





Kumpel który siedzi w temacie powiedział mi że to nie jest ori i zostaną one zdemontowaneSavier pisze:Fajna sztuka i na dodatek z początków produkcji tego modelu.
Te tylne pałąki na błotniku nie pasują.
jarus0987 pisze:bardzo ladnadamy rade ogarnniemy maszyne na dniach i bedziemy smigac
Skinder pisze:Ori nie ori, na zdjęciach wyglada ładnie. Ostatnio zauważyłem nowy trend, zaraz po budowie domu, spłodzeniu syna i posadzeniu drzewa każdy sobie za punkt honoru bierze remont wueski. Już 2 ******zajeb****** egzemplarze 4rek widziałem jak ktoś tu na siłe remontował wtym dziale, aż szkoda patrzeć. Ori loga na zbiorniku, wszystko w ładnym stanie a każdy uparcie brnie w konieczność lakieru. Tam jak gówno nie motocykl to wiadomo, ale rozglądam sie ostatnio po aukcjach itd i prawdziwa rarka to właśnie wsk w ori lakierze, wiadomo ideałów po tylu latach raczej sie nie uświadczy ale mają swój urok. O oryginalnych śrubach, odblaskach czy tego typu wyposazeniu już nie wspominając. Ta mimo że wygląda na lakierowaną to nie ruszałbym. Kanapy zazdroszcze. Jedynie zrobiłbym mechanikę w postaci jakiś łożysk w kołach czy głowki ramy, odnowić ocynki, jakies ewentualne luzy na wahaczu i tyle
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości