Tematy nie pasujące do pozostalych dzialów
-
reflektor
- Posty: 20
- Rejestracja: 2016-05-19, 18:44
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B1 z1969 r.
- Lokalizacja: polska, woj.podkarpackie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: reflektor » 2016-06-22, 18:36
Witam
Mam kilka pytania i proszę pilnie o odpowiedź.
Podczas próby odpalenia silnika mojej maszyny zauważyłem że z dwóch otworków na powietrze bardzo leje się paliwo. Czy problem tkwi w złym poziomie paliwa?, jak zniwelować ten problem? i który pływak jest lepszy- pływak z iglicą czy pływak bez iglicy?
Proszę o odpowiedź.

-
Mixol
- Posty: 844
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1979r.
WSK 175 1980r.
CZ 477 73r.
Mińsk 400A 90r.
- Lokalizacja: Mazowsze
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mixol » 2016-06-22, 21:50
Zadajesz głupie pytania, spuść paliwo z baku i przestanie kapać, oba pływaki są dobre o ile są sprawne same w sobie i zaworek, jak masz rozwalony gaźnik to nic z tym nie zrobisz, gaźnik G20 nie ma regulacji poziomu paliwa, troszkę może kapać jak silnik nie pracuje po odpaleniu nie ma prawa, poczytaj na forum to wszystko już było opisywane.
-
reflektor
- Posty: 20
- Rejestracja: 2016-05-19, 18:44
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B1 z1969 r.
- Lokalizacja: polska, woj.podkarpackie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: reflektor » 2016-06-23, 18:41
OK, dzięki
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość