Witam wszystkich.
Ponieważ podczas renowacji mojej zetki informacje znalezione na tym forum okazały się bezcenne chciałbym pochwalić się efektami swojej pracy. Nie jest to oryginał w 100%, ale też i nie takie było założenie. Moim celem było przywrócenie do życia pojazdu na którym jako szczeniak zrobiłem setki kilometrów.
Kilka rzeczy jest od innych modeli WSK/WFM, ale to jeszcze nie koniec remontu. Pomalutku będę szukał oryginalnych części i uzupełniał braki lub wymieniał części.
Fotorelacja z prac na G+: https://goo.gl/photos/jwwLBa6JqqJCnPky6
WSK M06Z
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2011-04-30, 11:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3.
Komar 232
Komar 2352W
WSK 175 kobuz - Lokalizacja: Lubin(krzeczyn)
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06Z
Sam malowałeś całą sprayem? Czy tylko zbiornik. No na początku stan agonalny 

-
- Posty: 5
- Rejestracja: 2015-07-19, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06-Z
ETZ 250 NVA - Lokalizacja: Siedlce
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06Z
W sprayu poszedł zbiornik i puszki, bo mi spece "zagubili" te elementy przy proszkowym. Jak się znajdzie zguba, to wymienię. Szedł sezon, a tu brak podstawowych części i nici z jazdy.
Spray jest tymczasowym rozwiązaniem. Objechałem paru lakierników w okolicy i kwoty jakie słyszałem wcale mi nie odpowiadały. Taniej mi wyjdzie kupić sprężarkę i nauczyć się lakierować niż oddać do specjalisty. Efekt może gorszy, ale jaka satysfakcja.
Spray jest tymczasowym rozwiązaniem. Objechałem paru lakierników w okolicy i kwoty jakie słyszałem wcale mi nie odpowiadały. Taniej mi wyjdzie kupić sprężarkę i nauczyć się lakierować niż oddać do specjalisty. Efekt może gorszy, ale jaka satysfakcja.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2016-04-21, 19:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3
SHL M11 - Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06Z
Piękna zetka ale jedno mi w niej nie pasuje,a mianowicie silnik.Z tego co wiem to z motocykli WSK tylko model M-150 posiadał silnik WFM 150.Poprawcie jeśli się myle 

-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06Z
To jest silnik 125
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 2015-07-19, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06-Z
ETZ 250 NVA - Lokalizacja: Siedlce
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06Z
Fakt - silnik S34 (podobny do SHL, ale 125ccm). Ktoś mnie kiedyś podpuścił, żeby wymienić oryginał na to cudo, a ja wcale nie bylem zadowolony. Dziwnie zachowuje się przy zmianie biegów z 1 na 2. Jest bardzo duża różnica w przełożeniu i przydałoby się coś na kształt międzybiegu. O ile na asfalcie da się tym jechać, to już w terenie zaczynają się schody.
Z innych niepasujących rzeczy mogę podać na pewno pokrowiec siedzenia i zbiornik paliwa. Co do tłumika też mam pewne wątpliwości.
Z innych niepasujących rzeczy mogę podać na pewno pokrowiec siedzenia i zbiornik paliwa. Co do tłumika też mam pewne wątpliwości.
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06Z
Może masz zmienione sprzęgło lub duża zębatka na zdawczym? Ten silnik jest ciężki w eksploatacji, łatwiej się przegrzewa a siły jakoś więcej nie ma niż standardowe s01, chyba że masz już zrobiony odwiert na 150 lub 175, ale wtedy jest problem ze zbyt ubogą mieszanką na wysokich obrotach i się przyciera.
Mam chyba cylinder okrągły żeby to przerobić wizualnie na silnik s06
Mam chyba cylinder okrągły żeby to przerobić wizualnie na silnik s06
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość