Centrowanie wału Wsk 175 regeneracja wału
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Centrowanie wału Wsk 175 regeneracja wału
Te rowki smarujące to były robione piłą ramową xD ?
Re: Centrowanie wału Wsk 175 regeneracja wału
rowki są orginalne mza nie ruszane prze zemnie wiec atak się nie udał 

Re: Centrowanie wału Wsk 175 regeneracja wału

http://obrazki.elektroda.pl/2904188100_ ... _thumb.jpg

Korbowód shl 175 centrowany na 0,03mm u mnie jesli blachy sa dobre nie ma sensu ponosić dodatkowych kosztów na wymiane nowych. Stare jesli dobre i tego sobie życzysz zostają. Mam Patent na rozbieranie tych wałów w taki sposób



Korbowód Junak M10 na moim Patentowym łożysku o zwiększonej żywotności i opcją zestawu naprawczego zamiast kolejnej drogiej regeneracji

Ostatnio zmieniony 2016-07-03, 13:45 przez bayu, łącznie zmieniany 1 raz.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Centrowanie wału Wsk 175 regeneracja wału
Bayu coś źle wrzucasz te fotki, nie można ich powiększać 
Kopij cały kod nic więcej...

Kopij cały kod nic więcej...
Re: Centrowanie wału Wsk 175 regeneracja wału
no coś własnie nie wiem co jest nie tak

Ale kiedyś była tu taka opcja dodaj załącznik przy pisaniu posta a teraz nie widze? moze da rade to przywrócić?


Ale kiedyś była tu taka opcja dodaj załącznik przy pisaniu posta a teraz nie widze? moze da rade to przywrócić?
- grzechu212
- Posty: 404
- Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
- Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
- Kontaktowanie:
Re: Centrowanie wału Wsk 175 regeneracja wału
Bayu jak zwykle robota pierwsza klasa, a jeżeli chodzi o łożyska to jest sens zakładać z luzem C4? bo chyba w serii to nie ma żadnego sensu jedynie w jakiś modyfikowanych jednostkach...
Destroyers of the system
Re: Centrowanie wału Wsk 175 regeneracja wału
Masz racje Grzechu:) ale wiesz te łozyska akurat zaproponowane ze zdjecia mają teflonowy koszyk (poliamidowy dokładnie)
i dzieki temu sa cichsze oraz mogą pracować w podwyższonych temp 200stC, mniej się zużywają.
Natomiast zdarza sie ze koszyk stalowy pęka. i rozwal potem tłoka czy głaz a i skraca żywotność łożyska bo trze metal o metal co za tym idzie potrzebuje wydajniejszego smarowania czego jak wiadome w 2T brak
, A w plastiku smarowanie jest wydajniejsze
Co prawda SKF ma chyba takie z C3 ale kosztują tyle co dwa te Niemieckie z C4, wiec wybór prosty.
Oczywiście do jazdy do kościoła zwykłe dobre np NTN wystarczy, ale do upalania nawet fabrycznej 175ki polecał bym te na teflonie:) ze o modyfikowanych nie wspomne.
A Ty składasz teraz jakiegoś Silnika bo cos wspominałeś? Wiec polacał bym Ci założyć takie
oczywiscie moge Ci je załatwić w takiej cenie tylko wysyłke musiał byś dorzucić ew na pw napisze Ci symbol to sobie poszukasz sam jak wolisz ale nie sa dostepne od reki a zciągniecie to dodatkowe koszta, a ja juz mam ugadanych w hurtowni i trzymają mi na półce
A dorzucam je w cenie sklepowej poprostu bez zadnego zarobku bo warto
jeśli ktoś chce
i dzieki temu sa cichsze oraz mogą pracować w podwyższonych temp 200stC, mniej się zużywają.
Natomiast zdarza sie ze koszyk stalowy pęka. i rozwal potem tłoka czy głaz a i skraca żywotność łożyska bo trze metal o metal co za tym idzie potrzebuje wydajniejszego smarowania czego jak wiadome w 2T brak

Co prawda SKF ma chyba takie z C3 ale kosztują tyle co dwa te Niemieckie z C4, wiec wybór prosty.
Oczywiście do jazdy do kościoła zwykłe dobre np NTN wystarczy, ale do upalania nawet fabrycznej 175ki polecał bym te na teflonie:) ze o modyfikowanych nie wspomne.
A Ty składasz teraz jakiegoś Silnika bo cos wspominałeś? Wiec polacał bym Ci założyć takie



Ostatnio zmieniony 2016-07-07, 23:06 przez bayu, łącznie zmieniany 1 raz.
- grzechu212
- Posty: 404
- Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
- Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
- Kontaktowanie:
Re: Centrowanie wału Wsk 175 regeneracja wału
Już jest złożony i spokojnie się dociera w wolnej chwili
gdy będę wymieniał, albo będę potrzebował do czegoś innego
to pewno się zgłoszę, ale to już załatwimy na maila...


Destroyers of the system
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 2016-06-18, 12:02
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 mod
Ogar 200 mod - Lokalizacja: Kielcza
- Kontaktowanie:
Re: Centrowanie wału Wsk 175 regeneracja wału
Wraz z kolegą oddałem dwa wały do użytkownika bayu w celu regeneracji. Wał z wsk 175 i wał jawki. Obydwa wały wyszły świetnie.
Wał jawki bicie 0.005mm, wszystko ładnie sie obraca
Wał z wsk bicie 0.02mm i również obraca sie dosyć fajnie. Wstawił mi również wypełniacze, przetaczał przeciwwagi, korba duelsa z lepszym lozyskiem ntn i jestem zadowolony, 0 drgań, równa praca silnika.
P O L E C A M !!!
Wał jawki bicie 0.005mm, wszystko ładnie sie obraca

Wał z wsk bicie 0.02mm i również obraca sie dosyć fajnie. Wstawił mi również wypełniacze, przetaczał przeciwwagi, korba duelsa z lepszym lozyskiem ntn i jestem zadowolony, 0 drgań, równa praca silnika.
P O L E C A M !!!
Re: Centrowanie wału Wsk 175 regeneracja wału
WAŁ JUNAK M10
[/url]
[/url]
Wzmocniony wał na łożysku igiełkowym Junak
łożysko na zamówienie najwyższa jakość!! niezniszczalne, nowatorskie rozwiązanie zapewnia wydłużenie żywotnosci, oraz możliwość zestawu naprawczego przy kolejnej naprawie, co obniża koszty naprawy!!! wysoki przebieg!! miedzy naprawczy!!
szczegóły 512-129-126


Wzmocniony wał na łożysku igiełkowym Junak

szczegóły 512-129-126
Re: Centrowanie wału Wsk 175 regeneracja wału
Witam
Panowie wreszcie po długim oczekiwaniu profesjonalne łożysko do stopy korbowodu WSK-175
[/url]
http://obrazki.elektroda.pl/3080912000_1471801969.jpg
Polewej duels po prawej Bayu Road 2generacja
[/url]
http://obrazki.elektroda.pl/4014884200_1471802190.jpg
Igełki w łożyskach po lewej duells po prawej Bayu Road
dł igieł duelsa to 11,8mm a w moim łożysku 13,2 z czego rzeczywista dł toczna dla duels to 11mm a dla wzmocnionego 13mm wiec mamy 2 mm wiecej na każdej rolce, a rolek 15. czyli?? 3cm wiecej podparcia !!!!!! to tak jakby było jeszcze dodatkowo 3 rolki wiecej !!! (tak sie wydaje 2mm co to jest
czyli moje łożysko ma de fakto nosność 18 rolek!!!!! a nie 14 duellsa Proszę sobie to wyobrazić jaka to jest wielka różnica !!!!!!!!! 14 a tu 18 tyle jest mocniejsze
OPIS PORÓWNANIA - ZASTOSOWANIE
- Duells
ilosc igiel 14szt
dł 11mm
powłoka wsk 125 brak, wsk 175 miedz, wyciera korbowód
-Bayu ROAD
ilość igieł 15szt
dł 13mm
Powłoka ślizgowa anty tarciowa
3 generacja koszyka który nie dotyka bieżni całkowicie eliminuje wycieranie!!!
Koszyk nie wycierający korbowodu !!!! na moim Patencie wykonany na zamówienie!!!!
stosunek powierzchni nośnej w przeliczeniu na ilosc rolek (obrazowo) duells 14 igieł VS Bayu 18 igieł
prosze sobie uzmysłowić jak to sie przekłada na żywotność 
Powłoka panewkowa anty tarciowa zapobiegajaca wycieraniu bieżni łożyska w stopie korbowodu
Generacja 3 dodatkowo prucz powłoki posiada specjalny koszyk o zmniejszonym styku co zmniejsza tarcie oraz eliminuje całkowicie wycieranie bieżni przez Koszyk!!!
Dzięki większej ilości igiełek oraz zwiększonej ich długości została znacznie zwiększona nośność łożyska!! do ok50%
Dzięki zastosowaniu profesjonalnej Powłoki anty tarciowej oraz zastosowaniu specjalnego nie dostępnego na rynku koszykowi wyeliminowano zużycie bieżni łożyska. co zwiększa żywotność łożyskowania do ok 80-100% szacowany przebieg gwarancyjny 30tys km a realny naprawczy bedzie większy
!!!
oczywiscie w wsk 125 przebieg będzie znacznie wiekszy ponieważ jest slabsza a łozysko było robione z myślą o wsk 175
Zastosowanie wsk 125-175, jawa 175, 350 CZ 175-350, SHL 125-175
Obecnie łożysko dostępne w Promocji!! tylko u mnie przy regeneracji, jest to najwyższa półka!!! żaden chinol
Jest to alternatywa miedzy japońską korbą dla tych którzy chcą zrobić raz i dobrze a potem długo jezdzić, i nie rozkładać silnika co 15-20tys a koszt żaden, ilość ograniczona obecnie 5 szt (pozostałe juz rozdysponowane) ale bedą dostepne w partiach pod zamówienie.

Żadne dostępne łożysko na rynku nie zapewnia takich Parametrów bo takich poprostu nie robią!!
Panowie wreszcie po długim oczekiwaniu profesjonalne łożysko do stopy korbowodu WSK-175

http://obrazki.elektroda.pl/3080912000_1471801969.jpg
Polewej duels po prawej Bayu Road 2generacja

http://obrazki.elektroda.pl/4014884200_1471802190.jpg
Igełki w łożyskach po lewej duells po prawej Bayu Road
dł igieł duelsa to 11,8mm a w moim łożysku 13,2 z czego rzeczywista dł toczna dla duels to 11mm a dla wzmocnionego 13mm wiec mamy 2 mm wiecej na każdej rolce, a rolek 15. czyli?? 3cm wiecej podparcia !!!!!! to tak jakby było jeszcze dodatkowo 3 rolki wiecej !!! (tak sie wydaje 2mm co to jest

OPIS PORÓWNANIA - ZASTOSOWANIE
- Duells
ilosc igiel 14szt
dł 11mm
powłoka wsk 125 brak, wsk 175 miedz, wyciera korbowód
-Bayu ROAD
ilość igieł 15szt
dł 13mm
Powłoka ślizgowa anty tarciowa
3 generacja koszyka który nie dotyka bieżni całkowicie eliminuje wycieranie!!!
Koszyk nie wycierający korbowodu !!!! na moim Patencie wykonany na zamówienie!!!!
stosunek powierzchni nośnej w przeliczeniu na ilosc rolek (obrazowo) duells 14 igieł VS Bayu 18 igieł


Powłoka panewkowa anty tarciowa zapobiegajaca wycieraniu bieżni łożyska w stopie korbowodu
Generacja 3 dodatkowo prucz powłoki posiada specjalny koszyk o zmniejszonym styku co zmniejsza tarcie oraz eliminuje całkowicie wycieranie bieżni przez Koszyk!!!
Dzięki większej ilości igiełek oraz zwiększonej ich długości została znacznie zwiększona nośność łożyska!! do ok50%
Dzięki zastosowaniu profesjonalnej Powłoki anty tarciowej oraz zastosowaniu specjalnego nie dostępnego na rynku koszykowi wyeliminowano zużycie bieżni łożyska. co zwiększa żywotność łożyskowania do ok 80-100% szacowany przebieg gwarancyjny 30tys km a realny naprawczy bedzie większy

oczywiscie w wsk 125 przebieg będzie znacznie wiekszy ponieważ jest slabsza a łozysko było robione z myślą o wsk 175
Zastosowanie wsk 125-175, jawa 175, 350 CZ 175-350, SHL 125-175
Obecnie łożysko dostępne w Promocji!! tylko u mnie przy regeneracji, jest to najwyższa półka!!! żaden chinol
Jest to alternatywa miedzy japońską korbą dla tych którzy chcą zrobić raz i dobrze a potem długo jezdzić, i nie rozkładać silnika co 15-20tys a koszt żaden, ilość ograniczona obecnie 5 szt (pozostałe juz rozdysponowane) ale bedą dostepne w partiach pod zamówienie.

Żadne dostępne łożysko na rynku nie zapewnia takich Parametrów bo takich poprostu nie robią!!

-
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-02-21, 19:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 GIL. WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Siechnice
- Kontaktowanie:
Re: Centrowanie wału Wsk 175 regeneracja wału
Witam odebrałem kilka dni temu od użytkownika Bayu wał do 175 do regeneracji zakres prac do przebicie korby od YZ wypełniacze centrowanie z usługi jestem zadowolony wizualnie wszystko wygląda elegancko silnik dopiero będzie składany za jakiś czas. Kontakt pozytywny wszsytkie szczegóły omówione przez telefon objaśnione co i dlaczego tak zostało zrobione. Mogę szczerze polecić
Re: Centrowanie wału Wsk 175 regeneracja wału
Do wsk 125 wzmocnione łożysko Korbowodu zwiększające żywotność 20zł Polecam
Do wsk 175 OFF ROAD przy pełnej regeneracji łozysko wzmocnione do tego modelu na zamówienie 30zł jest to opisane łozysko o wiekszej nosnosci liczone do 175:) Promocja ostatnie 3szt ew zamówienia na kolejną partie
512-129-126
Do wsk 175 OFF ROAD przy pełnej regeneracji łozysko wzmocnione do tego modelu na zamówienie 30zł jest to opisane łozysko o wiekszej nosnosci liczone do 175:) Promocja ostatnie 3szt ew zamówienia na kolejną partie
512-129-126
Re: Centrowanie wału Wsk 175 regeneracja wału
Odpowiadajac na liczne pytania
Dane techniczne
Nośność Dynamiczna łozyska oryginalnego (katalogowo) w wsk to 15000-16000Nm prędkość graniczna Vg 18000obr/min jest identyczna dla 125ki i 175ki prędkość użytkowa ok 8-9tys nie podano.
Nośność Dynamiczna mojego łożyska OFF ROAD BAYU do wsk 175 to 20000Nm!! a Vg to 19200obr/min prędkosc użytkowa 10000obr/min
To sa dane fabryczne Które same mówią za siebie, a do tego u mnie nie ma zjawiska wycierania bieżni przez łozysko co w sumie ze zwiększoną nośnością daje efekt eksploatacyjny wydłużając żywotność całkowitą!!:)
Dane techniczne
Nośność Dynamiczna łozyska oryginalnego (katalogowo) w wsk to 15000-16000Nm prędkość graniczna Vg 18000obr/min jest identyczna dla 125ki i 175ki prędkość użytkowa ok 8-9tys nie podano.
Nośność Dynamiczna mojego łożyska OFF ROAD BAYU do wsk 175 to 20000Nm!! a Vg to 19200obr/min prędkosc użytkowa 10000obr/min
To sa dane fabryczne Które same mówią za siebie, a do tego u mnie nie ma zjawiska wycierania bieżni przez łozysko co w sumie ze zwiększoną nośnością daje efekt eksploatacyjny wydłużając żywotność całkowitą!!:)
Re: Centrowanie wału Wsk 175 regeneracja wału
Łożyska na wał 6305 w poliamidzie (teflon) znowu dostępne przyszła nowa Partia
cena hurtowa 30zł szt przeznaczenie wyczyn opisywałem we wczesniejszych Postach produkcja na licencji INA niemcy

- lukiszka
- Posty: 131
- Rejestracja: 2007-01-03, 00:13
- GG: 0
- Lokalizacja: Gdańsk/Niestępowo
- Kontaktowanie:
Re: Centrowanie wału Wsk 175 regeneracja wału
Cześć,
Wał po 10 latach (troszkę pojeżdżone) po ostatniej udanej regeneracji wymagał kolejnej. Tym razem się skiepściło bo wyrobił się czop lewy w miejscu osadzenia łożyska. Kupiłem nowe czopy ale takiej regeneracji nikt się nie podejmuje już.
Zmuszony bylem szukać dalej i znalazłem info o koledze Bayu. Postanowiłem wykonać regenerację u niego na korbie z Yamaszki.
Kupiłem wal z powbijanymi czopami do środka i skorodowany co widać na zdjęciach. Efekt końcowy na zdjęciach.
Ponad to wkładam wirnik od Royala ale ten ma nieco większe pasowanie na wale więc kolega Bayu dorobił adaptacyjna tulejkę.
Wszystko wygląda bdb wykonane. Podzielę się wrażeniami jak wszystko poskładam do kupy i uruchomię. Jak na razie męczy mnie temat zaginionej tulejki dystansowej na wał pod zębatka sprzęgłową, zawieruszyła mi się skubana (jakby ktoś miał to proszę o PW).
Do tego ladnie obrobione przeciwwagi i założone wypełniacze. Napisze Wam kiedyś jak przebiegała cała rewitalizacja Kobuzika po 10 latach ale to chyba zimą. Jak na razie celem jest legalizacja i wyjechanie na drogę.
Trzeba docenić to że jest ktoś taki jak kolega Bayu i rozpowszechniać takich Fachowców, zasługują na to.
Jest w Warszawie zakład na Łomianakach na ul Kwiatowej ale dzwoniłem do nich i dowiedziałem się że nie bawią się w skomplikowane regeneracje walów takich prostych maszyn jak 2T.



Wał po 10 latach (troszkę pojeżdżone) po ostatniej udanej regeneracji wymagał kolejnej. Tym razem się skiepściło bo wyrobił się czop lewy w miejscu osadzenia łożyska. Kupiłem nowe czopy ale takiej regeneracji nikt się nie podejmuje już.
Zmuszony bylem szukać dalej i znalazłem info o koledze Bayu. Postanowiłem wykonać regenerację u niego na korbie z Yamaszki.
Kupiłem wal z powbijanymi czopami do środka i skorodowany co widać na zdjęciach. Efekt końcowy na zdjęciach.
Ponad to wkładam wirnik od Royala ale ten ma nieco większe pasowanie na wale więc kolega Bayu dorobił adaptacyjna tulejkę.
Wszystko wygląda bdb wykonane. Podzielę się wrażeniami jak wszystko poskładam do kupy i uruchomię. Jak na razie męczy mnie temat zaginionej tulejki dystansowej na wał pod zębatka sprzęgłową, zawieruszyła mi się skubana (jakby ktoś miał to proszę o PW).
Do tego ladnie obrobione przeciwwagi i założone wypełniacze. Napisze Wam kiedyś jak przebiegała cała rewitalizacja Kobuzika po 10 latach ale to chyba zimą. Jak na razie celem jest legalizacja i wyjechanie na drogę.
Trzeba docenić to że jest ktoś taki jak kolega Bayu i rozpowszechniać takich Fachowców, zasługują na to.
Jest w Warszawie zakład na Łomianakach na ul Kwiatowej ale dzwoniłem do nich i dowiedziałem się że nie bawią się w skomplikowane regeneracje walów takich prostych maszyn jak 2T.



Garaż: wsk 175 Kobuz
- Dżjordżjo
- Posty: 282
- Rejestracja: 2016-02-11, 21:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kobuz 77'
- Lokalizacja: Sadowne
- Kontaktowanie:
Re: Centrowanie wału Wsk 175 regeneracja wału

Coś wiecej na temat pracy będę mogl powiedziec po paru tysiącach

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości