Witam,
Mam na imię Marcin i pochodzę z Częstochowy. Moja przygoda w WSK-ą zaczęła się 14.07.2015r. gdy zakupiłem motocykl od pierwszego właściciela pana Andrzeja, który ową WSK-ę kupił 03.07.1984r. w G.S. "Samopomoc Chłopska" w Krzepicach. Do motocykla otrzymałem oryginalną instrukcję obsługi i uprawnienia gwarancyjne, świadectwo kontroli jakości, schemat instalacji elektrycznej, tablicę smarowania oraz rachunek z G.S. z 03.07.1984r. na kwotę 45900 zł

więc dzięki temu wiadomo ile kosztowała WSK-a w tamtych latach

. Motocykl był po remoncie silnika (pierwszy szlif) i przejechał raptem ponad 100 km, WSK-a zachowała się w 99,9% oryginalnie, jedyną rzeczą którą zmienił poprzedni, a zarazem pierwszy właściciel był tłumik pochodzący od SHL 175. Zimą 2015/2016 postanowiłem WSK-ę wyremontować i odnowić po swojemu dlatego z pomocą forumowicza, a zarazem mojego najlepszego przyjaciela Damiana vel BikerDS (dzięki jeszcze raz brachu za pomoc!!!

) WSK-a została odrestaurowana łącznie z nowym malowaniem proszkowym, ocynkiem czego się tylko dało

, tłumikiem chromowanym od Hartmanna, zawieszenie po serwisie i nowym remontem silnika na oryginalnych częściach tj. aluminiowy cylinder, tłok i pierścienie - nominał ZMD, jedynie wał na korbowodzie duells jest nieoryginalny i zapłon został zmieniony na CDI. Ogółem cud, miód i malina
WSK-a obecnie jest po dotarciu i ma przejechane za sobą ponad 800 km bez żadnych problemów
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i zarazem maniaków WSK ----> Wygoda Styl Komfort

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.