WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
- nest
- Posty: 45
- Rejestracja: 2013-04-10, 19:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-64
- Lokalizacja: Gniezno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
Czy przy montażu nowych łożysk należy stosować klej do łożysk, ponieważ z tego co słyszę były kiedyś wklejane.
Czy w przypadku nowych łożysk, a są one zamknięte, należy wówczas na łożyska nakładać towot/smar i uszczelki filcowe?
Czy w przypadku nowych łożysk, a są one zamknięte, należy wówczas na łożyska nakładać towot/smar i uszczelki filcowe?
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
1. Jeżeli łożysko nie wchodzi ciasno to na klej. Punktować chyba nie ma już sensu w dobie istnienia właśnie kleju 
2. Łożyska kryte są już wewnątrz nasmarowane, jeżeli jednak chcesz je wsadzić w silnik to polecam odkryć by miały smarowanie z oleju. W kołach np. już takiej potrzeby nie ma, chociaż niektórzy uważają, że fabrycznie mało smarują, ale to jak kto tam lubi.

2. Łożyska kryte są już wewnątrz nasmarowane, jeżeli jednak chcesz je wsadzić w silnik to polecam odkryć by miały smarowanie z oleju. W kołach np. już takiej potrzeby nie ma, chociaż niektórzy uważają, że fabrycznie mało smarują, ale to jak kto tam lubi.
- nest
- Posty: 45
- Rejestracja: 2013-04-10, 19:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-64
- Lokalizacja: Gniezno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
Dziś odebrałem części - szparunki super wyszły
logo jak dla mnie rewelacja 


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
Wygląda spoko, ale ja to bym się jednak trochę przyczepił do grubości szparunku i zgrzewu na zbiorniku 

-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
Logo nie do końca zgodne z oryginałem.
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
Hej widać że dobrze i dokładnie zrobione. Jednak tak jak koledzy już napisali szparunki i logo "prawie" takie jak powinno być. Najważniejsze że tobie się podoba.
Jedyny bubel moim zdaniem to ten zgrzew na zbiorniku
Jedyny bubel moim zdaniem to ten zgrzew na zbiorniku

"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- nest
- Posty: 45
- Rejestracja: 2013-04-10, 19:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-64
- Lokalizacja: Gniezno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
Sprawa logo mnie zaintrygowała. Z informacji jakie otrzymałem kolorystyka jest właściwa, a rozmiar to już na 100%
Posiadam jeszcze zdjęcie logo jakie było przed renowacją - sam oglądałem dokładnie. Były tam ślady/pozostałości kolorów w danych miejscach, całkowicie się nie utleniło.
Znalazłem wówczas jeszcze film z tym samym modelem motocykla (3:20 jest M06-64 w oryginale)
https://www.youtube.com/watch?v=ao64JWIGMIo
i kolorystyka się zgadzała.
Co do grubości szparunku zgadzam się, chyba w oryginale jest cieńsze, ale tak również jest ładnie, nie jest przesadzone moim zdaniem. Zgrzew na zbiorniku to już zupełnie ciekawostka - faktycznie nie było go w ogóle przedtem widać
nie zwróciłem na to uwagi, widocznie grubsza warstwa lakieru była w oryginale
dzięki za opinie!
Posiadam jeszcze zdjęcie logo jakie było przed renowacją - sam oglądałem dokładnie. Były tam ślady/pozostałości kolorów w danych miejscach, całkowicie się nie utleniło.
Znalazłem wówczas jeszcze film z tym samym modelem motocykla (3:20 jest M06-64 w oryginale)
https://www.youtube.com/watch?v=ao64JWIGMIo
i kolorystyka się zgadzała.
Co do grubości szparunku zgadzam się, chyba w oryginale jest cieńsze, ale tak również jest ładnie, nie jest przesadzone moim zdaniem. Zgrzew na zbiorniku to już zupełnie ciekawostka - faktycznie nie było go w ogóle przedtem widać


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- [Łukasz]
- Posty: 49
- Rejestracja: 2015-11-06, 20:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B1 1970
- Lokalizacja: Łomianki k.Warszawy
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
Moim zdaniem wygląda ***zajeb***. Myślicie, że jak je malowali w fabryce w tamtych czasach to wszystkie szparunki i loga były idealnie równe i malowane precyzyjnie co do milimetra w tym samym miejscu? Nie sądzę.
Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny.
-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
Co do szparunków to były wykonywane ręcznie i przez różne osoby. Każdy miał swój styl i wypracowane ruchy więc nie ma identycznnie wykonanych lini.
Co do loga to były to kalkomanie wiec powinny być jednakowe.
Logo ma mojej M150 wygląda jak na zdjęciu pierwszym, na starej kalkomani wygląda to jak na drugim zdjęciu.
Ostatnie zdjęcie moje nowe kalkomanie.
Różnica widoczna.
Tu masz na ten temat linka:
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=85&t=6073&start=20
Co do loga to były to kalkomanie wiec powinny być jednakowe.
Logo ma mojej M150 wygląda jak na zdjęciu pierwszym, na starej kalkomani wygląda to jak na drugim zdjęciu.
Ostatnie zdjęcie moje nowe kalkomanie.
Różnica widoczna.
Tu masz na ten temat linka:
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=85&t=6073&start=20
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- [Łukasz]
- Posty: 49
- Rejestracja: 2015-11-06, 20:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B1 1970
- Lokalizacja: Łomianki k.Warszawy
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
Największa widoczna różnica to to różowe kółko. Dlaczego tak?
Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny.
- nest
- Posty: 45
- Rejestracja: 2013-04-10, 19:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-64
- Lokalizacja: Gniezno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
W moim przypadku "malarz artysta"
który wykonywał szparunki i logo nie stosował kalkomanii. Logo zostało pomalowane/wykonane warstwowo lakierem. Może logo jest właściwe, a może nie - teraz już nieistotne
Wzór jest właściwy, a za różem nie przepadam 



-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
Różowe takie było w oryginale lecz w biegiem lat kolory płowiały i robiło sie wszystko białe.[Łukasz] pisze:Największa widoczna różnica to to różowe kółko. Dlaczego tak?
Różnica o którą mi chodziło to wypełnienie pomiędzy kółkiem a skosami. W oryginale tam nie ma koloru.
A malarz zrobił wypełnienie na niebiesko.
Moto już pomalowane to tak już pozostanie bo szkoda było by to poprawiać.nest pisze:W moim przypadku "malarz artysta"który wykonywał szparunki i logo nie stosował kalkomanii. Logo zostało pomalowane/wykonane warstwowo lakierem. Może logo jest właściwe, a może nie - teraz już nieistotne
Wzór jest właściwy, a za różem nie przepadam
Wytrwałości w składaniu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- nest
- Posty: 45
- Rejestracja: 2013-04-10, 19:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-64
- Lokalizacja: Gniezno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
Witam, zakupiłem jakiś czas temu nity do WSK - mam pytanie jak fachowo się nituje tabliczkę? Do tych nitów stosuje się nitownicę? Planuję zamontować tabliczkę, rozumiem, że w takim stanie jak na zamieszczonych zdjęciach nie da się już nic jej lepiej poprawić?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- yazimoo
- Posty: 561
- Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59' - Lokalizacja: Dynów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
Te nity akurat dobijasz po prostu młotkiem, co do tabliczki to nic już z nią nie zrobisz 

-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
A nie jest przypadkiem pomalowana farbą? Spróbuj lekko nitro lub zmywacze powłok lakierniczych, jeśli jesteś pisze to może będzie bardziej czytelna. Zrób test gdzieś na boku zanim machniesz ja cała
- yazimoo
- Posty: 561
- Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59' - Lokalizacja: Dynów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
Według mnie to wyraźnie widać, że tabliczka się utleniła i prawie wszystko poodpadało, zostały tylko resztki farby
- lis235
- Posty: 463
- Rejestracja: 2012-11-25, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk: b1,gil,lelek,kos,bąk,kobuzx2,sport s2x3
- Lokalizacja: Podrudzie(mazowieckie)
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
Ocynkuj ja i wszystko ,numery będa widoczne
- nest
- Posty: 45
- Rejestracja: 2013-04-10, 19:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-64
- Lokalizacja: Gniezno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
Oponki założone 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- nest
- Posty: 45
- Rejestracja: 2013-04-10, 19:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-64
- Lokalizacja: Gniezno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
Tabliczka zamontowana, czas składać sprzęt 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor
Trzeba było sprawić sobie nową i na niej normalnie numery powbijać ;>
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość