WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
- qpa
- Posty: 617
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Smiało możesz tak podłaczyć
- marek-robert
- Posty: 399
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Do żółtego czy brązowego "+" czy oba?
-
- Posty: 820
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Zależy który wychodzi z cewek świetlnych, są 3 kable jeden do gaszenia idzie z przerywacza, drugi z cewki ładowania do prostownika a trzeci z świetlnych który idzie do stacyjki, do niego podepnij +
- marek-robert
- Posty: 399
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Wychodzi na to że z samego dołu czyli żółty
-
- Posty: 820
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Ma wchodzić do zacisku 16 w stacyjce.
- marek-robert
- Posty: 399
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
No i nie ma świateł. W pozycji nr 2 stacyjka powinna przekazać zdaje się prąd z 16 do 55 tak? A tu nic.
- marek-robert
- Posty: 399
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Dzięki za pomoc Radar, oczywiście nie wytrzymałem w domu i przed chwilą ogarnąłem dwie stacyjki. Do starej powędrowały blaszki styków z nowej razem ze sprężynkami i kulkami. Całość wydaje się że działa, jutro kupię węższe konektory i podłączę. Nowa stacyjka a raczej śmieć kupiony w Skuter Dębica też działa tyle że trzeba było ją rozebrać, usunąć "plastik" czy z czego tam jest odlany korpus z wewnętrznych styków oraz usunąć kulkę która wchodzi w kanały przy pozycji 1 i 2 bo kulka nie pozwalała na prawidłowy obrót umożliwiający złączenie wewnętrznych styków blaszką, została tylko kulka pozycji 0. Nakrętka mocująca stacyjkę nie dociska stacyjki do korpusu lampy. Ogólnie straszny złom i nigdy nikt kto rozbierze tą stacyjkę nie uwierzy że to krajowa produkcja, chyba że mieszka w Chinach. Jedyny element starannie wykonany w nowej stacyjce to metalowa obudowa, tak gruba że ledwo można zagiąć wąsy na korpusie no i podłączenia na standardowe konektory.
Grunt że wszystko na dobrej drodze.
Konektorki zakupione, i zaczynamy akcję "instalacja"
Grunt że wszystko na dobrej drodze.
Konektorki zakupione, i zaczynamy akcję "instalacja"
- Szymku
- Posty: 135
- Rejestracja: 2015-08-10, 19:19
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 ,komar
- Lokalizacja: B-tów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Zrób Panie dobre foty bo też pewnie będę się z elektryką męczył:)
Masz cdi?
Masz cdi?
- marek-robert
- Posty: 399
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Przed chwilą wróciłem z garażu, sukces okupiony był jednak nerwami. Rozleciał się nowy automat stopu i to w rękach więc z dwóch zrobiłem jeden, co za szmelc
Zdjęcia niewiele dadzą, film nakręcony mam nadzieję że będzie wszystko dokładnie widać mimo niewielkiej ilości miejsca wewnątrz klosza lampy. CDI brak. Idę w oryginał, jak pomyślę że jeszcze miałbym zakładać CDI to siwy się robię.
Zdjęcia niewiele dadzą, film nakręcony mam nadzieję że będzie wszystko dokładnie widać mimo niewielkiej ilości miejsca wewnątrz klosza lampy. CDI brak. Idę w oryginał, jak pomyślę że jeszcze miałbym zakładać CDI to siwy się robię.
-
- Posty: 95
- Rejestracja: 2015-12-19, 13:27
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 '71
- Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Gratuluję sukcesów.
- marek-robert
- Posty: 399
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Dziękuję, bez Ciebie byłoby cholernie ciężko.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2014-01-30, 22:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3 83', MZ ETZ 250 83'
- Lokalizacja: POLSKA, LUBELSKIE
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Nie ma we wuesce nic gorszego, a niżeli oryginalny zapłon
- marek-robert
- Posty: 399
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Może to nie Zundapp ale na owe czasy była marzeniem wielu więc nie ma co poprawiać historii. Każdy kupując taki motocykl ma 2 drogi i obie są słuszne.
P.s
Świateł też nie ma, hamulce ... ale jest nasza i to cała produkowana u nas, a teraz?
P.s
Świateł też nie ma, hamulce ... ale jest nasza i to cała produkowana u nas, a teraz?
- Walther77
- Posty: 237
- Rejestracja: 2014-09-24, 05:19
- GG: 0
- Moje maszyny: B3-83 jest
Yamaha XJ600S -96 jest XJ600 N-97 (była) - Lokalizacja: Inowrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Podziwiam cierpliwość przy renowacji i gratuluję efektów Sam przez to przechodziłem więc wiem jaka jest satysfakcja po uruchomieniu .Teraz śmigam z bananem na twarzy , choć kurwy leciały przy składaniu , hehe:-) Życzę szybkiego uruchomienia i wyjazdu na drogi!deathrider89 pisze:Nie ma we wuesce nic gorszego, a niżeli oryginalny zapłon
P.S. Zlej tych co klną na zapłon oryginalny Sam z nim walczyłem dopóki nie zaczął działać poprawnie ( powód cewka zapłonowa i ocierające pozostałe o magneto. Moim zdaniem w trójce właśnie zapłon jest genialnym rozwiązaniem bo kiedyś CDI nie było i wuechy latały . Kilka zasad przy montażu i regulacji i musi latać. Moja na dotarciu ale już przez chwile poczuła 80 km/h Frajda jest
Ostatnio zmieniony 2016-07-18, 22:24 przez Walther77, łącznie zmieniany 1 raz.
- Szymku
- Posty: 135
- Rejestracja: 2015-08-10, 19:19
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 ,komar
- Lokalizacja: B-tów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Również kibicuję i liczę na to ,że kiedyś wszyscy się spotkamy.
- Walther77
- Posty: 237
- Rejestracja: 2014-09-24, 05:19
- GG: 0
- Moje maszyny: B3-83 jest
Yamaha XJ600S -96 jest XJ600 N-97 (była) - Lokalizacja: Inowrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Też mi się marzy parada kilkudziesięciu Wuesek Pozdrawiam i sorki za offtopSzymku pisze:Również kibicuję i liczę na to ,że kiedyś wszyscy się spotkamy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 820
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
No właśnie prawie 40 lat produkowali motory, SHL, WFM, WSK i ludzie jeździli na zwykłym zapłonie, owszem tak jak kolega napisał daje w kość i jest problem z zakupem dobrych części ale da się to zrobić, jak ktoś chce CDI niech zakłada też są plusy jednak iskrownik ma swój klimat.
- Kuba1325
- Posty: 71
- Rejestracja: 2014-10-05, 21:20
- GG: 0
- Moje maszyny: m06 b3 '74
- Lokalizacja: Czestochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
To następny temat remontu to silnik czy jeszcze coś? I wracając do tematu siedzenia to ja w swojej b3 z '74r mam siedzenie z zagiętym tyłem i bez otworu tata twierdzi że jest ono orginalne
''A potem popłynął na wyspę władcy wiatrów gdzie władca wiatru trzyma w worku swoje wiatry''
- marek-robert
- Posty: 399
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Mam pytanie związane z gaźnikiem, czy jest jakieś "wyjściowe" ustawienie gaźnika? Chodzi o to że wszystkie opisy mówią o regulacji na ciepłym silniku, więc najpierw trzeba go odpalić. Tylko jak skoro jest kompletnie rozregulowany i pewnie w takim stanie nie odpali. Temat nieaktualny, pierwsze odpalenie po 7 miesiącach przebiegło pomyślnie, pasek akumulatora też udało się "poprawić" póki co musi wystarczyć.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ebuwRVgGk44[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ebuwRVgGk44[/youtube]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Kuba1325
- Posty: 71
- Rejestracja: 2014-10-05, 21:20
- GG: 0
- Moje maszyny: m06 b3 '74
- Lokalizacja: Czestochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B3 1973r. początek odrestaurowywania
Bez tłumika chyba głośno tak w garażu
''A potem popłynął na wyspę władcy wiatrów gdzie władca wiatru trzyma w worku swoje wiatry''
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości