WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
-
- Posty: 749
- Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, itp.
- Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
na zdjęciu które zamieściłeś wydaje się że okładziny w miejscu gdzie jest rozpierak są cieńsze niż w miejscu stałego zaparcia.
Porównaj te dwa miejsca.
Zamieść zdjęcie od powierzchni ciernej wykładziny to będzie widać po nitach jak zuzyta jest okładzina.
Pozatym trzeba przetoczyć szczeki- albo raczej dobrze by było je przetoczyć.
Porównaj te dwa miejsca.
Zamieść zdjęcie od powierzchni ciernej wykładziny to będzie widać po nitach jak zuzyta jest okładzina.
Pozatym trzeba przetoczyć szczeki- albo raczej dobrze by było je przetoczyć.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
- GG: 0
- Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1 - Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
Grubosc szczek tak jak pisze kolega picek spawdze. Zastanawia mine jedna sprawa. Jezeli mocowanie blokady (plaskownik) zostalo przyspawane w nieprawdlowym miejscu to czy moze to miec wplyw na polozenie dzwigni. Wg mnie tak.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
- GG: 0
- Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1 - Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
Dziś kolejny dzień przywracania S1 przyzwoitości.
Blacha siedzenia wyczyszczona gotowa do malowania proszkowego. Trzeba jedynie wspawać trzpień zastrzasku. A propos 15 min pracy ze szlifierką i pilnikiem okrągłym. Na podstawie siedzenia brakuje blaszki do zamka. Czy mógłby ktoś mi podać
wymiary tej blaszki lub odrysować "z przyłożenia na papier i wrzucić foto w temacie? Będę wdzięczny.
Jak malować czarny mat, półmat czy połysk?
Blacha siedzenia wyczyszczona gotowa do malowania proszkowego. Trzeba jedynie wspawać trzpień zastrzasku. A propos 15 min pracy ze szlifierką i pilnikiem okrągłym. Na podstawie siedzenia brakuje blaszki do zamka. Czy mógłby ktoś mi podać
wymiary tej blaszki lub odrysować "z przyłożenia na papier i wrzucić foto w temacie? Będę wdzięczny.
Jak malować czarny mat, półmat czy połysk?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
- GG: 0
- Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1 - Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
Witam
Blacha gotowa. Jutro jedzie do malowania proszkowego. Wybieram czarny połysk. Przyspawałem trzpień i zaczep zamka. na surowo wszystko działa jak należy.
Blacha gotowa. Jutro jedzie do malowania proszkowego. Wybieram czarny połysk. Przyspawałem trzpień i zaczep zamka. na surowo wszystko działa jak należy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
- GG: 0
- Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1 - Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
Witam
Ciąg dalszy monologu:)
Blacha siedzenia wczoraj oddana do malowania. Dziś odebrana. Pierwszy element pomalowany proszkowo. Już cieszy oko
jak na stan surowej blachy sadze że najgorzej nie wyszło.
Jutro wizyta u miejscowego tapicera. Może u niego uda się dorobić gąbkę a pokrowiec uszyje ze skaju na wzór oryginalnego z przeszyciami (jak to bywało w S1-kach).
Ciąg dalszy monologu:)
Blacha siedzenia wczoraj oddana do malowania. Dziś odebrana. Pierwszy element pomalowany proszkowo. Już cieszy oko
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Jutro wizyta u miejscowego tapicera. Może u niego uda się dorobić gąbkę a pokrowiec uszyje ze skaju na wzór oryginalnego z przeszyciami (jak to bywało w S1-kach).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
- GG: 0
- Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1 - Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
Witam
Kolejna odsłona
Kawałem materiału tapicerskiego, gąbka do podłożenia, specjalna nić i pokrowiec gotowy.
Narazie wstępnie założony ale już teraz zapowiada się ciekawie
Jutro montaż na gotowo.
Kolejna odsłona
Kawałem materiału tapicerskiego, gąbka do podłożenia, specjalna nić i pokrowiec gotowy.
Narazie wstępnie założony ale już teraz zapowiada się ciekawie
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
Według mnie strasznie słabo ten pokrowiec wygląda ![:-/](./images/smilies/icon_curve.gif)
![:-/](./images/smilies/icon_curve.gif)
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
no przecież widać że jeszcze nie jest naciągnięty, poczekajmy na efekt końcowy, choć przeszycia są minimalnie za gęsto, czy mi się tylko tak wydaje ?
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
- GG: 0
- Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1 - Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
Po dokładnym naciągnięciu efekt będzie zupełnie inny. Potwierdzam, przeszycia są minimalnie za gęsto. jedno przeszycie na całości za dużo. Trudno się mówi. Tak wyszło... ![:)](./images/smilies/smile.gif)
![:)](./images/smilies/smile.gif)
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
- GG: 0
- Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1 - Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
Witam po kilkudniowej przerwie.
Pokrowiec zamontowany. Od razu maszyna inaczej wygląda:) I jak teraz, podoba się?
Pokrowiec zamontowany. Od razu maszyna inaczej wygląda:) I jak teraz, podoba się?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
- GG: 0
- Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1 - Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
Witam ponownie
Minęło trochę czasu, kolejna zima się zbliża czas wznowić prace:)
Chciał bym zastosować zapłon CDI. Czytam forum i w zasadzie wynika że sporo osób ma już taki założony sobie zdecydowanie polecają.
Proszę o kila podanie kilku zalet i wad każdego rozwiązania. Z tego co się orientuję to sa dwa typy CDI.
Pierwszy z kołem magnesowym
Drugi na wirniku ROYAL ENFIELD.
Pora zdecydować się na jedno z nich ale nie wiem które.
Minęło trochę czasu, kolejna zima się zbliża czas wznowić prace:)
Chciał bym zastosować zapłon CDI. Czytam forum i w zasadzie wynika że sporo osób ma już taki założony sobie zdecydowanie polecają.
Proszę o kila podanie kilku zalet i wad każdego rozwiązania. Z tego co się orientuję to sa dwa typy CDI.
Pierwszy z kołem magnesowym
Drugi na wirniku ROYAL ENFIELD.
Pora zdecydować się na jedno z nich ale nie wiem które.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
Cześć,
Royal czy też zwykły wirnik to w obu przypadkach tzw. przewijana cewka. Nie jest to głupie rozwiązanie, ale z praktycznego punktu widzenia i z moich odczuć motor z wolnych obrotów leciutko przerywa. Najwidoczniej nie wytwarza wystarczającego napięcia.
W przypadku koła magnesowego charakterystyka lekko się uspokaja, motor chodzi równo i nie przerywa. Mi osobiście bardziej przypadło to do gustu
. I w tym przypadku masz do wyboru też większy stator 150W z ładowaniem trójfazowym.
Alien objechał na takim zestawie Złombol, czyli dobre 5tyś km w przeciągu 2-3 tygodni
Gdybyś zdecydował się na koło magnesowe to służę pomocą![:)](./images/smilies/smile.gif)
Royal czy też zwykły wirnik to w obu przypadkach tzw. przewijana cewka. Nie jest to głupie rozwiązanie, ale z praktycznego punktu widzenia i z moich odczuć motor z wolnych obrotów leciutko przerywa. Najwidoczniej nie wytwarza wystarczającego napięcia.
W przypadku koła magnesowego charakterystyka lekko się uspokaja, motor chodzi równo i nie przerywa. Mi osobiście bardziej przypadło to do gustu
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Alien objechał na takim zestawie Złombol, czyli dobre 5tyś km w przeciągu 2-3 tygodni
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Gdybyś zdecydował się na koło magnesowe to służę pomocą
![:)](./images/smilies/smile.gif)
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
- GG: 0
- Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1 - Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
Czyli na ROYALU mamy większe ładowanie. Moc około 150W. A w przypadku Twojego zapłonu jaka jest orientacyjna moc?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
Nie wiem ile jest na Royalu, ale podobno też sporo. Trzeba by Aliena podpytać jaka jest różnica w mocy między Royalem a moim zapłonem 150W.I w tym przypadku masz do wyboru też większy stator 150W z ładowaniem trójfazowym.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
- GG: 0
- Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1 - Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
150W w Twoim zapłonie to sporo. na pewno wystarczy na wszystkie odbiorniki w S1 z zapasem. Przecież nie ma tu kierunkowskazów.
Czy trzeba akumulator do tego zapłonu? Słyszałem że zapłon może być zrobiony w dwóch wersjach, pierwsza z akumulatorem druga bez aku. Czy to prawda?
Czy trzeba akumulator do tego zapłonu? Słyszałem że zapłon może być zrobiony w dwóch wersjach, pierwsza z akumulatorem druga bez aku. Czy to prawda?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
Nie bawię się w zapłony, gdzie jest potrzebny akumulator
(Jeszcze)
To tzw. DC CDI.
W moim przypadku jedyna różnica jaka jest to lepsze światła na wolnych obrotach z akumulatorem. Motocykl odpalisz jak i będziesz miał światła bez aku.
Podejrzewam, że zasilisz klakson bez aku, ale nie testowałem![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
![:P](./images/smilies/tongue.gif)
To tzw. DC CDI.
W moim przypadku jedyna różnica jaka jest to lepsze światła na wolnych obrotach z akumulatorem. Motocykl odpalisz jak i będziesz miał światła bez aku.
Podejrzewam, że zasilisz klakson bez aku, ale nie testowałem
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
- GG: 0
- Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1 - Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
Tak pytam bo właśnie 1,5 roczny akumulator padł i zastanawiam się czy kupować następny. Wychodzi że niema potrzeby.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
- GG: 0
- Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1 - Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
No i zakup zrealizowany. Czekam na dostawę zapłonu CDI w wersji wzmocnionego ładowania by kol. Savier.
Ciekawe jak silnik będzie gadał na nowej iskierce![:)](./images/smilies/smile.gif)
Mam nadzieję że zapali bez problemów.
Ciekawe jak silnik będzie gadał na nowej iskierce
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Mam nadzieję że zapali bez problemów.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
- GG: 0
- Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1 - Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
Witam
Nie mogę ustawić tłumnika i kolanka w jednej osi. Widać że jest "przełamanie" na połączeniu tłumnika i kolanka.
Macie jakieś pomysły? A może kolanko jest nie halo?
Nie mogę ustawić tłumnika i kolanka w jednej osi. Widać że jest "przełamanie" na połączeniu tłumnika i kolanka.
Macie jakieś pomysły? A może kolanko jest nie halo?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 2013-10-30, 22:18
- GG: 0
- Moje maszyny: BMW R1150 GS ADV
WSK 175 M21W2S1 - Lokalizacja: okolice Zielonej Góry
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2S1 wg Grzegorz80
Witam
Zapłon CDI dotarł.
Zapłon zamontownay na szybko i silnik odpalony bez regulacji
A wygląda to tak:
Zapłon CDI dotarł.
Zapłon zamontownay na szybko i silnik odpalony bez regulacji
A wygląda to tak:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości