
WSK 175 KoBuz
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Szprychy są ori, wyczyszczone papierem i ocynkowane. Jeśli chodzi o osłony to udało mi się kupić inne w lepszym stanie za małe pieniądze
w przyszłym tyg wyżyłam graty do szkiełkowania.

- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Fotki z dzisiejszej wizyty w wydziale komunikacji 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
No to gratulację 

- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
A dziękuję
wiem ze prace idą strasznie powoli ale finsnse hamują strasznie

- Jachoo
- Posty: 30
- Rejestracja: 2016-10-06, 16:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175, Kawasaki ZR750
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Jak przeszedłeś wydział komunikacji to reszta już pikuś 

-
- Posty: 221
- Rejestracja: 2016-07-28, 12:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk1973 garbuska
- Lokalizacja: Malbork
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
znalazles stara brakujaca umowe 

- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Mam nadzieję że nie będą porównywać umówSuspect pisze:znalazles stara brakujaca umowe


Miał ktoś do czynienia z takim zestawem: https://www.olx.pl/oferta/wsk-125-175-k ... 9c94eda57e wiem że najlepiej zlecić to tokarzowi ale nie mam czasu latać i załatwiać
- Jachoo
- Posty: 30
- Rejestracja: 2016-10-06, 16:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175, Kawasaki ZR750
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Z tym konkretnym zestawem nie, ale plastikowe tulejki wyglądają identyczne jak te które sam kupiłem. Jeśli to ta sama produkcja to sobie odpuść. Najlepiej niech poda ci dokładne wymiary.
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Wątpię żeby sprzedawcy się chciało zwymiarować tuleje 

- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Elementy do szkiełkowania wysłane 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Kolejna paczka z gratami, tuleje itp, ogólnie drobnica z klasykmoto. Czy w Kobuzach występowały 2 typy pręta golenia?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- DaViD
- Posty: 409
- Rejestracja: 2012-06-18, 21:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Lelek '76
WSK Dudek '76
WSK '71
WSK S1 '75
WSK S2 '75 - Lokalizacja: Opoczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
W Kobuzach tylko jedna długość, te krótsze, ten dłuższy pręt występował w sportowych zawieszeniach o większym skoku 

- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Które lepiej wsadzić? 

- DaViD
- Posty: 409
- Rejestracja: 2012-06-18, 21:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Lelek '76
WSK Dudek '76
WSK '71
WSK S1 '75
WSK S2 '75 - Lokalizacja: Opoczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Sportowe zawieszenia różniły się lagami nieruchomymi, długością sprężyn, długością prętów lag oraz półkami, nie wiem czy da się przystosować te pręty pod normalne lagi.
Podaj jeszcze długość tego pręta żeby mieć pewność
Podaj jeszcze długość tego pręta żeby mieć pewność

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Sportowe zawieszenie różniło się długością lag i elementu tłumiącego - śmieszna nazwa na kawałek toczonego pręta.
Sprężyny były takie same
.
Sprężyny były takie same

- DaViD
- Posty: 409
- Rejestracja: 2012-06-18, 21:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Lelek '76
WSK Dudek '76
WSK '71
WSK S1 '75
WSK S2 '75 - Lokalizacja: Opoczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Savier ma rację, coś mi się pomieszało, sprężyny były takie same
Elementy tłumiące w sportowych zawieszeniach nie miały też gumowych odbojów, a jak było ze starszymi wsk przed 76 rokiem miały te gumowe poduszki?

Elementy tłumiące w sportowych zawieszeniach nie miały też gumowych odbojów, a jak było ze starszymi wsk przed 76 rokiem miały te gumowe poduszki?
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Savier masz może gdzieś niepotrzebne w domu? 

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Element tlumiacy, pret golenia czy jak to się tam fachowo nazywa
chodzi o ten krótszy 


- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Powoli coś się dzieje
Wczoraj odebrałem sztywny dowód rejestracyjny, zawiozłem wszystko do piaskowania i malowania. Koszt u mnie w mieście to około 400 zł za wszystko, nie wiem czy dużo ale dużo osób polecało mi ten zakład. Wróciły również graty ze szkiełka 


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości