Witam!
Jakiś czas temu trafiła się mojemu znajomemu z leksza zgwałcona WSK z 1960r. Czemu zaraz zobaczycie.
Koniecznie chciałbym ją mieć tylko nie wiem jak z jej oryginalnością chodzi mi dokładnie o silnik, bak który powinie mieć kratke i schowki które leżą na niej. Wiem że błotniki są nowsze.
Pozdrawiam mam nadzieje ze mi doradzicie
Czy warto ratować WSK? proszę o pomoc
- pan_malina
- Posty: 3
- Rejestracja: 2016-05-28, 03:36
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa Pionyr 555
WSK M06 z2
Romet 50 t-1
Romet - Lokalizacja: Racibórz
- Kontaktowanie:
Czy warto ratować WSK? proszę o pomoc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- kuba063
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr - Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: Czy warto ratować WSK? proszę o pomoc
Silnik powinien mieć głęboki zapłon. Ten na zdjęciu raczej jest nowszy (kiepskie zdj). Zdejmij prawą kapę i zobacz albo daj nr silnika.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: Czy warto ratować WSK? proszę o pomoc
Na pytanie Czy warto ratować WSK? proszę o pomoc odpowiedź jest jedna - WARTO
Pytanie powinno brzmieć Czy chcesz ratować WSK? - ze względu na koszty.
M06Z to wg niektórych najładniejsza dwuramówka. Ten konkretnie egzemplarz jest faktycznie zgwałcomy bo:
- silnik 100% przeszczep, ale... wyglada na nieźle, nie musisz mieć oryginału, wystaczy zmienić osłony i stylizować go na starszy.
- cały przód z kołem włącznie przeszczep z B3/M21
- błotniki ciężkie do dostania w dobrym stanie, ceny wysokie.
- bak jest taki jaki powinien
- koło tylne 19 cali?
i pewnie jeszcze kilka innych rzeczy + braki = samo uzupełnienie części to lekko 1000zł
do tego koszty remontu, malowanie, chromowanie itd.
Nie ma się co zniechęcać. Jeśli masz środki, czas i przedewszystkim chęci to bierz. Za ile to już zależy od ciebie.
Pytanie powinno brzmieć Czy chcesz ratować WSK? - ze względu na koszty.
M06Z to wg niektórych najładniejsza dwuramówka. Ten konkretnie egzemplarz jest faktycznie zgwałcomy bo:
- silnik 100% przeszczep, ale... wyglada na nieźle, nie musisz mieć oryginału, wystaczy zmienić osłony i stylizować go na starszy.
- cały przód z kołem włącznie przeszczep z B3/M21
- błotniki ciężkie do dostania w dobrym stanie, ceny wysokie.
- bak jest taki jaki powinien
- koło tylne 19 cali?
i pewnie jeszcze kilka innych rzeczy + braki = samo uzupełnienie części to lekko 1000zł
do tego koszty remontu, malowanie, chromowanie itd.
Nie ma się co zniechęcać. Jeśli masz środki, czas i przedewszystkim chęci to bierz. Za ile to już zależy od ciebie.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- pan_malina
- Posty: 3
- Rejestracja: 2016-05-28, 03:36
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa Pionyr 555
WSK M06 z2
Romet 50 t-1
Romet - Lokalizacja: Racibórz
- Kontaktowanie:
Re: Czy warto ratować WSK? proszę o pomoc
O to mi chodziło! mam z gościem trochę głupi układ i potrzebuje ts350 albo cz 350 w obojętnym stanie
ale za bardzo mi się podobają te WSKi żeby ją tak zostawić.
Silnik postaram się jeszcze dzisiaj zrobić, ale wiem że jest na chodzie.
Oryginalne błotniki zostały obcięte... bo miał to być cross,
kolega kupił te bo myślał ze WSK to WSK
Postaram się odwiedzić pierwszego właściciela może jeszcze będą leżały jakieś części.
Chęci mam sporo o to się nie martwcie
Dzięki za pomoc
ale za bardzo mi się podobają te WSKi żeby ją tak zostawić.
Silnik postaram się jeszcze dzisiaj zrobić, ale wiem że jest na chodzie.
Oryginalne błotniki zostały obcięte... bo miał to być cross,
kolega kupił te bo myślał ze WSK to WSK
Postaram się odwiedzić pierwszego właściciela może jeszcze będą leżały jakieś części.
Chęci mam sporo o to się nie martwcie

Dzięki za pomoc
- kuba063
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr - Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: Czy warto ratować WSK? proszę o pomoc
Jeśli chodzi o części to z tego co pamietam mam koła, kierownice i lampe przód z tego modelu na zbyciu
Pozodzonka

Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości