Post
autor: radar » 2016-06-09, 22:28
Jeśli połączyłeś w stacyjce styk 52 z 55 to źle. Na styku 52 masz prąd stały do ładowania akumulatora, czyli "+". Na styku 55 jest prąd zmienny do zasilania żarówki świateł głównych (mijanie i długie) i powinien być połączony z przełącznikiem na kierownicy i dalej z oprawą żarówki w lampie przedniej. Styk 55 jest zasilany przez połączenia wewnątrz stacyjki ze styku 16 (trzeba przekręcić kluczyk w prawo). Styk 16 zasilany jest z cewek w silniku i jeśli nic nie jest zmienione to będzie dolne wyjście.
Ładowanie powinno działać, oczywiście po usunięciu twojej zwory. Nie zapomnij o bezpieczniku pomiędzy akumulatorem (klema "-") a masą motocykla, który zabezpieczy przed zwarciem i popaleniem instalacji. Z tego co pamiętam, to 8A, ale niech ktoś poprawi.
Nie wiem czy to błąd, ale sprawdź, czy wyjście gaszenia z silnika masz podpięte pod styk 10 w stacyjce, bo z rysunku wynika inaczej.
Generalnie nie sugeruj się kolorami tylko numerami styków. W razie ściany służę pomocą.