi to efektów iskra jest jak siemasz
Jeśli paliwo caly czas kapie z gaźnika od strony filtra powietrza to normalne ?

-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Wskaż tych heretyków zrobimy im motoryzacyjną inkwizycjęmiuosh1 pisze:W tym roczniku były dwa silniki juz montowane to przejściówka z tego co pamiętamsbanys pisze:Tak przeglądam sobie te zdjęcia i wydaje mi się że silnik to masz nieoryginalny.
W tym roczniku numery były na karterze od strony magneta.
Podnóżek kierowcy też nieoryginalny powinien być prosty pręt.a co do podnóżków to nie jestem pewny ale jak szukałem ich to wszedzi pisali, ze muszą takie być

Jak sprawdzisz w katalogu części zamiennych to masz czarno na białym, że był pręt prosty.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06 B1 1967rok
Ojj faktycznie widać prosty pręt, aczkolwiek mój znajomy tokarz ma w 100% oryginalną wsk b1 i też ma takie nóżki kierowcy jak mojesbanys pisze:Wskaż tych heretyków zrobimy im motoryzacyjną inkwizycjęmiuosh1 pisze:W tym roczniku były dwa silniki juz montowane to przejściówka z tego co pamiętamsbanys pisze:Tak przeglądam sobie te zdjęcia i wydaje mi się że silnik to masz nieoryginalny.
W tym roczniku numery były na karterze od strony magneta.
Podnóżek kierowcy też nieoryginalny powinien być prosty pręt.a co do podnóżków to nie jestem pewny ale jak szukałem ich to wszedzi pisali, ze muszą takie być
![]()
Jak sprawdzisz w katalogu części zamiennych to masz czarno na białym, że był pręt prosty.

Ale wszyscy wiemy jak to było w fabryce ... wrzucali co akurat mieli

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości