WSK - Z2 1961 - początek:)
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1979r.
WSK 175 1980r.
CZ 477 73r.
Mińsk 400A 90r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Ja w mojej Zetce mam oryginalne opony, rewelacji nie ma ale na suchej drodze jest ok na zakrętach jednak trzeba uważać.
- qpa
- Posty: 618
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Stare opony są mega zdradliwe, śmigałem 2 miesiące na stomilach z 77 roku, potem przesiadłem się na nowe mitasy, niebo a ziemia. Dlatego jak motocykl do jazdy to nowe opony to podstawa.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Czyli Degumy na półkę i zbieram na Mitasy H01...
- Jarro 80
- Posty: 126
- Rejestracja: 2013-01-17, 00:10
- GG: 0
- Moje maszyny: Bandit1200, WSK M06 B3, Komar2375, Jawa 50 Mustang,
- Lokalizacja: Rypin
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Świetną robotę robisz Kosa, też mam Zetkę, ale w dużo gorszym stanie, jeszcze pewnie poczeka na odnowę. Powodzenia, będę obserwował, jak Ci idzie, pewnie mi się przyda. Pozdrawiam
motocykle WSK tanie ekonomiczne idealne w turystyce
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Dzięki - czasami brakuje cierpliwości i kasy ale mam nadzieję, że będzie warto:) W miarę możliwości będę wrzucał fotki z postępów. Na chwilę obecną jeden z forumowiczów pomógł mi w kwestii ocynku i zapewnił, że pomoże przy zaplataniu i centrowaniu kół - dzięki Bogu bo szprychowania bym chyba psychicznie nie wytrzymał
Cała reszta klamotów jest u znajomego blacharza/lakiernika i u galwanizera (też z Forum)... W sumie oprócz amorów tylnych żadnych większych komplikacji nie ma - równolegle kończę Kosa - tam to były dopiero patenty 


- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Dzisiaj chciałem założyć świeżo kupione uszczelnienia na przednie amory - rozmiar 31x40x6... Oczywiście nie pasują
Biorąc pod uwagę fakt, że te amory są trochę nietypowe zaczynam się bać co będzie dalej...
Przed chwilą dotarły klamoty od Galwan-techu - poniżej zdjęcia - sami oceńcie bo to moje pierwsze chromy - wg mnie jest naprawdę dobrze.... Czas realizacji - 2 miesiące, koszt - 650 zł.

Przed chwilą dotarły klamoty od Galwan-techu - poniżej zdjęcia - sami oceńcie bo to moje pierwsze chromy - wg mnie jest naprawdę dobrze.... Czas realizacji - 2 miesiące, koszt - 650 zł.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
ładnie wyszło
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Odbłyśnik też chromowany?
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Tak, odbłyśnik chromowany.
Pytania odnośnie przednich amortyzatorów:
1. Na rysunkach nie ma żadnych gumowych odbojów - ani na lagach ani pod sprężyną - czy warto je zakładać?
2. Miejsce jest tylko na 1 simmering na lagę - wchodzi w dwuczęściową nakrętkę widoczną po lewej stronie na ostatnim zdjęciu - pisałem wcześniej, że nie pasuje bo wchodzi luźno (wpada ) w nakrętkę ale po dokręceniu drugiej części wydaje się wszystko
pasować - czy tak powinno być?
3. Nie jestem pewien ale to chyba najprostszy typ amortyzatora przedniego? Patrząc od dołu: śrubka, podkładki, sprężyna, tuleje na ladze nieruchomej, nakrętka dwustronna z simmeringiem i mocowanie w półce - wszystko doprawić olejem z pierwszego
tłoczenia i gotowe?
4. Wg instrukcji - 80cm3 LUXa na lagę... Nie za mało? Wydaje mi się, że powinno być więcej...? Wiem, że było wałkowane milion razy ale w tym przypadku różnica między poradami z Forum a instrukcją jest spora...
Pytania odnośnie przednich amortyzatorów:
1. Na rysunkach nie ma żadnych gumowych odbojów - ani na lagach ani pod sprężyną - czy warto je zakładać?
2. Miejsce jest tylko na 1 simmering na lagę - wchodzi w dwuczęściową nakrętkę widoczną po lewej stronie na ostatnim zdjęciu - pisałem wcześniej, że nie pasuje bo wchodzi luźno (wpada ) w nakrętkę ale po dokręceniu drugiej części wydaje się wszystko
pasować - czy tak powinno być?
3. Nie jestem pewien ale to chyba najprostszy typ amortyzatora przedniego? Patrząc od dołu: śrubka, podkładki, sprężyna, tuleje na ladze nieruchomej, nakrętka dwustronna z simmeringiem i mocowanie w półce - wszystko doprawić olejem z pierwszego
tłoczenia i gotowe?
4. Wg instrukcji - 80cm3 LUXa na lagę... Nie za mało? Wydaje mi się, że powinno być więcej...? Wiem, że było wałkowane milion razy ale w tym przypadku różnica między poradami z Forum a instrukcją jest spora...
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
W końcu znalazłem chwilę i zająłem się kosmetyką silnika - na chwilę obecną zmienione uszczelki pod cylindrem i głowicą, reszta wydaje się w porządku - wyjdzie w praniu jak już kobyła ruszy:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Silniczek ładnie odstawiony aż zal będzie jak się będzie brudził podczas eksploatacji.
W tle widzę maszyny ciężkie, jakieś zamiłowanie ja do dziś uwielbiam wibracje i dźwięk silnika DEUTZA w Toro.
W tle widzę maszyny ciężkie, jakieś zamiłowanie ja do dziś uwielbiam wibracje i dźwięk silnika DEUTZA w Toro.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Zamiłowanie i praca:) Tylko ciężki sprzęt na gąskach - wszystko powyżej 30 ton:) Za Deutzem chłodzonym powietrzem wszyscy tęsknią bo teraz pracujemy na Caterpillarze z pompami paliwowymi wysokiego ciśnienia albo Volvo z adblue i filtrami cząstek stałych - masakra! Z kluczem nie ma co podchodzić - tylko laptop:)
Podpowiedz mi czy w tym silniku cylinder nie powinien być okrągły?
Podpowiedz mi czy w tym silniku cylinder nie powinien być okrągły?
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Cylinder masz ok tylko w pierwszych wersjach M06 był inny cylinder i mniejsza moc. Jedynie ten dekiel WFM do zmiany.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Dzięki - ten dekiel wprowadza najwięcej zamieszania wśród znajomych kierowców starszej daty którzy na tych sprzętach uczyli się jeżdzić:) "Niby wszystko OK ale ten dekiel coś nie pasuje albo filtr nie od tego silnika" - chyba go zostawię 

- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Panowie czy we wszystkich silnikach WSK przewody wychodziły z silnika na trzech przelotkach? Pytam, bo w tym wychodzą przez jeden zbiorczy otwór - nie widać tego niestety na zdjęciach...
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
A to nie jest związane z tym ze wszystkie silniki z głębokim zapłonem miały jedno wyjście. Masz wsk e z 61 i powinno chyba tak być.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Niby tak - ale w Kosie też mam głęboki zapłon a przewody wychodzą każdy osobno na przelotkach 

- irena41
- Posty: 290
- Rejestracja: 2015-01-02, 21:41
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Dudek, Bąk, pare innych, Junak M10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Silnik odstawiony jak lala
i ten błysk aż szkoda brudzić 


- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
Dzięki - jutro wrzucę fotki kół z oponami - trochę się napociłem przy szlifowaniu szprych (bardziej ze strachu niż z wysiłku
) ale powinno być OK...

- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WSK - Z2 1961 - początek:)
A silnik ma ten sam nr co na ramie ?? albo jest od wfm. Jak by miał dwa wyjscia to by był rarytas..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości