Ponieważ motocykl kupiłem w kartonach nie jestem pewien kilku rzeczy:
1. Połączenie gaźnik i filtr powietrza.
Pudło filtra wygląda na oryginalne, wygląda tak:
https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q= ... 1276079078
Gaźnik jest WSK G20 osadzony na króćcu około 7 cm z oznaczeniem ZMD 1/6 lekko łukowaty.
Od końca otworu puszki filtra do wlotu gaźnika jest około 2 cm.
Problem w tym że oś otworu gaźnika i puszki filtra mijają się o prawie całą średnicę. Jak przesunę nieco mocowanie puszki (lekko gnąc blachę) tak żeby otwór na górną śrubę był nad otworem na blaszkę śruby w ramie to mijają się o pół średnicy.
Łącznik gumowy jest tak pogięty przy takim mocowaniu że dziwi mnie że tam w ogóle jakieś powietrze trafia do gardzieli.
Nie bardzo wierzę że to tak ma fabrycznie być, szukałem zdjęć w sieci ale trafiam tylko na założone boczki.
Póki co mam do tego motocykla bak od garbuski, oraz taki kranik:
https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q= ... 1884700884
Po założeniu boczków nie ma jak obrócić dźwigni. Ale tu wydaje mi się że to jest nie taki kranik jak powinien być, dźwignia powinna mieć dłuższą oś a to co na zdjęciu to od jakiegoś polskiego motoroweru.
Podnóżki.
Czy takie podnóżki były standardowo mocowane w B3 z 1984:

Lampa tył.
Mam taką lampę:
https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q= ... 2377147755
Czy to jest model lampy do WSK w ogóle i czy do mojej wersji?
Odblaski boczne.
Mam 2 odblaski, zamocowałem je na śrubę dolnej półki. Czy fabrycznie mogły być dwa czy powinny 4, również na tył?