WFM M06 1960
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 2013-05-31, 18:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Sokół 600
WFM M06 1960
WSK 125 B3 1985 - Lokalizacja: Piła
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1960
Witam!
Remont powoli zbliża się do końca, ale pojawił się mały problem. Czy orientujecie się gdzie można dostać, albo od czego podpasować uszczelkę do szkła lampy do WFM M06 1960 rok? W mojej brakowało ramki, szkła i odbłyśnika. Ramkę już dostałem, szkło to też nie problem, ale w żadnym sklepie do którego dzwonię, który oferuje części do WFM nie mają tej gumy, i też nie wiedzą od czego dopasować. Może wy macie jakieś z tym doświadczenie i podpowiecie co tu zrobić.
Pozdrawiam
remek
Remont powoli zbliża się do końca, ale pojawił się mały problem. Czy orientujecie się gdzie można dostać, albo od czego podpasować uszczelkę do szkła lampy do WFM M06 1960 rok? W mojej brakowało ramki, szkła i odbłyśnika. Ramkę już dostałem, szkło to też nie problem, ale w żadnym sklepie do którego dzwonię, który oferuje części do WFM nie mają tej gumy, i też nie wiedzą od czego dopasować. Może wy macie jakieś z tym doświadczenie i podpowiecie co tu zrobić.
Pozdrawiam
remek
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1960
Podaj średnicę szkła
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 2013-05-31, 18:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Sokół 600
WFM M06 1960
WSK 125 B3 1985 - Lokalizacja: Piła
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1960
138 mm
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 2016-02-27, 09:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06, SHL M11, WSK 125, MZ Trophy
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1960
W mojej lampie nie było żadnej gumy.
Odbłyśnik połączony był ze szkłem (zagnieciony rant z czymś ala silikon) i to w całości wstawione do ramki i przymocowane na takie spinki (chyba 4 sztuki) http://allegro.pl/nowe-org-spinki-lampy ... 18747.html
Odbłyśnik połączony był ze szkłem (zagnieciony rant z czymś ala silikon) i to w całości wstawione do ramki i przymocowane na takie spinki (chyba 4 sztuki) http://allegro.pl/nowe-org-spinki-lampy ... 18747.html
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1960
Spokojnie, tutaj akurat na pewno guma była
a wygląda ona tak
http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1429 przy zamówieniu dopisz "osa" i uwierz mi na słowo

http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1429 przy zamówieniu dopisz "osa" i uwierz mi na słowo

-
- Posty: 32
- Rejestracja: 2013-05-31, 18:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Sokół 600
WFM M06 1960
WSK 125 B3 1985 - Lokalizacja: Piła
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1960
Wreszcie nadszedł ten dzień. WFM odpaliła za 3 kopem. Ale niestety nie przejrzałem gaźnika i szybko mi gasła. Po wyczyszczeniu gaźnika odpaliła, ale strasznie zaczęło z niego ciec paliwo. Muszę zamówić zestaw uszczelek. Mam małe pytanie. Czy silnik powinien zgasnąć po lekkim wysunięciu kluczyka, czy po całkowitym wyjęciu? U mnie nie chciała sama zgasnąć po lekkim wysunięciu. Musiałem się ratować zdjęciem fajki za świecy. Co mnie zastanawia to fakt, że nawet jak kluczyk jest tylko lekko wsunięty to mam iskrę na świecy. Czy tak powinno być?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 2013-05-31, 18:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Sokół 600
WFM M06 1960
WSK 125 B3 1985 - Lokalizacja: Piła
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1960
Wczoraj zmieniłem całkowicie gaźnika i motocykl od razu odpalił po przelaniu. Jednak pojawiły się kolejne problemy. Pierwszy to brak świateł. Nie mam świateł krótkich ani długich. No i silnik nie gaśnie nawet po całkowitym wyjęciu kluczyka. Drugi problem znacznie poważniejszy to taki, że nie mam drugiego i trzeciego biegu. A właściwie mam jak nogą przytrzymam dźwignię. Jak ją tylko opuszczę to od razu bieg rozłącza. Albo zawiesił się kamień, albo wyrobił się zmieniacz. Chyba nie obejdzie się bez rozbierania silnika
Może, że macie inne pomysły co tu można sprawdzić bez rozpoławiania silnika.

-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1960
Jak nie gaśnie po wyjęciu kluczyka to masz źle kable podłączone. Pozmieniaj kable przy silniku może wystarczy zamienić 2 kable ze sobą. Do do biegów to raczej nie obejdzie się bez rozbierania.
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1960
Zobacz czy styki sie lacza jak wyjmiesz kluczyk. Gaszenie nastepuje gdy kabel od zaplonu zewrzrsz z masa.
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 2013-05-31, 18:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Sokół 600
WFM M06 1960
WSK 125 B3 1985 - Lokalizacja: Piła
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1960
Witam!
Czy stosujecie do swoich silników olej 2T? Jeśli tak to w jakim stosunku 1:20 jak w instrukcji, czy 1:50 jak na etykiecie oleju?
Pozdrawiam
remek_p
Czy stosujecie do swoich silników olej 2T? Jeśli tak to w jakim stosunku 1:20 jak w instrukcji, czy 1:50 jak na etykiecie oleju?
Pozdrawiam
remek_p
- dąbek
- Posty: 405
- Rejestracja: 2013-06-19, 21:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 1958 r
JAWA 50 typ 20 - Lokalizacja: Grudziądz
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1960
Ja leję do WFMki Orlen Platinum 2t mineralny. Na razie trwa docieranie, na początku mieszanka 1:20, ale po kilku przejazdzkach zaczął aż olej kapać z wydechu, przeszedłem na 1:25. Docelowo będzie 1:30.
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 2013-05-31, 18:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Sokół 600
WFM M06 1960
WSK 125 B3 1985 - Lokalizacja: Piła
- Kontaktowanie:
WFM M06 1960 stacyjka
Witam!
Jaka powinna być stacyjka w WFM M)6 rocznik 1960? Moja zaczęła robić problemy i postanowiłem ją wymienić. Zamówiłem z GMOTO niby do WSK i WFM, ale mam zonka bo nijak nie pasuje do mojej obudowy lampy. W załączniku kilka zdjęć. Może wiecie gdzie można zakupić taką stacyjkę?
Pozdrawiam
remek
Jaka powinna być stacyjka w WFM M)6 rocznik 1960? Moja zaczęła robić problemy i postanowiłem ją wymienić. Zamówiłem z GMOTO niby do WSK i WFM, ale mam zonka bo nijak nie pasuje do mojej obudowy lampy. W załączniku kilka zdjęć. Może wiecie gdzie można zakupić taką stacyjkę?
Pozdrawiam
remek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 1960
Ta stacyjka co masz to rzadki temat, nie widziałem jeszcze repliki, a tą co zamówiłeś to na 100% zwykła WSK
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości