
WSK M06 B1 1968r.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2016-11-22, 18:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 1968r
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontaktowanie:
WSK M06 B1 1968r.
Czołem wszystkim, jestem Bartek, od niedawna jestem posiadaczem kultowej WSKi, której chcę przywrócić nowe życie. Obecnie jest rozłożona, czeka na malowanie i regenerację wszystkiego co potrzeba. Poleci ktoś jakiś komplet do rozpoławiania silnika? Mam na myśli ściągacze magneta, sprzęgła i rozpoławiacz karterów 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 316
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Biała instalacja rarytas:)
A tak serio to fajny to motorek:) wytrwałości i dużo kilometrów:)
Pozdrawiam
A tak serio to fajny to motorek:) wytrwałości i dużo kilometrów:)
Pozdrawiam
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2016-11-22, 18:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 1968r
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Dzieki kolego ale jeszcze dużo pracy, co do instalacji-zostawić ją? Chciałem puścić nową bo ta już ma w końcu prawie 50lat.. Kable pewnie zaśniedziały 

-
- Posty: 316
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Mało co Widać tej instalacji:P Miernik i spraw kabelki, ale jak instalacja nie jest kompletna to proponuje zakup nowej.
Jak Kolega chce malować motocykl? Rama proszek? Bak, błotniki, boczki akryl czy renolak ?
Jak Kolega chce malować motocykl? Rama proszek? Bak, błotniki, boczki akryl czy renolak ?
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2016-11-22, 18:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 1968r
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Na oryginał-czarny kolor, a sposób malowania zależy od kosztów u lakiernika..
Silnik już rozłożony i leci do mechanika na złożenie (nie mam stołu i obecnie miejsca żeby go dobrze zrobić)
A rama i nadwozie czeka na piaskowanie
Silnik już rozłożony i leci do mechanika na złożenie (nie mam stołu i obecnie miejsca żeby go dobrze zrobić)
A rama i nadwozie czeka na piaskowanie

-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2016-11-22, 18:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 1968r
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
-Silnik powoli się składa - nowe części to łożyska FAG, simmeringi corteco, platynki, śruby silnika (środek imbus, zewnątrz na śrubokręt), 2x oringi, nowe tarcze sprzęgła, łańcuszek sprzęgła, zębatka zdawcza, pierścienie ( tłok oryginalny nominalny, cylinder żeliwo ZMD), sworzeń tłoka, zabezpieczenia sworznia, nowa tulejka korbowodu, wał do centrowania, głowica szkiełkowanie a cylinder piaskowanie+malowanie na czarno farbą żaroodporną.
-Co do ramy to pojechała już na piaskowanie i malowanie proszkowe - kolor RAL 9005. Za jakieś 2 tygodnie będzie u mnie bo lakiernik ma troszkę do roboty
-Kierownicę dałem na próbę do chromowania, ponoć wyszło bardzo dobrze, jeśli tak to cała reszta też idzie
Fotki do wsk po zakupie i rozłożeniu, pierwszy właściciel (od niego kupowałem) chciał ją wyremontować i zlecił malowanie w podkład... Szkoda tylko że w taki sposób, przednie zawieszenie i tylne zostało razem z ramą, a z przedniego błotnika nikt nie raczył ściągnąć tej blaszki od bodajże przewodu świetlnego..
http://www.fotosik.pl/zdjecie/dca29da3bf922177
http://www.fotosik.pl/zdjecie/193bbe43974c1169
http://www.fotosik.pl/zdjecie/73866aafb0db5dbc
http://www.fotosik.pl/zdjecie/51ea7efe23acb5e2
http://www.fotosik.pl/zdjecie/03b0e892986566a2
http://www.fotosik.pl/zdjecie/b3fc693aa6333517
http://www.fotosik.pl/zdjecie/1b3eecfe292a7293
http://www.fotosik.pl/zdjecie/4eabb9adb2577a95
http://www.fotosik.pl/zdjecie/f0cc483c5ac729d8
http://www.fotosik.pl/zdjecie/aac4ccc373ccf527
http://www.fotosik.pl/zdjecie/c37b41cf69a389c7
http://www.fotosik.pl/zdjecie/417b7244bd801b0f
http://www.fotosik.pl/zdjecie/152748a138688668
http://www.fotosik.pl/zdjecie/bc6b76309c2eb060
http://www.fotosik.pl/zdjecie/c7a7e695acb65fb8
http://www.fotosik.pl/zdjecie/3d3cc61842f423a0
http://www.fotosik.pl/zdjecie/735fc2a26b19166d
http://www.fotosik.pl/zdjecie/daef365495f28b4d
http://www.fotosik.pl/zdjecie/420c279ab48a6953
http://www.fotosik.pl/zdjecie/37b63e64b7118079
http://www.fotosik.pl/zdjecie/993df56e514270b1
http://www.fotosik.pl/zdjecie/8d73b3fceee33fd3
http://www.fotosik.pl/zdjecie/ca73028c37986fa0
http://www.fotosik.pl/zdjecie/d5ddd3797c90f787
http://www.fotosik.pl/zdjecie/1c5beb3f58ca2c1a
http://www.fotosik.pl/zdjecie/e9152d422cecf847
http://www.fotosik.pl/zdjecie/b758565f16af9e60
http://www.fotosik.pl/zdjecie/27bc21c85d568a7b
http://www.fotosik.pl/zdjecie/5303257872ddd4c0
http://www.fotosik.pl/zdjecie/449f579b7b22de2f
-Co do ramy to pojechała już na piaskowanie i malowanie proszkowe - kolor RAL 9005. Za jakieś 2 tygodnie będzie u mnie bo lakiernik ma troszkę do roboty

-Kierownicę dałem na próbę do chromowania, ponoć wyszło bardzo dobrze, jeśli tak to cała reszta też idzie

Fotki do wsk po zakupie i rozłożeniu, pierwszy właściciel (od niego kupowałem) chciał ją wyremontować i zlecił malowanie w podkład... Szkoda tylko że w taki sposób, przednie zawieszenie i tylne zostało razem z ramą, a z przedniego błotnika nikt nie raczył ściągnąć tej blaszki od bodajże przewodu świetlnego..

http://www.fotosik.pl/zdjecie/dca29da3bf922177
http://www.fotosik.pl/zdjecie/193bbe43974c1169
http://www.fotosik.pl/zdjecie/73866aafb0db5dbc
http://www.fotosik.pl/zdjecie/51ea7efe23acb5e2
http://www.fotosik.pl/zdjecie/03b0e892986566a2
http://www.fotosik.pl/zdjecie/b3fc693aa6333517
http://www.fotosik.pl/zdjecie/1b3eecfe292a7293
http://www.fotosik.pl/zdjecie/4eabb9adb2577a95
http://www.fotosik.pl/zdjecie/f0cc483c5ac729d8
http://www.fotosik.pl/zdjecie/aac4ccc373ccf527
http://www.fotosik.pl/zdjecie/c37b41cf69a389c7
http://www.fotosik.pl/zdjecie/417b7244bd801b0f
http://www.fotosik.pl/zdjecie/152748a138688668
http://www.fotosik.pl/zdjecie/bc6b76309c2eb060
http://www.fotosik.pl/zdjecie/c7a7e695acb65fb8
http://www.fotosik.pl/zdjecie/3d3cc61842f423a0
http://www.fotosik.pl/zdjecie/735fc2a26b19166d
http://www.fotosik.pl/zdjecie/daef365495f28b4d
http://www.fotosik.pl/zdjecie/420c279ab48a6953
http://www.fotosik.pl/zdjecie/37b63e64b7118079
http://www.fotosik.pl/zdjecie/993df56e514270b1
http://www.fotosik.pl/zdjecie/8d73b3fceee33fd3
http://www.fotosik.pl/zdjecie/ca73028c37986fa0
http://www.fotosik.pl/zdjecie/d5ddd3797c90f787
http://www.fotosik.pl/zdjecie/1c5beb3f58ca2c1a
http://www.fotosik.pl/zdjecie/e9152d422cecf847
http://www.fotosik.pl/zdjecie/b758565f16af9e60
http://www.fotosik.pl/zdjecie/27bc21c85d568a7b
http://www.fotosik.pl/zdjecie/5303257872ddd4c0
http://www.fotosik.pl/zdjecie/449f579b7b22de2f
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2016-11-22, 18:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 1968r
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Witam ponownie, kierownica i klamki wróciły z chromowania, jednak mam mały problem, okazuje się, że jedna klamka w ogóle nie ma gwintu na śrubę mocowania do kierownicy, a druga ma, ale słaby i nie można jej dociągnąć dobrze bo przeskakuje.. Co zrobić żeby estetycznie wyglądało? (Czy klamki są przykręcane na śrubę z dołu, czy mają po prostu w klamce gwint? Jak to rozwiązać estetycznie?)
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Nakrętka Ericsona
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2016-11-22, 18:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 1968r
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Kolego! Super wynalazek
Dzieki bardzo za podpowiedź, obejdzie się bez brzydkich nakrętek.

- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Żadna moja zasługa 

-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2016-11-22, 18:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 1968r
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Tylko teraz, żeby się zmieściły te nakrętki eriksonka lepiej rozwiercić klamki pod szerokość ori śrub, czy po prostu znaleźć węższe śruby? (Będzie ciężko podobne)
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Ja bym rozwiercał, ale zrobisz jak uważasz. Kupiłem kiedyś takie nakrętki z nierdzewki. Po polerce wyglądały jak chrom, co pewnie wiesz 

- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Szukasz alternatywnego, estetycznego rozwiązania. Podpowiadam aby zrobić to symetrycznie.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2016-11-22, 18:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 1968r
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Tylko pewnie jak rozkręce to szybciej korozja wejdzie, a klamki już w chromie
Coś pomyślę jak to zrobić i potem to tutaj opiszę jak rozwiązałem problem
Dzięki za rady.


- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Możesz zastosować śruby o innej średnicy, ale zrodzi to inne problemy
Na nie też jest rozwiązanie, ale rozwierceniu klamek wydaje mi się prostsze.

-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2016-11-22, 18:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 1968r
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Doszedł do mnie zestaw śrub do całej B1, i mam akurat tutaj pasujące śruby z nakrętkami do klamek, póki co tak zostaje. Zrodził się natomiast inny problem, mianowicie dwa otwory mocujące przełącznik świateł (długie krótkie klakson) nie pasują do siebie otworami.. Obydwa otwory mają gwint na śrubę i gdy ją wkręcam to nie może przejść na drugą stronę, ponieważ śruba jest przesunięta w bok o 1-2mm.. Gdy ją wkręcam z drugiej to różnica się powiększa do ok 3-4mm.. Jakieś pomysły by temu zaradzić?
-
- Posty: 221
- Rejestracja: 2016-07-28, 12:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk1973 garbuska
- Lokalizacja: Malbork
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
zgiac delikatnie srubke i wejdzie 

-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2016-11-22, 18:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 1968r
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
No na pewno wejdzie.. Jak skrzywię śrubę to bedzie miała bicie, i nie będzie mowy o wkręceniu..
- decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Jeżeli dwa otwory mają gwint to daj dwie krótkie śrubki.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2016-11-22, 18:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 1968r
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
WSK caluteńka pomalowana, póki co czeka na złożenie zawieszenia i dupereli.
Silnik złożony, odpalony, nowe łożyska FAG, simmeringi corteco, wał oryginalny zmd po centrowaniu, zero luzu, góra bez szlifu, chociaż na cylindrze jest minimalny próg to zostawiłem to tak jak jest, tylko pierścienie nowe. Chodzi bardzo ładnie
Czekam na chromy i obręcze ( w malowaniu ).
Jutro załącze foty. Malowanie wyszło tak na 4- (proszek)
Silnik złożony, odpalony, nowe łożyska FAG, simmeringi corteco, wał oryginalny zmd po centrowaniu, zero luzu, góra bez szlifu, chociaż na cylindrze jest minimalny próg to zostawiłem to tak jak jest, tylko pierścienie nowe. Chodzi bardzo ładnie

Czekam na chromy i obręcze ( w malowaniu ).
Jutro załącze foty. Malowanie wyszło tak na 4- (proszek)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości